Min forklaring :-)

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Min forklaring til v12:

Ja jeg veit det er mange som er sure på meg, men tror de fleste kommer fra bs så her kommer min forklaring til v12


Jeg begynte med jokern i cm, men som sakt jeg kan bli litt i høg kjefta så jeg fucka opp for allyen med -re-, men det er ikke der det begynner det begynner med da jeg joiner Rattus Norvegicus, jeg og Trond bestemt oss for og søke oss til bs, men som sakt var det ett viss krav for og rattus norvegicus skulle komme inn og det var at jeg skulle kickes, noen jeg aldri har opplevd i min tribalwars karriere, og den har hadd mange oppturer og nedturer, men jeg og trond bestemte oss for og godta kravet om at han kunne kicke meg fra kontoen, tror du det er mange som ville gjort det,nei tror ikke det! Jeg godtok og bli kicka for og redde kontoen til Trond så den hadde enn fin framtid, men da Trond ville høre om jeg kunne få inn lovelig, har jeg fått vitet at noen holder på og vrir sannheten til noen være, at jeg faktisk iikke kan noe og at jeg ikke har gjort noe på shining wolf/igglybuff/dominator/lykkebitteliten, da må jeg sette enn stopper for det! Hvorfor i søren vrir dere på sannheten og når enn dårlig ting kommer ut joda, da blir ryktet enda værre så nå har jeg fått ett stempel for enn rein drittunge som ikke kan gjøre noe annet enn og fucke opp! Slutt med det og gi meg en sjangse! Har faktisk ikke opplevd i min tribalwars karriere at enn skal kickes for og bli med i enn stamme? Men det stopper ikke der, da skal Cum Laude aka Petter pan begynne og håne meg på offentligforum, noen kansje han vil gjøre så det er helt sikker på at jeg ikke skal komme meg inn i bs med Trond igjen, men hvorfor skal jeg bare sitte og se at han skriver frekke ting mot meg, nei da finner jeg ut enn ting, jeg skal faktisk sette enn stopper for dere og fortelle sannheten! Jeg er lojal fyr som gir 100% for den stammen jeg har blitt med i! Men Petter Aka Kev har jo aldri gjort noe galt så han fortsetter og fortelle løyner og bedrageri om meg? Vil du faktisk godta det, jeg tipper nei?
Hver verden jeg har startet har jeg fått avslag til og joine stammer som jeg mange venner i og blitt som vanligest satt på toppen av adlinglister så det er derfor jeg faktisk har spilt dual med så mange er fordi så og si 70% av folka på tw heller ta meg enn og bli kjent med meg men de som faktisk kjenner meg tror jeg har enn helt annen for klaring!

Petter aka Kev fortalte at jeg ikke tar enn nei for ett nei, men hvoran gjør jeg ikke det, jeg tålte at trond tok meg at kontoen, men noe jeg ikke tåler er at du petter forteller dritt ting om meg for og fucke opp rykte mitt! Men det ser faktisk ut som greier det dessverre, men jeg må sette enn stopper for det her og nå! Jeg husker faktisk på v10 jeg Petter at du ville inn til p0k3 men du fikk ett nei tålte du ikke det så da spurte du jo heller halve p0k3 om og joine din nye stamme, det kan vi vell heller kalle en som ikke tåler nei? Også på starten av v12 søkte jeg meg inn til dere,jaggu med fortelte du kunne løyner at du var ei jente og at jeg skulle sende bilder av meg selv, hmm synest det hørest litt rart ut det jeg !? Petter aka kev har sakt at jeg er ein person som ikke har laget enn konto alene eller vunnet noen verdner, jo det har jeg, jeg har vunnet 2 verdner og holder på og vinne 2 til, kansje det er sjalusien som rykker inn her Petter aka Kev??
Jeg er lei av at folk som deg skal fucke opp rykte mitt på gang på gang og derfor laget jeg denne !


