MPX erklærer krig på TW!

DeletedUser

Guest
Vi kan vel si hvis ikke verden 3 hadde kommet hadde visse spillere hvert aktiv på begge sider og situasjonen hadde vært helt annerledes enn den er i dag.
 

DeletedUser

Guest
Mesteparten av medlemmene i DISA E lå midt i K55 ikke på grensa til K65.
Dette er ikke for å blande meg men bare som opplysning.
 
Reaksjonspoeng
3
Først må jeg si at TWStats ikke var oppdatert. To byer fra Le Nick, som ikke akkurat vise noen store livstegn... selv om lojaliteten var under 100 på i hvertfall en av byene jeg tok. Så inaktiv kan han ikke være.

*Hun;)

Nå husker jeg ikke så nøyaktig alle statestikkene, men jeg husker godt at K65, der var de to største stammene TW og WH. De var også relativt klart mye større enn de andre stammene. Så vidt jeg husker var ikke ~SW~ de helt store spillerne, og var mest opptatt med å få litt juling av dere.

Ja. Det har du helt rett i(Jeg tror WH var nr 3 men:/)
Vi hadde etter hvert klart å etablere oss i k65 og 56. I 56 var vi aldri den største stammen men nok om det:)
Men så skal det sies at Yamato var nr 2, DISA E nr 4 og etter hvert når SW kom inn i bildet var de nr 5 eller 6.


Du ser hele tiden på potensialet for stammene som var mot dere, men samtidig glemmer du å nevne WH. Hvorfor?

Det er rett og slett fordi de ble oppløst og spredd når Yamato gikk til uoffisiell krig mot dem.


Jeg lå helt på grensen mellom K55 og K65. Faktisk var jeg større i K65 enn i K55. Allikevel var det kun ved en eller to anledninger at jeg trengte hjelp i form av støtte, og det fikk jeg da lett fra en av de andre spillerne ved grensen - stocoldh. Det var da også rett og slett pga. distansene som var involvert.

Oppe ved Le Nick og lormanecis(Han var bare med i vår stamme i en uke eller to) ver dere i kraftig overtall.

Jeg har nok ikke påstått at dere hadde en fordel som så, det er nok noe du innbilder deg. Eventuelt en klønete formulering av meg. Men heller at dere ikke kom med den beste motstanden mulig, og at det kan virke som om du føler en trang til å vise hvordan brettet var lagt opp mot dere.

Jeg er enig. Vi kunne garantert gjort en bedre jobb i ledelsen og kordinert noen flere angrep. Men å si at TW er en dårlig stamme vil værd det samme somå si at SW, Yamato og DISA E har brukt snart 3 måneder påå ta en "dårlig stamme"...


Kan hende jeg bare har for store forventninger til en gjeng som bare var best til å spamme forumet?

:rolleyes:


Dessuten glemmer du at Yamato hele tiden var i krig med andre stammer som var betydelig større og, beklager, viktigere enn TW. Skal vi regne de på TW sin side? I så fall vil det nok se litt annerledes ut.

Ja. Rome var i krig mot dere. Rome hadde på den tiden sånn ca !!!!!! poeng, så det er fortsatt udiskuterbart om hvem som hadde overtaket.
Vi hadde diplomatiske samtaler med Rome også, men alle samtalene endte uten noen enigheter.
Men det kan jo ikke være så utrolig vanskelig for dere og krige på to fronter som er så langt fra hverandre? Det var jo ikke akkurat mangel på spillere som kunne backe dere opp eller sende angrep. Det var omtrent
40 timer mellom fronteneså om vi hadde kjørt et kordinert angrep hadde dere ikke merket det.


P.S. Er det for mye å be om at du skriver navnet mitt sånn delvis riktig?

Følte du forå være litt pirkete:eek: Du har så vanskelig navn skjønner du:( Helt umulig å huske:eek:

......
 
Topp