Moral basher søkes! [K35]

DeletedUser

Guest
Hei forumtrollz!

Jeg søker en ivrig, offansiv moral basher. Han må ha brukbar kjentskap til tribalwars og kunne vanlig timing. Han må også være en spiller man kan stole 100% på. Som sagt må spilleren være offansiv, dvs. du skal helst ha 7/10 byer offansiv. Jeg er åpen for omstilling (Du er opprinnelig def, men satser off ettersom du vil være min superduper morale basher). Du må ha minst èn by på 5k, men bør ikke overstige en total poengsum på 50k, da det meste av poenget med morale basher forsvinner.

Jeg vil tilby deg...

- MASSE ressursjer.
- Jeg vil være ditt forsvar og stacke deg til enhver tid.
- Du vil være på EASY sin gode side.
- Du vil selvfølgelig ikke bli angrepet av oss.
- Er du ny, har du muligheten til å lære.


Kontakt: Jks6 IG om du er interisert.

Får håpe det finnes noen ivrige der ute :)

[Morale basher er en spiller som angriper spillere den store spilleren vil slite med moralen for å få tømt.

Eks: Spiller A hjelper Spiller B med å tømme en by til Spiller C. Spiller B har masse poeng, og derfor dårlig moral i mot Spiller C, men Spiller A er mindre og har derfor bedre moral. Spiller B vil støtte Spiller A med ressursjer, speiding og defansive tropper.
]

Jeg er fullstendig klar over at sannsynligheten for å finne en potensial morale basher i K35 er noe liten... Den som inte prøver inte vinner.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du er så dårlig at du trenger andre folk til og cleare byer for deg bare på grunn av litt moralstraff, så klarer du sikkert ikke sende adelstog heller. Den dagen noen tilbyr seg og være en "moral basher" og vil jobbe for deg ikke kan overstige 50k poeng, da er jeg f*** meg julenissen!
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Dette er faktisk en veldig fin måte å utnytte moralen på. Har ingenting med at Centhrax er en dårlig spiller, vil faktisk våge meg å påstå at dette beviser det motsatte. Og med det at UnnamedFighter er en komplett idiot.
 

DeletedUser

Guest
Så det at han trenger spillere til og cleare folk for seg "beviser" at han er en "skilla" spiller?

HAHahahahahaha
 

DeletedUser

Guest
Så det at han trenger spillere til og cleare folk for seg "beviser" at han er en "skilla" spiller?

HAHahahahahaha

Hva er det for noe tull?

Står ingen steder her at Cen ikke klarer å cleare spillere selv, men selvfølgelig vil det lønne seg for han å ha en basher.
Dette er taktisk smart.
 

DeletedUser

Guest
Hva er det for noe tull?

Står ingen steder her at Cen ikke klarer å cleare spillere selv, men selvfølgelig vil det lønne seg for han å ha en basher.
Dette er taktisk smart.


Det vil vel lønne seg for alle og ha en "basher"?
Bare ikke alle er like ivrige, noen folk vil faktisk gjør ting selv, og ikke få folk til og gjøre det for dem. Det å ha folk til og cleare byer for seg beviser ikke at en er skilla, bare at en er redd for og miste tropper.
 

DeletedUser

Guest
Det vil vel lønne seg for alle og ha en "basher"?
Bare ikke alle er like ivrige, noen folk vil faktisk gjør ting selv, og ikke få folk til og gjøre det for dem. Det å ha folk til og cleare byer for seg beviser ikke at en er skilla, bare at en er redd for og miste tropper.

Tullball.
 

DeletedUser

Guest
Nei, tullball. Som du kanskje ser så gir Centhrax noko tilbake for det.

Hvem bryr seg vel om ressurser og litt forsvar når en ikke kan ha over 50k poeng, og bare kan angripe på ordrer? En må nå få lov til og spille spillet på sin egen måte.
Ville du gjort det??
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Står det noen steder at man ikke kan angripe byer man vil selv? Det står at den som søker ikke kan ha mer enn 50k, men søkeren kan vel overskride dette på et senere tidspunkt, og da bli droppet.
 

DeletedUser

Guest
Det står at han vil ha folk til og angripe byer for HAN, det går vel i det samme?
 

DeletedUser

Guest
Dere må være helt tilbakestående. Selvfølgelig kan han angripe andre byer, men ikke ADLE andre byer, eller stige i poeng eller tropper, og hvem vil vel det?
Ville du vært det?
 

DeletedUser

Guest
Står det noen steder at man ikke kan angripe byer man vil selv? Det står at den som søker ikke kan ha mer enn 50k, men søkeren kan vel overskride dette på et senere tidspunkt, og da bli droppet.

6 tegn.
 

DeletedUser

Guest
Så lenge han er en "basher" for "Cen" kan han jo ikke overstige 50k poeng, utrolig at du ikke skjønte at det var det jeg ville fram til.
 

DeletedUser

Guest
Vel, spørs hvor lenge Cen er intressert i en basher. To uker, en måned? For meg virket det som om du mente at basheren ALDRI kunne stige i poeng, det var det jeg reagerte på.

Back on topic.
 

DeletedUser

Guest
Vel, spørs hvor lenge Cen er intressert i en basher. To uker, en måned? For meg virket det som om du mente at basheren ALDRI kunne stige i poeng, det var det jeg reagerte på.

Back on topic.

Mente ikke at en ALDRI kunne stige i poeng, bare så lenge en er en "basher", noe som jeg aldri kan forstå at noen vil gidde.
 
Topp