Minnesmerke for Verden 4

DeletedUser

Guest
Her står det ingenting om millisekunder. For alt jeg vet kan jeg ha angrepet 2 timer før han, men han hadde drept mer og angrep 2 timer etter. Samme kunne det vært med pinky.
Det var et eksempel, vel, gjør hva du vil - jeg for min del synes det ser ut som er tåpelig forsøk på å få deg selv opp på listen.
 

DeletedUser

Guest
Her står det ingenting om millisekunder. For alt jeg vet kan jeg ha angrepet 2 timer før han, men han hadde drept mer og angrep 2 timer etter. Samme kunne det vært med pinky.

Haha, såpass desperat Honour? Kommer en ny sjanse på 50K vet du :)
 

DeletedUser

Guest
Dette er fra v3:

Motstandere bekjempet angriper:

100k: | Blades of Steel - 26.01.09 | Big Bad North - 28.01.09 | Odins Ravner/[R]evolution - 01.02.09

De ble oppdatert likt over 100k og ble tatt som likt.
 

DeletedUser

Guest
Høres fortsatt ut som at dette bare er nok et desperat forsøk på å komme på listen, vel vel, du er trådstarter, så du velger.

Til tross for at mange andre mener noe annet... ;)
 

DeletedUser

Guest
Høres fortsatt ut som at dette bare er nok et desperat forsøk på å komme på listen, vel vel, du er trådstarter, så du velger.

Til tross for at mange andre mener noe annet... ;)

Jeg bare følger Minnesmerke tradisjonen.
 

lucky luciano

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Enig med Honour her.

Umulig å vite hvem som var først så da blir det delt plassering på de som klarer det samtidig. Er vel ikke noe problem at flere får navnet sitt på lista, bare gøy spør du meg
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så Hvem blir først til 50K?

Vel, Dr. Psycho tar det lett :)
Tror også Dobermann kan komme til å klatre en plass :)

-Wemonster
 
Topp