Jeg håper faktisk jeg får joine Rattus Norvegicus som jeg spilte på! Tror du ikke det var ein grunn til at jeg joinet denne kontoen jo det var det fordi han ikke har så god tid, så setter dere han i enn klemme når dere faktisk skal kun ha han inn! I v10 når jeg joinet p0k3 var det ikke alle som var med, men jeg fikk bli med fordi de hadde troa på meg og viste at jeg kunne skjerpe meg og når jeg holdte på og vippe meg ut tok de tak i meg og ga meg enn streng beskjed og jeg greide og føle den ! Så værså snill gi meg enn sjangse til for og vise at jeg kan greie dette og forandre på mitt rykte, alle for tjener enn sjangse til så nå ber jeg også om unnskyldning :)

Takk for meg det var mitt utdrag om det mvh Sondre :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Holy%20Wall%20of%20Text.jpg


Også på starten av v10 søkte jeg meg inn til dere,jaggu med fortelte du kunne løyner at du var ei jente og at jeg skulle sende bilder av meg selv

:LOL:
 

DeletedUser

Guest
Stå på Sondre, bring him too justice. Håper du får duale Rattus igjen.

100% support fra Stoned.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Du har vært lojal på noen verdener, men også gjort ting på andre verdener som gjør at folk ikke stoler på deg. Jeg stoler ikke på deg, og det har jeg også sagt til deg. Handlinger som å ta en konto du overtar fra en stamme til en fiendestamme osv. gir ikke folk et godt inntrykk av deg. Da må du forstå at det kan gå utover deg på nyere verdener. I tillegg har du en tendens til å oppføre deg noe barnslig til tider.

Man skal ikke henges ut på offentlig forum, men jeg har full forståelse for at BS ikke ønsker deg inn i stammen, akkurat som ikke -RE- ønsker deg inn. Gjør noe med oppførselen din, og begynn å prestere med din egen konto på en verden. Da kan det hende flere ser bort i fra hva som har skjedd i fortida og gir deg en sjanse.
 

DeletedUser

Guest
Min forklaring til v12:

Ja jeg veit det er mange som er sure på meg, men tror de fleste kommer fra bs så her kommer min forklaring til v12
-----------------
Det er nok ikke bare BS som er "sure" på deg.


Jeg begynte med jokern i cm, men som sakt jeg kan bli litt i høg kjefta så jeg fucka opp for allyen med -re-, men det er ikke der det begynner det begynner med da jeg joiner Rattus Norvegicus, jeg og Trond bestemt oss for og søke oss til bs, men som sakt var det ett viss krav for og rattus norvegicus skulle komme inn og det var at jeg skulle kickes, noen jeg aldri har opplevd i min tribalwars karriere, og den har hadd mange oppturer og nedturer, men jeg og trond bestemte oss for og godta kravet om at han kunne kicke meg fra kontoen, tror du det er mange som ville gjort det,nei tror ikke det! Jeg godtok og bli kicka for og redde kontoen til Trond så den hadde enn fin framtid,
-----------------
For det første begynte det en god stund før du startet på Rattus, det begynte vell når vi(BS) hadde delt lederforum med dere i CM?
Her skjedde det mye tull og det var vel du som stod for det meste av det, det vet du også godt ettersom du ble kastet ut av ledelsen. Du ble rimmet(?) og kom inn på Rattus.
Og ja, kravet var at du skulle ut av kontoen for at Rattus/Trond skulle komme inn, dette visste Trond godt men han var IKKE fan av det i det hele tatt, men sånn ble det altså.
Det at du ikke har opplevd det i din Tw karriere er greit nok, men det er flere grunner til at det ble sånn.
Du godtok at du ble kicket ut? Du gjorde vel ikke det? Du ble pisse sur og jeg vil ikke si at du godtok det i det hele tatt.


