Monkiii har avskjediget deg fra stammen Flaming Aces

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
10. August blei eg med i stammen Flaming Aces. Siden den gong har eg angrepet, støtta og brukt ein god del av fritida mi på stammen.

4. Oktober begynte eg adlinga av Gorgo. Eg gav beskjed til ledelsen i Outlaw om at eg hadde tømt alle byane og gjorde krav på dei. Dette blei posta på pålitelig-medlem forumet til Outlaw, og blei akseptert av lederane. Etter kun to dagar begynte terh@ls adlinga, og ingen av lederane regaerte, sjølv om det blei posta på lederforumet at byane var claima til meg, og at terh@ls begynte adlinga.

21. Oktober blei eg lei TW, mest på grunn av den endelause merginga og hugginga til Outlaw. Dei merga, allierte seg, fikk nye IAPar, og spiste på byar andre hadde tømt for troppar.

22. Oktober satt eg Apollo opp som midlertidig kontovakt, til me fant ut kva som skulle skje med kontoen.

27. Oktober kontakta Monkiii meg, og sa at Kokopelli frå v3 ville ta over kontoen. Eg sa ja, og gav han passord.

6. November så eg at kontoen ikkje hadde hatt noko vakst siden Apollo kontosatt. Eg så at eposten aldri var forandra, og logga inn. Ingen ting hadde skjedd på kontoen, bortsett frå at alle varehusane var sprengt, det var def i offbyane, alle rapportane var sletta, og hurtigbaren var øydelagt. Eg så at dette var det ikkje noko poeng i, så eg tok kontoen tilbake.

Eg oppdaga så at det var folk frå Outlaw i stammen. Eg så på eksternforumet, og oppdaga at Aces og Outlaw skulle merge. "Kva i helsike" tenkte eg, og så på Aces-forumet. Ja, det stemte. Forskjellige n00bs som blandt anna Dr. Griffin var i stammen. Dette forsto eg ikkje noko som helst av.

Eg så også at Fjord1 hadde skrevet at alle i gamle Aces ønska Outlaw velkommen og var glad for mergen. Eg sa at det var feil, og så blei eg kicka frå Aces. Stammen eg har ofra mangfoldige timar, dagar, ukar for å hjelpe, støtte og spele sammen med, ville ikkje ha meg meir, fordi eg spelar et anna spel ein dem. Eg spelar TribalWars. Det gjøyr åpenbart ikkje dei.

Monkiii har avskjediget deg fra stammen Flaming Aces

Eg blei behandla som om eg ikkje var tilstede, kun fordi eg oppdaga at Monkiii ikkje var til å stole på når det gjeld kontoar ein dag for seint.

-----------------------

Etter ca. fire timar i stammen begynte The Ghost å klage fordi han ikkje fikk viljen sin. Han ville vere hertug. Monkiii så ikkje poenget med det. The Ghost skulle forlate stammen, fordi han ikkje hadde mulegheita til å oppløyse den.

Til slutt måtte galskapa stå fram, og The Ghost er no hertug i Aces. Når enten The Ghost eller Amstaff ikkje får vilja si, vil Monkiii miste hertugrettighetiane sine, slik som Amstaff gjorde mot dr. Psycho, og slik som Nofjon gjorde uttalige gongar på v3.
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Her har vi en litt bedre grunn enn det jeg ble fortalt i 1-2 settninger. Skal ikke si så mye siden jeg har munnkurv av ledelsen i Aces nå for dagene ang mergen.
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ikke bra, jeg synest du var god mens jeg var i Aces jeg. lærte meg grunnprinsippene for off og deff byer ;)
 

DeletedUser

Guest
Holder med Cloyster her, dette blir rett og slett for dumt.

Det har blitt sagt uttallige ganger, og det kommer til å bli sagt mye i framtiden også, dette er TribalWARS!
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
I den lille tiden jeg var i Aces hadde jeg et generelt godt inntrykk av de. Det ble jo gjort narr av måten Outlaw merget. At de skal gjøre nøyaktig det samme er for meg bare merkelig.
 

jees

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
cloyster, du har iallefall fortsatt respekt i forhold til de du ble avskjedet fra ;)
 

DeletedUser

Guest
**tråd som kvifor eg blei kicka

Dr. 1336.9 den 07.11. klokken 21:50 Siter Rediger Slett
Hvorfor det??

