Minnesmerke for Verden 3

DeletedUser

Guest
Nå er vi veldig OT her. La oss holde en viss struktur selvom ingen holder oss i ørene
 

DeletedUser

Guest
hadde dere en stor aksjon eller noe sånt? plutselig steig dere 15k i gjennomsnitt, jeg ble lei meg :O
 

DeletedUser

Guest
haha ja det var da som pokker og det, jeg var sekunder ifra å poste en sinnsyk fet propaganda tråd om at vi i hz hadde best gjennomsnitt og var så sinnsykt fete osv, hadde brukt sånn 4 timer på å lage den, så sjekka jeg på topp 20 og så dere hadde gått forbi med sånn 10k, jeg klikka! hvem gikk det utover? joa jeg kan jo seff bruke twstats, men blir så mye mer personligt og hyggeligt om du sier det =)
 

DeletedUser

Guest
jeg fant det ut når jeg gikk innpå tw stats ^^, gidda ikke si noe om det, ville ikke være frekk lism... 8 medlemmer, smooth... dere kunne jo ha merga med ghetto de tar imot alt, nei FAEN de har ikke plass til flere medlemmer =|
tenk hvor kjedeligt om noen av stammene som er sånn 10-20 og topp 20 hadde hatt 80 medlemmer, verden 3 hadde blitt kjedelig.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, får håpe den nye kongen er en bedre rekruttør enn den gamle. Det skal vel egentlig ikke så mye til for å bli da Zarazel syntes 10 var mer enn nok :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hehe, får håpe den nye kongen er en bedre rekruttør enn den gamle. Det skal vel egentlig ikke så mye til for å bli da Zarazel syntes 10 var mer enn nok :)
Vel, jeg mener fortsatt at vi ikke burde gå over 12 medlemmer, det er et fint tall.
 

DeletedUser

Guest
Ja, hva skal man si, noen setter rett og slett en umåtelig høy standard:D

Gratz:cool:
 
Topp