Besvart Militerleirer?

DeletedUser

Guest
Hei

Jeg har hatt en lang pause fra tw i vinter men ønsket å starte når jeg så det var ny update på vei.
Jeg har fått med meg hva som er nytt men forstår fortsatt ikke hva militærleir er/gjør... :confused:

Kunne noen forklart meg detaljert hva denne militærleiren gjør eller linke meg til en tekst som forklarer det?

Er så spent at jeg ikke orker å vente til 1 mill poeng for å finne ut hva den gjør :D
 
Sist redigert av en moderator:

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Vil anbefale deg å lese på annonseringer hvis det er en stund siden du var på forumet sist ;)
 

DeletedUser

Guest
Vil anbefale deg å lese på annonseringer hvis det er en stund siden du var på forumet sist ;)

[SPOIL]
Militærleir (Kun på nye verdener):
Stammen kan nå bygge militærleir. Dette er baser som man kan sende tropper til som eieren av leiren vil få kontroll over. Militærleirene kan bli angrepet på samme måte som byer. Disse kan bli bygd hvor som helst på kartet og vil koste gullmynter.
[/SPOIL]

Takk
Fant det jeg var ute etter :)
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Det stemmer som aaasssddd sier. Man kan sende 20 hærer til leiren. Dvs. at en "pulje" med tropper = en hær. Sender du en spydmann alene, telles dette som en egen hær, og dette vil bruke opp en av de 20 plassene som er i leiren.
 

DeletedUser

Guest
kan man "kaste ut" hærer fra leirene?

Hvis man tenker logisk, så virker det som om man kan sende tilbake puljer ;). SÅnn som den ene spydmannen PABben nevnte, jeg vet ikke da :p Men det virker logisk.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jada, den spilleren som har laga militærleiren kan sende hærer hjem også.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Militærleirer er like nytt for oss som det er for dere, men jeg vil tro at det skal går an ja. Ellers blir det litt... teit.
 

DeletedUser

Guest
Og (selvfølgelig) kan man bruke alle de 20 hærene i et og samme angrep ?
 

DeletedUser

Guest
Militærleirer er like nytt for oss som det er for dere, men jeg vil tro at det skal går an ja. Ellers blir det litt... teit.

da kan vel de som testet "betaen" av V5 svare da, for der så jeg de hadde leirer.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg har da testa den og jeg kunne i allefall trekke tilbake mine egne tropper derfra. Men jeg vet ikke om det skyldes at jeg eide militærleirene eller ikke.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig kan man ikke det nei ;) Har du 20 hærer kan du sende de som 20 angrep.

det virker ikke logisk for hvis man sender det som 20 angrep blir det bare 1 mann i hvert angrep og da er det sikra at man taper.


er det sånn at man kan ha maks 20 tropper i en leir eller 20 per spiller?

ble litt forvirra når jeg leste siden det bare sto 20 tropper per leir
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Man kan sette inn 20 fulle byer i en millitærleir.
Og deretter sende det som 20 fulle angrep, fra en og samme "by".

Men sender man inn 20 tropper enkeltvis, får man bare sendt 1 og 1 tropp.
(hvis jeg har tolket dette riktig)
 
Topp