- Martin

Monkiii den 07.11. klokken 21:50 Siter Rediger Slett
Fordi han gjør ikke noe annet enn å lage kvalme ;)

fjord1 den 07.11. klokken 21:52 Siter Rediger Slett
Fy fader, det er no ingen grunn. La "voksne" snakke med han da, før du kicker han :)

Hell G den 07.11. klokken 21:53 Siter Rediger Slett
han har ikke gjort annet i de siste mnd.. end of story

The Ghost den 07.11. klokken 21:53 Siter Rediger Slett
Må vel si meg enig i den vurderingen.
Et organisert stamme har et visst samhold. Men angriper fks. aldri sine egne på fellesforum.

fjord1 den 07.11. klokken 21:58 Siter Rediger Slett
enig i det, så lenge en holder seg til sak og ikke person. Og så kan det være greit og få en forklaring, så en ikke sitter her og skriver innlegg som er wasted, men så lenge en er åpen for debatt er det en god ting og ha :)

Tuva den 07.11. klokken 23:42 Siter Rediger Slett
Han fikk raskt en ny stamme ser jeg

Yuma den 07.11. klokken 23:44 Siter Rediger Slett
Cloyster

Amstaff den 07.11. klokken 23:46 Siter Rediger Slett
UnderD tar inn ALT av spillere uansett :p hehe

Uglefisk den 07.11. klokken 23:46 Siter Rediger Slett
Syns det er dumt at dere og sparke han bare for at han var negativ til mergen. Skulle nesten tro dette var et nazi herredøme der alle som var imot en ting som ble gjort ble drept. Nåvel, skyt meg også da. For jeg, og andre i Aces, var uenige i at denne mergen ble gjennomført.

Zilda den 07.11. klokken 23:48 Siter Rediger Slett
hva med å ha tillitt til at ledelsen gjør det som blir rett da?

The Ghost den 07.11. klokken 23:48 Siter Rediger Slett
Uglefisk:
Det er vel mange både for og mot vil jeg tro, og like mange bruktbare argumenter på hver side. Dette viser også lojaliteten til den enkelte. Du fks. er uenig, men stikker ikke av. Det er jo fair.

Redigert av The Ghost den 07.11. klokken 23:48

Hell G den 07.11. klokken 23:53 Siter Rediger Slett
uglefisk... dette har vi godt igjennom før.... chill

Uglefisk den 07.11. klokken 23:57 Siter Rediger Slett
Hell G skrev følgende:
uglefisk... dette har vi godt igjennom før.... chill

Ser at du nok en gang ikke klarer og akseptere min mening, og vil prøve og presse mine meninger bort. Hvorfor ikke svare på en skikkelig måte og akseptere min mening i dette spillet i stedefor og bare høre på seg selv.

Monkiii i dag klokken 00:02 Siter Rediger Slett
Jeg synes det er fint at alle har sine egne meninger :)
Men Cloyster laget kvalme flere ganger, ble også sagt ifra til han at han skulle slutte. Men han fortsatte, så derfor ble han kastet ut.

Han hadde jo opprinnelig sluttet, men kom tydligvis tilbake for å lage kvalme :)
Og det er greit at han har sine meninger om dette, men avgjørelsen ble tatt av hele stammen her, mens han var bort.(Sluttet)

Og nå har han jo funnet en stamme å være i, så hvorfor fortsetter vi diskusjonen her som egentlig er for å klage om andre ting?

--------------
Legg først merke til det eg har markert med raudt. Nofjon aka Mr. Merge seier at eg stakk av frå stammen. Når eg blei kicka. Gjer mening, sant?

Legg også merke til at Uglefisk aldri fekk svar. Det bekreftar vel eigentlig det han sa. Nazi-herredømme. Kritikk = død.

Eg synes også det Monkiii seier her er litt merkeleg. At eg ikkje skal tilbake til stammen fordi eg berre skapar kvalme. Men når The Ghost hadde planar om å forlate stammen (nederst i fyrstepost) så var eg velkommen igjen.

