MPX erklærer krig på TW!

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
And there came a day, a day unlike any other, when Verden 2's mightiest heroes and heroines found themselves united against a common threat. On that day, the Muppets Playing Xylophones were born — to fight the foes no single super Muppet could withstand! Through the years, their roster has prospered, changing many times, but their glory has never been denied! Heed the call, then — for now, the Muppets Assemble!

Muppets Playing Xylophones erklærer herved krig mot de onde The Wolfs!

MuppetsStarWars.jpg


Vi vil ikke hvile før har utryddet dem fra V2... eller vi går lei. Hva enn som skjer først.

Have at thee!

150097-thor_400.jpg


I skrivende stund har TW 5.243.284 poeng, mens MPX har 135.639 poeng.​
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Da var første erobringen gjennomført! Le Nick mistet en av sine byer i K65 til mine massive angrep!
 
Reaksjonspoeng
3
Du tuller med meg?

Er MPX bare Volverine, eller inneholder det fler?

Regner med at TW har nok med Yamato og DISA E:eek:

Veldu får ha lykke til :)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Takk Vabfs, jeg mente selvfølgelig MPX sine massive angrep.

QQQQQ (517|607) K65 8,697 Le Nick [TW] Vv0Lv3r1n3 [MPX] 29th January 2009 - 12:50:02

Forskning, MPX trenger ikke mer enn meg for å ta TW! Og takk :)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Dette er blodig alvor! Bare fordi vi ikke er redde for å sette oss ambisiøse mål betyr det ikke at det er tull! Vi er faktisk så modige at vi våger å erklære krig selv om vi ikke er minst dobbelt så store som våre fiender!
 
Reaksjonspoeng
3
Dette er blodig alvor! Bare fordi vi ikke er redde for å sette oss ambisiøse mål betyr det ikke at det er tull! Vi er faktisk så modige at vi våger å erklære krig selv om vi ikke er minst dobbelt så store som våre fiender!

Du vet at du var i Yamato før?

Og at Yamato er i krig med TW:p?

Og at dette på ingen måte er det samme som når TW erklærte krig mot Yamato?

Og at TW er på vei ned?
Og at du har tatt flere byer av TW som Yamato-medlem enn som MPX-medlem?:p

Prp-stunt er hva vi kaller ting som dette.
 

DeletedUser

Guest
Stol på meg, Vv0lv har ingenting med Yamato å gjøre med denne avgjørelsen. Dette har han selv funnet frem til i sitt syke lille hode.

Vv0lv> (Y)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Du vet at du var i Yamato før?

Og at Yamato er i krig med TW:p?

Og at dette på ingen måte er det samme som når TW erklærte krig mot Yamato?

Og at TW er på vei ned?
Og at du har tatt flere byer av TW som Yamato-medlem enn som MPX-medlem?:p

Prp-stunt er hva vi kaller ting som dette.

Takk for at du nevner det, men jeg husker faktisk at jeg var i Yamato på egen hånd. Jeg er ganske flink til å huske sånne ting.

Men som du tydeligvis også har merket, er jeg ikke i Yamato nå. Hva de andre stamme driver med er irrelevant, MPX er i krig med TW.

Du er bare sur fordi du aldri vil kunne komme i en så kul stamme som MPX.
 
Reaksjonspoeng
3
Takk for at du nevner det, men jeg husker faktisk at jeg var i Yamato på egen hånd. Jeg er ganske flink til å huske sånne ting.

Men som du tydeligvis også har merket, er jeg ikke i Yamato nå. Hva de andre stamme driver med er irrelevant, MPX er i krig med TW.

Du er bare sur fordi du aldri vil kunne komme i en så kul stamme som MPX.

Jeg er ikke sur på noen som helst måte(Eller kanskje litt siden jeg ikke får være med i stammen din) men som eneste forum-aktive medlem av TW som fortsatt bryr seg så påpeker jeg det faktum at det ikke ville væreen stor bragd av deg å fjerne TW.

Du kan selv tenke deg hvorfor.(Jeg regner med at du i din tid i Yamato fikk med deg at dere var i krig med TW)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Mener du virkelig at TW ikke vil være i stand til å fjerne en så liten spiller som meg, selv om de blir angrepet litt av Yamato?

Jeg trodde du hadde sluttet. Har du fått en annen konto?

Jeg fikk med meg at først var vi ikke i krig med TW, men nok noen byer av dere siden vi ikke hadde noe diplomati. Selv om jeg selv tok mest av WH. Så etter hvert ble det "offisiell" krig.
 
