Militærleir = fail.

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hva skjer nå da? L-13 fjærnet en av sine læire. Enda en fjasko læir?
Jeg som gledet meg sånn til angrepet mitt traff ^^
 
Sist redigert:

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
L-13 klarte å stille med HELE 1900 scouts, så vi i SUN slet HARDT med å ta ut så mange tropper på en gang :p
 

DeletedUser

Guest
:) L-13 velger nok feil spillere til å styre leiren, ta mitt råd og la etterstad gjøre alt.. Han er dessverre w1n.
 

DeletedUser

Guest
Er rimelig sikkert på at den ene militærleiren bare var taktikk fra L-13's side, for å dele opp våre tropper. Noe som ikke fungerte denne gangen. Men hvem vet, noen vil kanskje ikke angripe en militærleir uten speiderrapport:p

Regner med at vi møter større motstand i den andre militærleiren.
 

DeletedUser

Guest
pinglete av l/13 vent ihvertfall til jeg kommer hjem fra ferie til dere skal angripe meg >(

men men, lykke til blir nok fail nok en gang fra deres side..
 

DeletedUser

Guest
Hø? Hva skjedde med den andre leiren?

Jeg mangler forsatt 870K poeng før jeg kan få meg en militærleir :/ Men gleder meg som bare det, kan allerede bygge to :p
 

DeletedUser

Guest
får bare være ærlig her å si at vi satte opp leirene på feil tidspunkt. De skulle skape litt distraksjon mens vi gjorde en del annet, men nesten alle som skulle gjøre noe ble inaktive pga dette feriehælvete vi har i juni:) så vi fikk lite tilbake for 200 mynter...
og en spiller sendte styrker ca 12 timer før han skulle, så da ble det en smal sak å nuke leirene. Vi sliter ennå litt med folk som har dysleksi desverre:( Heldigvis ble denne spilleren så flau at han sluttet tw i all skam.... han skulle vel slutte fra før av, og var egentlig en meget dyktig spiller, men sommerferie og inaktivitet gjør de beste spillere til sauer iblant:(
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
jaja, det er vel sånn som kan skje, men jeg syns dere har et noe høyt forbruk av militærleirer :D
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
får bare være ærlig her å si at vi satte opp leirene på feil tidspunkt. De skulle skape litt distraksjon mens vi gjorde en del annet, men nesten alle som skulle gjøre noe ble inaktive pga dette feriehælvete vi har i juni:) så vi fikk lite tilbake for 200 mynter...
og en spiller sendte styrker ca 12 timer før han skulle, så da ble det en smal sak å nuke leirene. Vi sliter ennå litt med folk som har dysleksi desverre:( Heldigvis ble denne spilleren så flau at han sluttet tw i all skam.... han skulle vel slutte fra før av, og var egentlig en meget dyktig spiller, men sommerferie og inaktivitet gjør de beste spillere til sauer iblant:(

Chiltarc?
 

crimatix

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Chiltarc ble grå, etter mange dager uten å vere online, mistanke om at det er nettet hans som aldri falt på plass.
 
Topp