men da Trond ville høre om jeg kunne få inn lovelig, har jeg fått vitet at noen holder på og vrir sannheten til noen være, at jeg faktisk iikke kan noe og at jeg ikke har gjort noe på shining wolf/igglybuff/dominator/lykkebitteliten, da må jeg sette enn stopper for det! Hvorfor i søren vrir dere på sannheten og når enn dårlig ting kommer ut joda, da blir ryktet enda værre så nå har jeg fått ett stempel for enn rein drittunge som ikke kan gjøre noe annet enn og fucke opp! Slutt med det og gi meg en sjangse! Har faktisk ikke opplevd i min tribalwars karriere at enn skal kickes for og bli med i enn stamme? Men det stopper ikke der, da skal Cum Laude aka Petter pan begynne og håne meg på offentligforum, noen kansje han vil gjøre så det er helt sikker på at jeg ikke skal komme meg inn i bs med Trond igjen, men hvorfor skal jeg bare sitte og se at han skriver frekke ting mot meg, nei da finner jeg ut enn ting, jeg skal faktisk sette enn stopper for dere og fortelle sannheten! Jeg er lojal fyr som gir 100% for den stammen jeg har blitt med i! Men Petter Aka Kev har jo aldri gjort noe galt så han fortsetter og fortelle løyner og bedrageri om meg? Vil du faktisk godta det, jeg tipper nei?
-----------------
Jeg har selv ikke hørt at Trond har snakket veldig stygt om deg... Så dette kan jeg ikke avkrefte eller bekrefte. Det jeg kan bekrefte er at Trond er/var faktisk villig til å kjempe litt for deg, han har prøvd å starte opp en diskusjonstråd på forum der han ville høre med helle stammen om "hvorfor" vi ikke ville ha deg med og om det var noen sjanse for at noen kunne ombestemme seg.
Kev har ikke sagt noen løgner om deg(ihvertfall ikke i den forstand at han vet at det er løgn)? Jeg stoler 110% på Kev og jeg VET at han ikke ville ljuget om deg, han sier ting som det er, intet mindre intet mer. Men mennesker gjør feil, noen feiler mye og noen feiler mindre.


Petter aka Kev fortalte at jeg ikke tar enn nei for ett nei, men hvoran gjør jeg ikke det, jeg tålte at trond tok meg at kontoen, men noe jeg ikke tåler er at du petter forteller dritt ting om meg for og fucke opp rykte mitt! Men det ser faktisk ut som greier det dessverre, men jeg må sette enn stopper for det her og nå! Jeg husker faktisk på v10 jeg Petter at du ville inn til p0k3 men du fikk ett nei tålte du ikke det så da spurte du jo heller halve p0k3 om og joine din nye stamme, det kan vi vell heller kalle en som ikke tåler nei? Også på starten av v12 søkte jeg meg inn til dere,jaggu med fortelte du kunne løyner at du var ei jente og at jeg skulle sende bilder av meg selv, hmm synest det hørest litt rart ut det jeg !? Petter aka kev har sakt at jeg er ein person som ikke har laget enn konto alene eller vunnet noen verdner, jo det har jeg, jeg har vunnet 2 verdner og holder på og vinne 2 til, kansje det er sjalusien som rykker inn her Petter aka Kev??
Jeg er lei av at folk som deg skal fucke opp rykte mitt på gang på gang og derfor laget jeg denne !
-----------------
Jeg vill tippe at Kev bare har trollet deg helt med den "bilde episoden", selvom jeg er enig med deg at det er ganske lame :awesome:
Pøh! Jeg vil ikke si at du tar nei for et nei. Flere ganger vi har snakket på skype har du rett og slett ikke tatt nei som et svar. Du maser å gir deg aldri! Du klarer jo ikke vente på noe som helst. Du klarte til og med å gjøre om på et svar fra meg til det helt motsatte og deretter sa du til Kev at jeg hadde "godtatt" noe som jeg egentlig sa du skulle ta opp med Kev og at jeg ikke brydde meg om den saken i det hele tatt.
Ånei, jeg tror ikke Kev er veldig sjalu på deg.



Jeg håper faktisk jeg får joine Rattus Norvegicus som jeg spilte på! Tror du ikke det var ein grunn til at jeg joinet denne kontoen jo det var det fordi han ikke har så god tid, så setter dere han i enn klemme når dere faktisk skal kun ha han inn! I v10 når jeg joinet p0k3 var det ikke alle som var med, men jeg fikk bli med fordi de hadde troa på meg og viste at jeg kunne skjerpe meg og når jeg holdte på og vippe meg ut tok de tak i meg og ga meg enn streng beskjed og jeg greide og føle den ! Så værså snill gi meg enn sjangse til for og vise at jeg kan greie dette og forandre på mitt rykte, alle for tjener enn sjangse til så nå ber jeg også om unnskyldning :)
-----------------
Latterlig, fullstendig latterlig... Du skriver alt dette, sier Kev er en upålitelig spiller ettersom han ljuger og bedrar så mye og du har skrevet til meg at du ALDRI ville stole på Trond igjen.
Du sier jo også at du godtok å bli sparket ut, men hvorfor i allverden skriver du dette tåpelige innlegget(som består av 90% bs) da?
Jo nettopp for å komme inn på Rattus igjen, så da har du vel ikke godtatt noe som helst.


