MoaKing Sagaen ender...

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
du var fult klar over det som kom til å skje.

dessuten var det du som søkte til satan og ikke kamikaze kontoen som tok kontakt med deg.
 

DeletedUser

Guest
Et lite vennlig tips. Ingen av dere kommer godt ut av dette, så jeg foreslår å ta resten på privaten. Tror de fleste har gjort seg opp en mening på dette tidspunkt uansett.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
I mellom tiden kontaktet jeg benja og sa til han mine virkelige planer om å joine Kick. Han ble ikke veldig sjokka og sa at han selv vil over til kick siden han villa satse litt før v24 kom ut. Tok kontakt med kick ledelsen men var ikke mange som viste om benja og fikk beskjed om at det var plass bare for meg i stammen. så jeg viste før eller senere så måtte jeg krige mot benja men ikke når.

Må rette på en liten ting, jeg sa vell aldri at jeg ville over til kick riktig enda, var vell mer fremtidsplaner om at når man gikk mot end game så ville det være naturlig å søke seg over dit, når man fikk bygget seg opp, dette særlig siden vi er på samme side av krigen.

Jeg sa jo også at jeg når den tid kommer ville søke meg over selv, utfra prestasjoner jeg måtte ha gjort IG, ikke utfra tidligere verdener.

Dette mener jeg må være en naturlig del av spillet da man vet at etterhvert så blir spillere rimmet og medlemmene i stammen blir færre. Vi er også allierte og da er slike fremtidige overganger både naturlige, og ikke å anse som svik av egen stamme. Nå derimot så ble det nok en gang meg som ble rimmet, og siden jeg mistet mesteparten av troppene så tror jeg at det vil ta lang tid å bygge opp igjen og jeg dermed ikke vil komme høyt nok opp til å være aktuell for end game for nå ser fremtiden mer ut til å sperre meg inne mens jeg bruker tid på å bygge opp. Jeg har ikke gjort mine siste trekk på verdenen, men blir nok ikke å se på topp 25 lista her på v23.
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tror nok ikke Moaking sagen slutter med det første, men må ihvertfall takke for at jeg fikk tilbake byen han hadde tatt, testet han litt og han hadde derfor ikke hatt noe problem med å beholdt byen om han ville det. Så dette var ren gavmildhet :)
 

DeletedUser

Guest
2- Har jeg sagt at jeg ikke var med på det som skjedde med bob1? støtten vi snakke om er når du støttet Wanabees. Har du sagt ifra til meg eller mo? nei. Du skjulte fra oss fordi du viste at jeg skulle si nei

Hvorfor greier ingen å skrive nicket mitt riktig? :crybaby:
 
Topp