Reaksjonspoeng
3
Mener du virkelig at TW ikke vil være i stand til å fjerne en så liten spiller som meg, selv om de blir angrepet litt av Yamato?

Jeg trodde du hadde sluttet. Har du fått en annen konto?

Jeg fikk med meg at først var vi ikke i krig med TW, men nok noen byer av dere siden vi ikke hadde noe diplomati. Selv om jeg selv tok mest av WH. Så etter hvert ble det "offisiell" krig.

Les min forrige tråd så får du svaret på det.

TW er på vei nedover.

Jeg har for øyeblikket ikke en konto i v2, men jeg har derimot en konto i v3 som gir meg litt info gjennom de andre som har en konto på begge verdener, men jeg kan verken bekrefte eller avkrefte at TW er en stamme som faller sammen.

Men la oss være ærlige:
Hvem av oss hadde ventet noe annet? Dere er en god stamme(Yamato altså) med en hel del gode spillere som er organisert godt. Kredz til dere.
Dere har vist dere å være bedre enn oss og det skal jeg ikke diskutere.(Eller, det kan diskuteres siden dere har vært 4 ganger så mange spillere som oss til enhver tid)

Men det jeg skal diskutere er den påstanden du framsier; at TW ikke er gode nok til å ta ut en spiller selv om de er i krig med Yamato.
Det er noe av det dummeste som noensinne er sagt på dette forumet, og jeg vet ikke om det er verdt et svar engang:

TW er en god stamme.
Det har ihvertfall vært en god stamme. Jeg vet ikke hvordan det står til nå, men den ser fortsatt ut til å være proppet med en god del gode spillere.
Men når de har blitt angrepet av omtrent 150 spillere i omtrent 5 måneder så sier det seg selv at de ikke "klarer å ta ut en enkel spiller selv om de blir småangrepet litt."

Og jeg kan med 100% sikkerhet (og det kan du også) si at du ikke ville gjort dette hvis TW aldri hadde vært i krig med Yamato.
Det sier seg selv.

Enjoy your day:)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Men det jeg skal diskutere er den påstanden du framsier; at TW ikke er gode nok til å ta ut en spiller selv om de er i krig med Yamato.
Det er noe av det dummeste som noensinne er sagt på dette forumet, og jeg vet ikke om det er verdt et svar engang:

TW er en god stamme.
Det har ihvertfall vært en god stamme. Jeg vet ikke hvordan det står til nå, men den ser fortsatt ut til å være proppet med en god del gode spillere.
Men når de har blitt angrepet av omtrent 150 spillere i omtrent 5 måneder så sier det seg selv at de ikke "klarer å ta ut en enkel spiller selv om de blir småangrepet litt."

Og jeg kan med 100% sikkerhet (og det kan du også) si at du ikke ville gjort dette hvis TW aldri hadde vært i krig med Yamato.
Det sier seg selv.

Enjoy your day:)

Siden de vil flisespikke litt... Så var det ikke en påstand som så, men heller et spørsmål. Det virker som om du er så opptatt med å forklare hvorfor TW ikke vil kunne ta meg ut. Har du så liten tro på TW? Selv om de både har vært og er under angrep betyr det ikke at de vil være ute av stand til å kunne sette i gang en vellykket operasjon på en spiller med en meget begrenset mengde tropper.

Men... har TW egentlig gjort noe særlig annet enn å bli angrepet, og å plukke enkelte byer fra Yamato? Noen forsøk på å effektivt angripe tilbake? Jeg vet ikke, jeg spør deg.

Så vil jeg også trekke fram det du sier om at TW har blitt angrepet av 150 spillere i 5 måneder, etc.

Jeg "sluttet" og ga bort kontoen min i slutten av november. Det er 2 måneder siden. Det var kun et par uker eller så etter at ting ble blåst opp til skikkelig krig. Før det hadde angrepene i K65 på TW spillere vært begrenset til kanskje 6-7 spiller, maks! La oss si tilsvarende i K56, eller kanskje litt mer. Det blir maksimalt 20 spiller fra Yamato. Kanskje et tilsvarende antall fra DISA E og ~SW~, eller litt flere? Fortsatt langt unna 150.

Du påstår at TW har blitt slått av hele Yamato sin krigsmakt. Jeg våger å påstå at det er den dummeste påstanden kommet med her på forumet.

Om jeg hadde gjort det samme hvis ikke Yamato hadde vært i krig med TW? Det skal du absolutt ikke utelukke. Som Vabfs sa:

Dette har han selv funnet frem til i sitt syke lille hode.
 
