Moral basher søkes! [K35]

DeletedUser

Guest
Du skal bruke andre sine kontoer for og ta meg ut?
Wow, thats just so skilled!!
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg slenge meg på her? :)

UnnamedFighter, det du prøver å få frem her er at du er veldig sterkt i mot at to spillere samarbeider på TW? Grunnen til at han som ønsker å tjene meg som morale basher ikke kan overstige 50k poeng, var at jeg da hadde ca. 70k poeng når jeg skrev det selv, og som beskrevet i første post, så ødelegger det hele opplegget. Jeg har heller ikke sagt at man på et senere tidspunkt ikke kan overstige 50k poeng, men at søkeren på det tidspunktet burde være under 50k. Ettersom jeg stiger i poeng, så kan også morale basheren stige i poeng ettersom han likevell har bedre moral enn det jeg har... - Dette var ikke skrevet i første post, men man trenger ikke å være et geni for å finne ut av det.

Hvis du er så dårlig at du trenger andre folk til og cleare byer for deg bare på grunn av litt moralstraff, så klarer du sikkert ikke sende adelstog heller.

Kan også legge til at det å time et angrep mellom to spillere, er... Ja, du kan jo prøve selv å finne ut hvor mange ganger vanskeligere det er enn å sende et adelstog.
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Hvem bryr seg vel om ressurser og litt forsvar når en ikke kan ha over 50k poeng, og bare kan angripe på ordrer? En må nå få lov til og spille spillet på sin egen måte.
Ville du gjort det??

Jeg ville gjerne ha gjort. Er jo kult å bare ha 50K poeng, men være blant topp 20 OD-A. Bare det er jo belønning i seg selv.

Selvfølgelig skulle du gjerne hatt en, det skulle alle. Men poenget mitt er at ingen gidder å være det!
Du burde virkelig lese hele posten før du begynner å slenge ut kommentarer som gir 0 mening.

Som sagt....

Det er BARE fakta.
Ser det gikk feil for deg sist ihvertfall :D

DET er fakta

Orker ikke ta imot 40 incomings fra alle som synes det jeg mener er feil her, så jeg gidder ikke gå ut med det :p

Hjelper meg ikke i det hele tatt og ta deg da, men jeg skulle fint klart det :p

Syns det virker som om du rett og slett mangler litt baller....
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg skulle gjerne også hatt en "basher" på 50k... :D

EDIT: Kan ikke love noen stack da. :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg har en basher, som har basha ut no EASY tropper faktisk ^^

Artig med moral! ^^

Måtte logge på en annen forumbruker for å si dette, så blir jeg ikke røpt :D
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg slenge meg på her? :)

UnnamedFighter, det du prøver å få frem her er at du er veldig sterkt i mot at to spillere samarbeider på TW?

Det har jeg aldri sagt, poenget mitt med alt jeg har skrevet her er at ingen vil være en "basher", men alle kunne trengt en!
 

DeletedUser

Guest
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Gunnar Gås
Sitat:
Opprinnelig skrevet av UnnamedFighter
Det er BARE fakta.
Ser det gikk feil for deg sist ihvertfall
DET er fakta

Det er f*** meg ikke fakta, du vet absolutt ingenting om meg og kan derfor ikke dømme meg, for noe.
 

DeletedUser

Guest
Nå driter du bare på draget, UnnamedFighter. Alle vet at vis Are vil nuke deg, gjør han det, og du havner i steinaldern.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp