Moral basher søkes! [K35]

DeletedUser

Guest
tull:mad: skulle gjerne ha hat en sån selv:) men vi i ~RoH~ er så små at det vill vert menings løst:(
Selvfølgelig skulle du gjerne hatt en, det skulle alle. Men poenget mitt er at ingen gidder å være det!
Du burde virkelig lese hele posten før du begynner å slenge ut kommentarer som gir 0 mening.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Selvfølgelig skulle du gjerne hatt en, det skulle alle. Men poenget mitt er at ingen gidder å være det!
Du burde virkelig lese hele posten før du begynner å slenge ut kommentarer som gir 0 mening.

Jeg gidder å være det... No stfu n00b ellers nuker jeg deg tilbake tilsteinalderen og lar chentrax adle deg!
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig skulle du gjerne hatt en, det skulle alle. Men poenget mitt er at ingen gidder å være det!
Du burde virkelig lese hele posten før du begynner å slenge ut kommentarer som gir 0 mening.

jeg leste hele og dine poster er like meningsløse, ingen fakta:rolleyes: kunn påstander, og det er mange som gjerne vill være Moral basher;)
 

DeletedUser

Guest
145 poeng?
Å nei! Vær så snill! IKKE NUKE MEG! PLIIIS! Ikke drep meg!!!
 

DeletedUser

Guest
Så fortell meg det superduperhemmelige nicket da din feige fjott...

Orker ikke ta imot 40 incomings fra alle som synes det jeg mener er feil her, så jeg gidder ikke gå ut med det :p

Hjelper meg ikke i det hele tatt og ta deg da, men jeg skulle fint klart det :p
 

DeletedUser

Guest
gwawawawawawa?

Hadde det bare vert deg her skulle jeg gjerne gått ut med det :)
 
Topp