Reaksjonspoeng
3
Siden de vil flisespikke litt... Så var det ikke en påstand som så, men heller et spørsmål. Det virker som om du er så opptatt med å forklare hvorfor TW ikke vil kunne ta meg ut. Har du så liten tro på TW? Selv om de både har vært og er under angrep betyr det ikke at de vil være ute av stand til å kunne sette i gang en vellykket operasjon på en spiller med en meget begrenset mengde tropper.

Men... har TW egentlig gjort noe særlig annet enn å bli angrepet, og å plukke enkelte byer fra Yamato? Noen forsøk på å effektivt angripe tilbake? Jeg vet ikke, jeg spør deg.

1.
DISA E har mesteparten av byene sine på grensen mellom k56 og 65. Det vil si omtrent 60 spillere på den tiden. Det var 20 spillere mer enn TW.

2.
Yamato hadde ca 10 spillere på grensen og inne i k65 og 56.
Halve Yamato var halvt optatt av Rome. Men 40 spillere hadde kapasitet til å sende minst 5 byer med støtte hver til spillerene som var fra Yamato i TW-området. Når krigen startet mot Yamato, hadde D-Yato og Yamato 2 mill poeng i k65 og i tilleg hadde de 1 mill poeng i k56.

3.
SW hadde hovedsete i k65 og de besto av ca 40 spillere. det er like mye som TW.

Så det å si at vi hadde noen som helst fordel eller lå noe godt ann i denne krigen her, er bare dumt. Det er 120 spillere mot 40. det er ikke langt fra sannheten at det var 150 mot 40 kjære volverine... Og da har jeg ikke tatt med den enorme fordelen det er å ha ca 200 byer som kan sende støtte fra k55...

Og jeg tviler selvfølgelig på om TW kommer til å greie seg. Gjør ikke du det? Tror du TW klarer å ta over 37 mill Yamato-poeng i tillegg til DISA E og Elite?

TW har 120 andre problemer å ta seg av, så jeg tror du kommer ganske langt ned på listen med den ene byen du har tatt fra Le Nick(Som for så vidt har vært ganske inaktiv siden jeg sluttet på v2)

Og tror du ikke det tar på troppereservene å bli angrepet 50 ganger om dagen? Og å angripe 20 ganger om dagen?

Jeg vet ikke om TW i det siste har gjennomført noen operasjoner, men jeg vet at de gjennomførte en god del operasjoner mot DISA E før Yamato og SW kom inn i krigen. Da ble det ganske kaotisk og prekært.

Du påstår at TW har blitt slått av hele Yamato sin krigsmakt. Jeg våger å påstå at det er den dummeste påstanden kommet med her på forumet.

Har jeg sagt det:confused:

Jeg har sagt at de har blitt slått av 150 spillere. Det er bare 30 spillere unna de 120 spillerne som angrep oss det.

Og som sagt;
Yamato hadde en gigantisk fordel med byene som var inne i k55.

TW var en sammenhengende front som konstant var under angrep.

Yamato hadde 6-7 i fronten sin. Jeg regnet med at dere stacket de(Enhver normal stamme som har 200 byer i ryggen ville gjort det)

DISA E hadde flesteparten av spillerne sine i fronten. det er noe av grunnen til at de tapte så mange byer til oss i begynnelsen av krigen.

SW hadde også flesteparten av byene sine i fronten, men de ble ikke angrepet av 3 andre stammer samtidig som vi angrep dem. Og de ble satt i tredje linje av de tre stammene vi hadde erklært krig mot.

120 spillere volverine. Vi var 40. Selvfølgelig var det tider da jeg tvilte på at dette skulle gå, men stammen var under konstant press fra Yamato og SW siden vi allerede hadde begynt å angripe DISA E. Vi hadde ikke noe annet valg enn å gå til krig.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
1.
DISA E har mesteparten av byene sine på grensen mellom k56 og 65. Det vil si omtrent 60 spillere på den tiden. Det var 20 spillere mer enn TW.

2.
Yamato hadde ca 10 spillere på grensen og inne i k65 og 56.
Halve Yamato var halvt optatt av Rome. Men 40 spillere hadde kapasitet til å sende minst 5 byer med støtte hver til spillerene som var fra Yamato i TW-området. Når krigen startet mot Yamato, hadde D-Yato og Yamato 2 mill poeng i k65 og i tilleg hadde de 1 mill poeng i k56.

