min tid over...

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Da har vel tiden kommet for min del også som mange andre gjør om dagen, og slutte.

Det er mange grunner til at jeg ikke orker mere, men den største er den håpløse kampen mot overmakten elite som ikke har noen grenser for å være størst og holde på makten.

Hadde de nå bare spilt på en ordentlig måte og hadde tapt byer på normal måte. Men i tillegg så skal de utøve sin makt i sentrale posisjoner som gjør at vi står helt maktesløse uansett hva vi gjør. Noe vi ser på forumet om dagene og hva som har skjedd med stammen vår :)

Men jeg har hatt det veldig morsomt tidligere i spillet. har fått mange venner og uvenner som glitter/elite da jeg slettet en stor del av stamme forumet deres når jeg slutta.

MANGE spillere har sluttet på grunn av ting som ikke har vært at dem har blitt adlet.. det må da snart gå opp ett lys for ledelsen??

-Xfighter
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
jeje vi er så store å stygge å slemme =( , men kanskje lære deg å poste på korrekte plasser...

nei nei.. lykke til videre i spillet eller RL

~Jazcan~
 
Reaksjonspoeng
1
Da har vel tiden kommet for min del også som mange andre gjør om dagen, og slutte.

Det er mange grunner til at jeg ikke orker mere, men den største er den håpløse kampen mot overmakten elite som ikke har noen grenser for å være størst og holde på makten.

Hadde de nå bare spilt på en ordentlig måte og hadde tapt byer på normal måte. Men i tillegg så skal de utøve sin makt i sentrale posisjoner som gjør at vi står helt maktesløse uansett hva vi gjør. Noe vi ser på forumet om dagene og hva som har skjedd med stammen vår :)

Men jeg har hatt det veldig morsomt tidligere i spillet. har fått mange venner og uvenner som glitter/elite da jeg slettet en stor del av stamme forumet deres når jeg slutta.

MANGE spillere har sluttet på grunn av ting som ikke har vært at dem har blitt adlet.. det må da snart gå opp ett lys for ledelsen??

-Xfighter

Tør jeg spørre hva du mener her? At vi i Elite ikke mister byer og får folk til å på magisk vis slutte? Grunnen til at folk slutter er at Yamato er oppløst. Yamato ble oppløst av Zanmato - IKKE ELITE. At Zanmato valgte å slutte v2 og oppløse Yamato var ikke noe som ble bestemt av Elite. Kan dere ikke slutte med dette tullet? Jeg vil ha ARGUMENTER PÅ AT VI JUKSER/SPILLER SKITTENT, OG EKSEMPLER I SAMME SLENGEN. Og før du poster, ta en titt innom "Elite bedriver skittent spill - En liten opprydning"-tråden i Politikk og propaganda ;)

edit:
Kommer med en liten sånn "sitat-svaring" når jeg først er i gang

Da har vel tiden kommet for min del også som mange andre gjør om dagen, og slutte.

Det er mange grunner til at jeg ikke orker mere, men den største er den håpløse kampen mot overmakten elite som ikke har noen grenser for å være størst og holde på makten.
At vi er størst og holder på førsteplassen er vel ingenting å klage over? Hva forventer du, at vi skal gi fra oss plassen til andre?
Hadde de nå bare spilt på en ordentlig måte og hadde tapt byer på normal måte. Men i tillegg så skal de utøve sin makt i sentrale posisjoner som gjør at vi står helt maktesløse uansett hva vi gjør. Nei, det er dere ikke. Både dere og Yamato har tatt mange byer fra Elite. Noe vi ser på forumet om dagene Hvis du hadde lest skikkelig hadde du sett at det var gode grunner til at trådene deres ble stengt. og hva som har skjedd med stammen vår :) Elite hadde ingenting med at deres medlemmer multiaccounter å gjøre.

Men jeg har hatt det veldig morsomt tidligere i spillet. har fått mange venner og uvenner som glitter/elite da jeg slettet en stor del av stamme forumet deres når jeg slutta. uhm, wat?

MANGE spillere har sluttet på grunn av ting som ikke har vært at dem har blitt adlet.. Det er da veldig fint for dere.det må da snart gå opp ett lys for ledelsen?? Folk slutter fordi de ikke synes spillet er gøy mer, det tar for mye tid eller fordi de blir nobla ned til null. Jeg vet ikke hva du mener "ledelsen" skal skjønne. Mener du at vi i Elite presser dere til å slutte eller noe sånt?

-Xfighter
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Tør jeg spørre hva du mener her? At vi i Elite ikke mister byer og får folk til å på magisk vis slutte? Grunnen til at folk slutter er at Yamato er oppløst. Yamato ble oppløst av Zanmato - IKKE ELITE. At Zanmato valgte å slutte v2 og oppløse Yamato var ikke noe som ble bestemt av Elite. Kan dere ikke slutte med dette tullet? Jeg vil ha ARGUMENTER PÅ AT VI JUKSER/SPILLER SKITTENT, OG EKSEMPLER I SAMME SLENGEN. Og før du poster, ta en titt innom "Elite bedriver skittent spill - En liten opprydning"-tråden i Politikk og propaganda ;)

edit:
Kommer med en liten sånn "sitat-svaring" når jeg først er i gang


hvor i denne posten sier jeg at det er elite sin skyld at yamato ble oppløst?
 

