Nedstemt/ikke mulig Mine ideer

DeletedUser

Guest
Sant nok, men jeg tror ikke di lot ligge igjen verdifull leire og jern. Jern kunne di bruke til våpen og slikt :)
 

Herman332

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nok om det folkens :p

Jeg støtter det med å angripe skoger,fjell og det som vil være for leire :S

Jeg trur dette ville vært veldig morsomt..
 

DeletedUser

Guest
Ehh... For leire ville det vel blitt sølepytter, da? :eek: Litt fail? "Vent litt, jeg skal bare sende et angrep på sølepytten ved siden av meg..." :p
 

DeletedUser

Guest
Ja hvorfor ikke? "Vent litt, jeg skal bare sende en angrep på leirgropen ved siden av meg..." Mulig og skrive det på den måten også da .. :p
 

DeletedUser

Guest
Fins vel ingen leirgroper på kartet... nærmeste vi kommer er vel tomme sjøer :)
 

DeletedUser

Guest
Og gullgruver hvor du kan grave ut gullmynter, og kanskje noen høye fjell hvor du kan temme drager! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Fisking på spill er kjeeedelig ;) Fisking IRL er også kjeedelig, btw :D
 

DeletedUser

Guest
Nei, det er morro når du får fisk :D Gørr når det eneste du trekker opp er sjøstjerner :S

BTW kom på en vits :p : Liten gutt til pappa: Pappa hvis jeg gir sjøstjerner popcorn, blir de popstjerner da?
 

DeletedUser

Guest
Litt off-topic... går tilbake til tema :)

Hva med en liten festival et sted på kartet, der troppene dine kan drikke seg fulle iblant? :D
 

DeletedUser

Guest
Yeah, så får du den "besøkte"-rapporten som du får når det er fred :cool:
 

DeletedUser

Guest
Litt off-topic... går tilbake til tema :)

Hva med en liten festival et sted på kartet, der troppene dine kan drikke seg fulle iblant? :D

Måtte blitt satt i sammenheng med en slags økt moral eller lignende.. Kanskje en kombinasjon med kirkeradius?
ølet øker kirkeradiusen eller noe slikt for en stund :D
 
Topp