3.
SW hadde hovedsete i k65 og de besto av ca 40 spillere. det er like mye som TW.

Så det å si at vi hadde noen som helst fordel eller lå noe godt ann i denne krigen her, er bare dumt. Det er 120 spillere mot 40. det er ikke langt fra sannheten at det var 150 mot 40 kjære volverine... Og da har jeg ikke tatt med den enorme fordelen det er å ha ca 200 byer som kan sende støtte fra k55...

Og jeg tviler selvfølgelig på om TW kommer til å greie seg. Gjør ikke du det? Tror du TW klarer å ta over 37 mill Yamato-poeng i tillegg til DISA E og Elite?

TW har 120 andre problemer å ta seg av, så jeg tror du kommer ganske langt ned på listen med den ene byen du har tatt fra Le Nick(Som for så vidt har vært ganske inaktiv siden jeg sluttet på v2)

Og tror du ikke det tar på troppereservene å bli angrepet 50 ganger om dagen? Og å angripe 20 ganger om dagen?

Jeg vet ikke om TW i det siste har gjennomført noen operasjoner, men jeg vet at de gjennomførte en god del operasjoner mot DISA E før Yamato og SW kom inn i krigen. Da ble det ganske kaotisk og prekært.

Først må jeg si at TWStats ikke var oppdatert. To byer fra Le Nick, som ikke akkurat vise noen store livstegn... selv om lojaliteten var under 100 på i hvertfall en av byene jeg tok. Så inaktiv kan han ikke være.

Nå husker jeg ikke så nøyaktig alle statestikkene, men jeg husker godt at K65, der var de to største stammene TW og WH. De var også relativt klart mye større enn de andre stammene. Så vidt jeg husker var ikke ~SW~ de helt store spillerne, og var mest opptatt med å få litt juling av dere.

Du ser hele tiden på potensialet for stammene som var mot dere, men samtidig glemmer du å nevne WH. Hvorfor?

Jeg lå helt på grensen mellom K55 og K65. Faktisk var jeg større i K65 enn i K55. Allikevel var det kun ved en eller to anledninger at jeg trengte hjelp i form av støtte, og det fikk jeg da lett fra en av de andre spillerne ved grensen - stocoldh. Det var da også rett og slett pga. distansene som var involvert.

Jeg har nok ikke påstått at dere hadde en fordel som så, det er nok noe du innbilder deg. Eventuelt en klønete formulering av meg. Men heller at dere ikke kom med den beste motstanden mulig, og at det kan virke som om du føler en trang til å vise hvordan brettet var lagt opp mot dere.

Kan hende jeg bare har for store forventninger til en gjeng som bare var best til å spamme forumet?

Har jeg sagt det:confused:

Du hinter til det.

Jeg har sagt at de har blitt slått av 150 spillere. Det er bare 30 spillere unna de 120 spillerne som angrep oss det.

Og som sagt;
Yamato hadde en gigantisk fordel med byene som var inne i k55.

TW var en sammenhengende front som konstant var under angrep.

Yamato hadde 6-7 i fronten sin. Jeg regnet med at dere stacket de(Enhver normal stamme som har 200 byer i ryggen ville gjort det)

DISA E hadde flesteparten av spillerne sine i fronten. det er noe av grunnen til at de tapte så mange byer til oss i begynnelsen av krigen.

SW hadde også flesteparten av byene sine i fronten, men de ble ikke angrepet av 3 andre stammer samtidig som vi angrep dem. Og de ble satt i tredje linje av de tre stammene vi hadde erklært krig mot.

120 spillere volverine. Vi var 40. Selvfølgelig var det tider da jeg tvilte på at dette skulle gå, men stammen var under konstant press fra Yamato og SW siden vi allerede hadde begynt å angripe DISA E. Vi hadde ikke noe annet valg enn å gå til krig.

Jeg kan selvfølgelig ikke si noe om hvordan det var etter min, hva skal vi kalle det, pause? Men før det, ble vi ikke stacket. Det var ikke noe behov for det.

Dessuten glemmer du at Yamato hele tiden var i krig med andre stammer som var betydelig større og, beklager, viktigere enn TW. Skal vi regne de på TW sin side? I så fall vil det nok se litt annerledes ut.

P.S. Er det for mye å be om at du skriver navnet mitt sånn delvis riktig?
 

DeletedUser

Guest
... Hadde ~SW~ hovedsete i K65? I didn't know! Jeg trodde vi regjerte K56 jeg:eek:
 
Topp