Takk for meg det var mitt utdrag om det mvh Sondre :)
-----------------
Takk for meg, dette var mine svar. Kunne ha skrevet uendelig mere og har Skype som kilde.
Leo
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Synes du gjør vell mye utav en liten sak jeg Sondre. Jeg kan forstå du føler deg urettferdig behandlet, men jeg kan også forstå at Cum ikke ønsker deg inn.

At du går hen å setter igang slike påfunn som dette her hjelper vell tvert imot ikke saken din stort heller. Er redd for at dette vill få en stor bieffekt fra din side Sondre, både på denne verdnen og fremover i tid. Det rette strategiskt tenkt ville vært for deg å legge deg flat, innrømme dine tidligere feil, legge saken til side, begynne på nytt og gjøre så godt du kan å hevde deg på egenhånd.

Dette er hvertfall ikke veien å gå
 

DeletedUser

Guest
Dette begynner vel å komme langt nok, og att du skryte sånn over att du klare å få sånne fantastiske "rykte poeng", ja noen gleder må vel din verdag også få ha ...

Att du blir urettferdig behandla? Ikkje enig, men att det blir sett på som mystisk når man blir sparka av en konto for att kontoen skal inn i en stamme, selvsagt blir det sett på som litt rart ... Men du må no klare å forstå att du har lagt opp til det sjøl ....


Blir jo og nevnt att du mener du fortjener en kjangse, eg va jo faktisk nesten overbevist og, men så å fortsette å slenge drit, ja faktisk lage den tråden her, for å lage kaos rundt stammen du søker sin øverste leder. Her har vi jo .no beste taktiske spiller jo ...

Du har gjort mye rart på tidligere verdner som er blitt nevnt i flere forskjellige diskusjoner siste dagene, eg kjenner deg mest fra v10, og eg kjenner igjen beskrivelsene fra dei andre ... Du kan jo sjøl si kor mange ganger du slutta i noen timer ...

Alle andre får no tro, og mene det dei vil. og om dåke syns synd på han. Så må dåke jo gjerne finne en konto til han dere da, så kan vi sitte på samme side om noen uker hvis dere tar han me (eller han kan ha endret seg, in that case. GOOD FOR U). :)

Takk, for meg.

[17:16:57] Sondre E Sexy: hade bra
[17:17:06] Sondre E Sexy: gidder ikke og waste tid med deg
[17:17:08] Sondre E Sexy: gitt
 

DeletedUser

Guest
Svein har helt rett i sitt innlegg.
Du burde heller lagt deg flat, enn å gå til frontalangrep på Petter.
Ydmykhet ville tjent din sak mye bedre enn aggressivitet.

Faktisk så var det ingen av topp3-stammene på v12 som ville ha deg på Rattus, tipper diplomatiet til BS ville blitt røsket opp med rota om du plutselig ble tatt på fersken i et lurespill her. Men med dette angrepet på Petter, så er vel spikern satt i kista di på v12.

Jeg ser faktisk bare en positiv løsning for deg her, og det er om du restarter og bygger opp kontoen på egen hånd og får en suksess med det. Kanskje under et fakenick for å unngå at folk tar deg kun pga navn.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg synes alltid det er leit, når vi på forum her, ska sitte å diskuterer en enkelt person. Men denne gang har vedkommende ovenikøpet selv lagt seg frem til offentlig skue.

Kjenner egentlig ikke Sondre, har aldrig lagt merke til han før, selvom han hevder å ha vunnet 2 verdener ( men nu betrakter jeg det ikke som at man personligt er med å vinne, om man spiller Dual )

Min erfaring med Sondre, basere seg på diplomatiske hendelser, som vi hadde i BS, hvor jeg sitter som diplomat. Alene disse hendelser, gjør at jeg ikke ønsker Sondre i BS. Fucker man sånne ting opp, ja hva blir da det neste.....

Har intet mot personen Sondre, men spilleren Sondre ønsker jeg ikke i mine rekker.
 

DeletedUser

Guest
HP3.dk trenger jeg si mer? Ser du har skaffet deg rykter fra flere serverer på .no også. At man blir utestengt på en ny verden på grunn av en skitten historie man har bak seg er nesten bare å forvente. Også enig i å legge seg flat hadde nok hjulpet deg i en prosess med å forbedre ryktet ditt. Om et par servere vil kanskje jeg også gi deg en ny sjangse.
 