[07.11.2009 22:26:43] Monkiii sier : Da skal noffe ut av stammen :p
[07.11.2009 22:26:46] Monkiii sier : han ble sur :D
[07.11.2009 22:26:56] Monkiii sier : skal du joine oss igjen eller hva ?
(IRL-namn erstatta med IG-nick)

Prøver du å imponere Outlaw?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Usch, ja jeg hadde en liten krangel med Noffe. Ville ha deg tilbake, men nå har jeg jo sett ditt virkelige deg. :)
 

DeletedUser

Guest
Du trur virkelig eg ville tilbake etter at eg ble kicka kun for å uttale meg kritisk?
edit: Eg kom ikkje tilbake for å lage kvalme. Eg kom tilbake fordi eg så at eg ikkje hadde vakse i poeng heilt sida eg fjerna Apollo som KV. Eg kom tilbake for å se at du hadde brukt kontoen min til å støtte opp IAPar..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Elsker å sitte å se på intriger, spesielt når de som regnes for min fiende blir eid så inn i granskauen. :p hehe...

Minner meg mye om typisk setting for en såpeopera dette. ;)
Og all ære til Cloyster som så langt ser ut til å vinne denne ordkrigen, mye vingling av monkiii her må jeg si. hehe
 

DeletedUser

Guest
Hva sier dere til at også en av hertugene i Aces forsvant? Honour?
 

DeletedUser

Guest
Dæven for et n00bish opplegg.

Det at Monkiii kicket deg Clouster, ser jeg absolutt poenget med. Slike uromakere kan ikke være i en stamme. Har ikke sett maken til sprøyt noen gang, og jeg har garantert sett mer enn de fleste.

Alle bør få si sine meninger ja, men når du i tillegg går ut mot egen stamme offentlig, så sier det seg selv at stammen ike vil ha deg. At du koker sammen en historie som dette, bekrefter bare at dette var korrekt.

Lykke til
 

DeletedUser

Guest
Koker sammen? Hehe, de fleste jeg vet om i Aces som jeg har snakket med, bekrefter dette :eek:
 

DeletedUser

Guest
Koker sammen? Hehe, de fleste jeg vet om i Aces som jeg har snakket med, bekrefter dette :eek:

Bekrefter hva? At fyren ble kicket etter behandling i leder? Neppe.
At han var håpløs? Jepp. Mulig
Jeg hadde gjort akkurat det samme for å si det slik.

Fakta er at vi (begge stammer) har fått ryddet bra opp og også sjekket hvor lojale enkelte er. Vi sitter igjen med kremen, og det er jo flott ;)
 

DeletedUser

Guest
Til slutt måtte galskapa stå fram, og The Ghost er no hertug i Aces. Når enten The Ghost eller Amstaff ikkje får vilja si, vil Monkiii miste hertugrettighetiane sine, slik som Amstaff gjorde mot dr. Psycho, og slik som Nofjon gjorde uttalige gongar på v3.

1) Dr. Psycho ble besluttet tatt ut av alle lederne samlet, og ikke bare Amstaff.
Altså foranket i en lederavgjørelse

2) Nevn et eneste eksempel på en hertug som ble degradert av meg i V3?
Du snakker jo bare piss, og forsøker kun å skape uro? Du husker kanskje at det var RV og jeg som var hertuger i BoS? Eller? Bare kom med et navn du, om du kan

3)
Så Monkiii skal kuppes av oss? Hehe.
Nå har ikke vi for vane å kuppe egen stamme. Hvorfor skal vi det?

Altså, du juger jo så det renner Clyster. Hvorfor? I det lille avsnittet over, lyver du hele 3 forskjellige ganger, og det dokumenterbart?
Enda så lurer du på hvorfor du ble kicket? Hahahahaha... N00b
Du skal også vite at flere ledere her ba om at du ble kicket, bl.a. jeg. ;)
 
Sist redigert av en moderator:

jees

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
mr.merge tyr til å kalle andre n00b. Langt nede etter unndskylndinger virker det som :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp