Videresendt, Inno Mobil versjon av forumet?

DeletedUser

Guest
Jeg er klar over det :) Er en del jeg faktisk kunne tenkt meg å legge en smule penger i blant alle appene som fins der ute, men det får heller gå sin gang for nå... Venter heller til jeg kan stille med egne betalingsmetoder :eek:

Mener fremdeles at jeg (og muligens andre) ville blitt glad for TW-forumet i appversjon, men som sagt, man overlever jo også uten ^^
 

DeletedUser

Guest
hva med denne appen?

Kunne den tenkes å fungere slik du ønsker?

Edit: Ser av kommentarer på appen at den ikke fungerer på random vBulletin forums, så tipper svaret på spørsmålet mitt blir Nei..
 
Sist redigert av en moderator:

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Må berre komentere at det blir litt feil at vi må betale for nokon som helst program eller apper som ikkje er ein tjeneste av Innogames, for å forbetre forumet/spelet ;)

Gidder ikkje å laste ned ned ein heil styr på iPoden. Den er nesten smekkfull av musikk ;)
 

DeletedUser

Guest
Tjaa... Må er jo kanskje å ta litt hardt i. Man er jo strengt tatt ikke nødt til å kjøpe den :)

Jeg er sjalu... På min er det 45 GB elns som jeg IKKE har brukt :eek:

@jeeeeeeright: Når du sier at det "neppe burde være så vanskelig å tilpasse dette", hva vil det si? Har du prøvd ut appen for TW-forumet? Er jo greit å vite helt sikkert om den fungerer før håpefulle forumtroll bruker 21 kroner på den :)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Nå fungerer den IKKE. Hva som må gjøres eventuelt for å få det til å virke vet jeg ikke heller da tekniske greier med forumsoftware ligger laaaangt over mine kunnskaper.
Det jeg derimot vet er at på 2 andre forum jeg bruker daglig (diskusjon.no og modellflnytt.no) fungerer det så bra at jeg nesten har slutta å logge på de stedene fra dataen.
 

DeletedUser

Guest
Aha. Vel, det virker som greia er at forum-apper må ha forum "lagt til" for at de skal kunne vises skikkelig i appen, og hvorvidt TW-forumet vårt har nok brukere til at noen syns det er verdt strevet er jeg temmelig usikker på :eek:

Men flott å få det oppklart :)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Det er gratis å registrere et forum hos tapatalk i alle fall, men den tekniske biten om det er mulig vet jeg ikke.
 
Topp