Minnesmerke for Verden 3

DeletedUser

Guest
Skulle US forsvinne i en nær fremtid så er det helt klart holdningen deres som vil bli husket.
Når det er sagt så tror jeg det tar sin stund før det skjer.

nei ... ikke bare holdningen dems...
dem ville vært husket som første stammen som ble knust av BBN...
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
de 3 første stammene som ble knust av BBN.. stammen som etter hva minierik ikke kommer til å bli:p
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Har jeg forstått det slik at en eller annen da skal sjekke hvem som til enhver tid har vært i de forskjellige stammene, og selv regne ut hvor mange byer stammen har erobret? For de aller fleste stammene har hatt sirkulasjon i medlemsmassen. Vel, lykke til med jobben! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Har jeg forstått det slik at en eller annen da skal sjekke hvem som til enhver tid har vært i de forskjellige stammene, og selv regne ut hvor mange byer stammen har erobret? For de aller fleste stammene har hatt sirkulasjon i medlemsmassen. Vel, lykke til med jobben! :rolleyes:

nei, tw-stats gjer den jobben....

EDIT: For BoS blir det slik, atm: 208 (+180-28) Dvs, 180 byar tatt - 28 byar tapt = 152 byar adla.
Slik ville eg rekna på det i alle fall ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
nei, tw-stats gjer den jobben....

EDIT: For BoS blir det slik, atm: 208 (+180-28) Dvs, 180 byar tatt - 28 byar tapt = 152 byar adla.
Slik ville eg rekna på det i alle fall ;)

Det holder å adle 200 byer, hvor mange en stamme har mistet har ingenting å si (ifølge "the original milestones")
 

DeletedUser

Guest
Det holder å adle 200 byer, hvor mange en stamme har mistet har ingenting å si (ifølge "the original milestones")

Ok, kan godt hende det er slik det er, men syns det blir veldig feil å ikkje ta med byar tapt. Sei at bos tar ein by av meg og eg snipar den tilbake, så vil både eg og bos få ein ekstra adling av den grunn. Det same gjeld adling internt i stammen... Syns det blir feil at slike adlingar skal telle, men det er no berre meg ;)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ok, kan godt hende det er slik det er, men syns det blir veldig feil å ikkje ta med byar tapt. Sei at bos tar ein by av meg og eg snipar den tilbake, så vil både eg og bos få ein ekstra adling av den grunn. Det same gjeld adling internt i stammen... Syns det blir feil at slike adlingar skal telle, men det er no berre meg ;)

ganske enig der, men (desverre) laga ikke jeg minnesmerkene :(
 

DeletedUser

Guest
Nei pokker. Vi sendte noen ut igjen ja... :)

(Jonna: Joda. Ingen som straffer meg nå. Alle har sluttet. :))
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jeg må tørre å påstå det er forskjell på å

"erobre landsbyer"

enn

"erobre og miste landsbyer"

dermed har dem overgått 200 hvis man tenker på antallet man har "erobret" :rolleyes:

~Jazcan~
 
Topp