Mobbing/hetsing/personforfølgelse av spillere her inne

DeletedUser

Guest
Det har eg sterke problema med å tru på. Om noken faktisk tar sjølvmord av sånt så har dei berre godt av det. Er dei SÅ emosjonell får dei berre ha det så godt.
Forresten hvis lillebroren din gjorde det så trur eg du hadde skifta mening...
 

DeletedUser

Guest
Muradin: Skjerp deg virkelig.

Jeg har aldri antydet at jeg ikke er klar over at folk tar selvmord, heller ikke fra internett. Men du prøver å ansvarligjøre noen stakkars uskyldige mennesker som spiller tribalwars for morro skyld? Og du vil ødelegge gleden med å spille TW for å prøve å få folk til å føle ansvar for selvmord bare for vi kriger i et krigspill? Er du helt på jordet?


ikje selvmord men kuttet seg selv pga. mobbing via internett og hvis du har vansker med å tro det så har du virkelig problemer IRL.
Jeg føler meg faktisk MOBBA og STØTT av den kommentaren din der, og forventer en unnskyldning. Ble ganske så lei meg faktisk.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Muradin: Skjerp deg virkelig.

Jeg har aldri antydet at jeg ikke er klar over at folk tar selvmord, heller ikke fra internett. Men du prøver å ansvarligjøre noen stakkars uskyldige mennesker som spiller tribalwars for morro skyld? Og du vil ødelegge gleden med å spille TW for å prøve å få folk til å føle ansvar for selvmord bare for vi kriger i et krigspill? Er du helt på jordet?



Jeg føler meg faktisk MOBBA og STØTT av den kommentaren din der, og forventer en unnskyldning. Ble ganske så lei meg faktisk.
Jeg sier bare at folk burde være mere forsiktige og dessuten så gjør jeg det samme som DM:p
 

DeletedUser

Guest
Det gjorde jeg etter den første posten din..

Men hvor er unnskyldningen min? Du såra meg, er det greitt?
 

DeletedUser

Guest
Det gjorde jeg etter den første posten din..

Men hvor er unnskyldningen min? Du såra meg, er det greitt?
hmm...

1. Kan ikke se at eg såra deg..
2.koffor såra eg deg?
3.Ka såra eg deg med?

Bare noen spørsmål:cool:
 

DeletedUser

Guest
Hvis dere ikke har noe saklig å si trenger dere ikke skrive noe her. Mobbing er faktisk et viktig tema.

Antonine
 

DeletedUser

Guest
akkurat det jeg tar opp da:p

Nei, det du tar opp er emosjonell oppføysel, ikkje mobbing. Å krige i eit krigsspel er ikkje mobbing. Om du trur noko anna veit eg ikkje heilt kva eg skal si. Om noken synes det er mobbing er det noko kraftig galt med dei, og dei bør virkeleg slutte å omgås med folk.
 

DeletedUser

Guest
Nei, det du tar opp er emosjonell oppføysel, ikkje mobbing. Å krige i eit krigsspel er ikkje mobbing. Om du trur noko anna veit eg ikkje heilt kva eg skal si. Om noken synes det er mobbing er det noko kraftig galt med dei, og dei bør virkeleg slutte å omgås med folk.
Akkurat det eg seie da-.- (no0bcakes)
 

DeletedUser

Guest
lol, tror enten jeg eller du må pusse brillene muradin.

Du leser tydeligvis ikke selv hva du har skrevet.

Du ødela denne tråden med at G1 og andre ikke måtte angripe spillere i dette krigspillet, tilfelle det satt noen sarte sjeler og ville ta livet av seg.

Da er det ikke akkurat det du sier, om at du prøvde å holde fokuset på mobbing
 

DeletedUser

Guest
nei men jeg har selv opplevd at folk blir mobbet IR fordi de adler noen her på TW..har sjedd meg også:(
 

DeletedUser

Guest
Ja det er noe helt annet enn å antyde at en ikke skal angripe noen..

Dersom du eller andre blir mobbet IRL pga et spill, så er det selvfølgeligt kjipt, og noe alle bør ta avstand fra. Dette er et spill, der en skal kose seg med litt kos og krig, ikke ta det så seriøst at en blander IRL inn i dette...
 

DeletedUser

Guest
Er det slik at det ikke er noen vakter i v4, eller er det bare rykter??
 

DeletedUser

Guest
Support er helt fra værende, nå må noen snart ta deres ansvar, har ikke hørt noe fra support siden 12/11, og har spillere som blir over fuset, av andre. Dette går ikke an.

Hvad skal man med en support som ikke, gjør jobben sin.

Begynner og bli sint, når spillere begynner og slutte pga, mobbing, det hører ingen steder hjemme.
 

DeletedUser

Guest
Det er også ganske ille når andre spelare har logga inn på kontoen din, og du har ingen måte å gjere noko med det. Kan ikkje andre mods vikariere? Evt. få låne noken fra .se?
 
Topp