DeletedUser

Guest
ossen kan du påstå at mosa driver med multi???!! det er ingen bevis som tyder på at mosa driver multi, å vis det er det, så vill jeg veldig gjerne se dem..
 
Reaksjonspoeng
1
Jeg nevnte da aldri Mosa?
Det er mange grunner til at jeg ikke orker mere, men den største er den håpløse kampen mot overmakten elite som ikke har noen grenser for å være størst og holde på makten.
Det virket som du assosiaserte til at det var Elites feil at Yamato tapte krigen med at de ble oppløst. Men du var jo i :) (noe jeg merket etter å ha skrevet det) så det ville ikke gitt så mye mening. Glem bare det argumentet..)

Men nå som du er her, beviser på at Elite bedriver skittent spill og at det er vår feil at folk slutter. Gogogo.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri sagt at dere var direkte skylden for at yamoto ga seg, men at det skjedde så mye rart at de ikke orket mere, er det overhode ikke noe tvil om.

Bare se hva som skjedde med mosa i går, han la ut et innlegg/beviser på at Elite/glitter misbruker sin makt. Han fikk en klage fra forum mod og forum mod slettet innlegget han la ut. Deretter la han ut et til hvor han sa ifra at innlegget var slettet. Og skrev også til forum mod at han måtte få litt spillerom.

Jo hva skjedde, han ble sperret ute fra hele forumet og begge innleggene ble slettet.

Her er hva han skrev:

Sånn da har vi vel fått en liten pause og kan ta litt mere sakelig diskusjon

Grunnen nå til at jeg ikke gir meg fordi det samme skjer nå som siste jeg fikk stengt kontoen på v3, etter at jeg startet tråden første gang.

Den gangen så var det at det at jeg kjørte multi. Jeg startet i et annet navn, men at det også var en nick med mosa.

Og jeg måtte innrømme at jeg hadde kjørt multi for at kontoen min skulle bli åpnet.

Det jeg ikke viste og noe du heller ikke fortalte meg var at mosa kontoen var på o poeng og det betyr vel at jeg aldri hadde vært på den. Som jeg også sa i anken, så kunne jeg ha rotet når jeg opprettet konto, men da hadde jeg gjort noe med uvitenhet. Bare det at du krever en innrømmelse når du veit at kontoen er på 0 poeng og heller ikke opplyser meg om det, ja da er det bare ren makt demostrasjon.

Samme skjer nå, blir beskyldt for multi, men de nekter for å si hvem konto jeg har kjørt multi med og jeg må si hvem konto jeg ønsker skal være åpen.

Her bruker man gud veit hvor mange timer på et spill og sin egen konto, så skal ting skje i ren maktdemostarsjon fordi man setter fingeren på noen som man ønsker å få ryddet oppi.

Og pga at jeg og veflingstad ble sperret så er stammen iferd med å gå i oppløsning og folk slutter.

Og det er veldig synd for vi plukket mye byer ifra elite og de fikk faktisk en verdig motstander som ikke hadde noe respekt for Elite.

-xfighter
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bare se hva som skjedde med mosa i går, han la ut et innlegg/beviser på at Elite/glitter misbruker sin makt. Han fikk en klage fra forum mod og forum mod slettet innlegget han la ut. Deretter la han ut et til hvor han sa ifra at innlegget var slettet. Og skrev også til forum mod at han måtte få litt spillerom.

Jo hva skjedde, han ble sperret ute fra hele forumet og begge innleggene ble slettet.

Nå skal jeg svare deg jeg. Vettu meg hva, jeg er dritt lei alt som har med parti valg fra Mods. At dere stikker fingern ut og klager på våre valg in action.

Jeg spiller ikke verden 2 engang, så please gief me info på når og hvordan jeg kan velge side i en sak.

For det andre så kan diskusjoner om en admins jobb taes der det hører hjemme, altså på tickets. Eller på en grundig og saklig måte på generellt, HVIS man føler at det går utover flertallet på en respektiv verden.

Jeg trenger forsåvidt ikke sitte her og forklare mine avgjørelser til deg/dere. Innlegget hans ble slettet fordi han tok opp noe som SKAL taes opp på PM/tickets. Direkte til den adminen som har styrt med dette eller som sagt på ticket.

Det andre innlegget ble slettet fordi han klaget på en avgjørelse jeg tok. Derav ban og utestengelse i noen dager.

Jeg henviser til forum reglene, som jeg regner med alle har lest. Pugg dem!

Stengt...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp