Mobbing/hetsing/personforfølgelse av spillere her inne

DeletedUser

Guest
Det vil være lettere om han eller hun som er utsatt sender inn ticket. For jeg har ikke noe med IG å gjøre. Men snakk med han eller hun om å sende inn ticket om denne saken. Så blir det gjort noe med det, om vedkommende ikke synes dette er så greit, synes jeg at det bør bli sendt inn ticket, og få ordnet dette.

Antonine
Men prooblemet er at en ticket bruker dere så lang tid på å svare(ikke stygt ment) Eks:

Jeg skrev inn en ticket og det tok dere 4 uker på å skrive 2 setninger....
 

DeletedUser

Guest
Jeg har som sagt ingenting med IG å gjøre, men kan prøve å få pisket de litt.. Men husk at vi har litt småproblemer også. Uten CM så fungerer ikke teamet 100%, men vi prøver så godt vi kan å gjøre jobben vår :)
 

DeletedUser

Guest
Folk over 30 år som mobber og trakasserer på et nettspill. Har jeg sett det også. Dårlige tapere som har blitt adlet bort right?
 

DeletedUser

Guest
Skal sørge for at det hjelper jeg :)

Har høyrt frå ein anna IGM at det ikkje er noken som modererar v4 for augonblikket.
edit: Men om det er det er det jo kjempeflott, for då får min ticket muligens framgong snart :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mobbing på spillet? De skulle ha blitt utestengt permanent.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan ahr det seg at hver gang ejg sier ne, så kommenterer ingen?:confused:

Ignorering er også mobbing. :mad::eek:
 

DeletedUser

Guest
Må være fordi du har så konkluderende innlegg at det er umulig å komme med noe nye argumenter :confused::eek:
 

DeletedUser

Guest
Vel, først og fremst so vil eg seie at den her posten er feil plasert etter mi meining, ettersom dei fleste som ikkje har våre inkludert i mobbinga som har foregått ikkje veit noke om saka, og dermed kan ikkje sei noke, og derfor synst eg ikkje den burde fåre på det offentlige forumet. Men derimot snakka direkte til ein moderator som kunne tat hand om saka.
 

DeletedUser

Guest
hmm mobbing burde folk ta serriøst:( flere og flere tenåringer/Ungdommer/barn tar selvmord/skader seg selv pga. mobbing og finner trøst i spill der de kommer inn i sin egen verden og så oppstår mobbing der også:( har selv hørt/blitt mobbet via. nett og det er ikje noge gøy hvis det er personlige ting som ligger og flyter...:(
 

DeletedUser

Guest
Fikk engang melding fra en gutt om at han ville ta selvmord hvis jeg adlet byen hans som han hadde brukt så lang tid på å bygge.

Adlet byen hans jeg..
 

DeletedUser

Guest
Du burde ikke gjøre det hvis folk har psykiske problemer altså:( tenk hvis han virkelig gjorde det? har sjedd før:s
 

DeletedUser

Guest
Er du seriøs Muradin at en ikke skal adle byen til en person som truer med selvmord? Og mener du at vedkommende som adler byen skal føle ansvar for det eventuelle selvmordet?

Nei vettu hva.. Det går ikke an, som min avdøde bestemor sa hver gang jeg kom med et tullete forslag.

Vi spiller tribalwars for å krige, ikke være psykologer.

Håper jeg kommer i krig med deg engang, så hver gang du sniffer på mine byer, så skal jeg true med selvmord. Jeg kommer til å eie verdenen..
 

DeletedUser

Guest
ikje selvmord men kuttet seg selv pga. mobbing via internett og hvis du har vansker med å tro det så har du virkelig problemer IRL.

forresten johvji det har vært mange som har vært noen millimeter unna fra og ta selvmord Eks: se på KINA der tar 1/15 av befolkningen selvmod før de blir myndige......
 
Topp