DeletedUser

Guest
enig med kongla her . husker du at du fikk overta en konto og bare stakk av fra stammen fordi du synes det var gøy ??? nei jeg vil aldri ha deg inn i min stamme .....
 

DeletedUser

Guest
Nå har Sondre gutten fått flere gode tipser, og forhåpentligvis kommer han til å ta dem til seg. Done with the case then? (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
han fikk en sjangse sist og den brukte han opp hos oss . så for min del så kommer jeg aldri til og ta han inn . men det er min mening.. håper han skjerper seg og noen gir han en sjangse
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
han fikk en sjangse sist og den brukte han opp hos oss . så for min del så kommer jeg aldri til og ta han inn . men det er min mening.. håper han skjerper seg og noen gir han en sjangse

Det er nettopp det. Han har fått mange sjanser, og ofte misbrukt dem. På V5 fikk han en sjanse i -NB- og kontoen knallis, som hadde vært med å lede stammen i over et år og var en "tradisjonsrik" konto i stammen. Hvor lang tid brukte han på å prøve å prøve å søke den over til fienden?

Det er sånne ting som gjør at man ikke er ønsket i en del stammer. Du forteller at du er lojal mot stammene du er i, men etter min erfaring stemmer ikke det, selv om det finnes unntak selvfølgelig.
 

DeletedUser

Guest
du kan jo kasnje spille dual med mei ser ut som du trenger en venn eller 2 jei har over 100 venne
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Det er nettopp det. Han har fått mange sjanser, og ofte misbrukt dem. På V5 fikk han en sjanse i -NB- og kontoen knallis, som hadde vært med å lede stammen i over et år og var en "tradisjonsrik" konto i stammen. Hvor lang tid brukte han på å prøve å prøve å søke den over til fienden?

Det er sånne ting som gjør at man ikke er ønsket i en del stammer. Du forteller at du er lojal mot stammene du er i, men etter min erfaring stemmer ikke det, selv om det finnes unntak selvfølgelig.

det er ikke så ofte jeg nå er inne på TW-forumet og leser, av forskjellige grunner. men nå må jeg komentere denne litt.
At Sondre, at virkelig Sondre av alle TW-spillere, skulle bli støtt for at noen ikke vil ha ham inn i en stamme sier vel mer om hans selvinnsikt, en det skulle si noe om andre stammer.
da jeg var, skal vi si...indisponibel, på V5. fikk jeg selvfølgelig tak i at Sondre hadde overtatt "min" konto. en grei sak det skulle jeg mene. og det var det. helt til jeg hadde en Skypesamtale med noen i ledelsen til stammen som han søkte seg inn i.
en mer selvsentrert spiller har jeg, heldigvis, på det nærmeste ikke opplevd. jeg leste en god del av korespondansen som de hadde seg imellom, og konsekvensen ble jo at jeg tok kontoen tilbake.
at jeg senere ble nedsablet av fienden kan jeg også takke Sondre, og hans troppedisponeringer, for. jeg sier ikke at alle skal spille slik som jeg gjør, men det er heldigvis ikke mange som gjør som han heller.

men denne posten der Sondre kommer med en skarp kritikk av ledelsen i BS og deres rekruteringspolitikk, får meg til mene at de har en særdeles oppegående rekrutør og ledelse. og at de har krav til sine medlemmer skulle da blott bare mangle. det er da tross alt deres stamme. om Sondre, eller andre, er missfornøyd er de sikkert fri til å starte sin egen stamme.

og at Sondre nå ber om forståelse for de tingene som han har holdt på med siden han startet med TW, viser igjen en elendig dømmekraft over egen innsats som TW-spiller.

mitt råd til Sondre er at han nå starter sin egen konto og gjennom den beviser at han har noe på TW å gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Du sa jo selv i den tråden du skrev når du sluttet at du var "tw norges mest hatede spiller", flere (deriblandt meg) Sa at du ikke var det...men, hehe, jeg har i hvertfall endret helt mening, og det verste er at jeg ikke syntes synd på deg, dette har du ene og alene lagt opp til selv.

Det du tjener mest på nå er å lage en ny konto, og rett og slett tie stille gjennom hele serveren...Da får du kanskje bevist at du i hvertfall har tw kunnskaper, det at du ikke har taktiske egenskaper er allerede fastslått.
 
Topp