Mytteristammen ec

DeletedUser

Guest
som dere ser har de største spillerne rømt fra usens og over til EC

jeg ble litt alene kan man si og hva kan man gjøre da???? slette seg eller stå oppreist og sloss for å få tilbake poengene til stammen.

i løpet av de siste 48 timene har jeg angrepet en mye større fiende enn det jeg er og hvem vinner slagene?????

her er i allefall resultatene

Side 1:
Tribes: EC
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: jugenissen

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 7
Side 2: 12
Forskjell: 5

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 9
Forskjell: 9

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 30,275
Side 2: 104,240
Forskjell: 73,965

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 76,407
Forskjell: 76,407

image.php



jeg ber alle på v3 om å ikke ta EC seriøst da de er en gjeng med Noo000OOOObs...

ha en fortsatt fin søndag
 

DeletedUser

Guest
Jeg undres: Hvordan hadde forumet sett ut, dersom alle skulle skrytt av små suksesser som dette? :D

Tror nok ikke du kan overbevise folk om at hel stamme er "Noo000OOOObs" bare fordi du er stolt over å ha adla fra dem :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
må vel egentlig si den store overaskelsen her er at Usens folka fortsatt er aktive, jeg var overbevist om at dere alle hadde gitt opp for evigheter siden o_O

men ellers så kan man jo ikke klage når det blir aktivitet i off forumet :)
 

DeletedUser

Guest
Som Propagandasjef i EC får vel jeg uttale meg om dette. Vi i Ledelsen i USENS var misfornøyde med din ledelse i USENS. Noen av oss valgte derfor å oppprette en egen stamme, mens andre gikk over til ILR? og andre stammer.

Dannelsen av EC var dermed din egen feil. Du var inaktiv fra lederdiskusjonene i 2 uker og så kom du bare igjen og la ned veto mot samtlige reformer vi prøvde å innføre. Vi i EC følte da at vår eksistens var truet og forlot skuta. Du fikk også et tilbud om å bli med i EC som en del av Ledelsen, men du svarte med angrep (btw, han har bare angrepstropper. Benytt sjansen og skaff dere tilnærmet gratis byer). Vi har ikke noe fiendtlig forhold til USENS. Den eneste byen vi har tatt utenom deg var en by som jeg (jepp, jeg adlet den) visste var under internadling og i kirkeområdet mitt.

jugenissen skrev:
i løpet av de siste 48 timene har jeg angrepet en mye større fiende enn det jeg er og hvem vinner slagene?????

Du angrep før vi fikk summet oss. Du kom med bedrag og løgner for å få et overraskelsesmoment. Det er nå forsvunnet og nukes har sikkert begynt å tikke inn hos deg nå.

som dere ser har de største spillerne rømt fra usens og over til EC

De fleste har gått over til ILR? & co. Hvorfor ser jeg ikke en tråd med "Tjuvstammen ILR?" ? Det er en liten gruppe som samarbeidet bra sammen som dannet EC. Vi har ikke en gang masserekruttert fra dere. USENS var også så spredt at den ikke kunne gjøre noe uten at en del av stammen var dødsdømt.

Jeg håper at dette har satt saken i et bedre lys. Dere får selv bedømme hvem som er den egentlige skurken her. Vi kjemper for vår frihet, mens jugenissen kjemper for at den store despoten i USENS ikke skal få en masseflukt pga hans tyranni.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg undres: Hvordan hadde forumet sett ut, dersom alle skulle skrytt av små suksesser som dette? :D

Tror nok ikke du kan overbevise folk om at hel stamme er "Noo000OOOObs" bare fordi du er stolt over å ha adla fra dem :rolleyes:

ja uff jeg er i grunn enig 9 byer av EC på noen få timer samt at de fikk forvarsel er i grunn ikke noe å skryte av....

jeg skal oppdatere dere når jeg virkelig begynner :D



til iskrem : lykke til :D
 

DeletedUser

Guest
Huff, bare tomme ord. Kan oppdatere at nukes kommer når de ikke ankommer under nattbonus. I mellomtiden kan du bare leke stor strateg og kommandere rundt på tropper som egentlig ikke eksisterer. Kanskje er det ikke bare meg som ser paralleller til 2. Verdenskrig her?
 

DeletedUser

Guest
Huff, bare tomme ord. Kan oppdatere at nukes kommer når de ikke ankommer under nattbonus. I mellomtiden kan du bare leke stor strateg og kommandere rundt på tropper som egentlig ikke eksisterer. Kanskje er det ikke bare meg som ser paralleller til 2. Verdenskrig her?


Jeg vil ikke komme med store ting på det nåværende tidspunkt, men om du antyder at jeg er en nazizt så mener jeg at det ikke er fint sagt og er ett slag langt under beltestedet selv på ett propagandaforum.
 

DeletedUser

Guest
ja uff jeg er i grunn enig 9 byer av EC på noen få timer samt at de fikk forvarsel er i grunn ikke noe å skryte av....

jeg skal oppdatere dere når jeg virkelig begynner :D



til iskrem : lykke til :D

Tror ikke helt at du forstod hva jeg mente, så la meg klargjøre:

Alle kan ikke skrive rundt på forumet om sine små ubetydelig suksesser som denne - slikt skjer på .no hele tiden så er det noen spesiell grunn til at du følte at akkurat din statistikk fortjente å lyses frem i det offentlge?

Og jeg lukter stor, ubetydelig diskusjon om nazianklager og whatever her. Så sier bare med en gang: PM :)

Piz out
 

DeletedUser

Guest
de kan vel egentlig skrive så mye de vil, ettersom det ikke er et annet krav til tråder her inne enn at de har med V3 å gjøre. Syntes egentlig det er litt fint med noen meningsløse krangler på V3 forum igjen, det har vel egentlig ikke vært no gøy her siden 90% av stammene ikke lenger gadd å uttale seg på forum siden de er redde for å virke useriøse:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jepp, denne diskusjonen er teit. Han må absolutt bringe krigen til forumet, siden han ikke kan vinne i spillet.



EDIT:

Bare så dere vet det O store moderatorer, har jeg ikke kalt noen her for nazist, hitler, terrorist, kommunist eller kommurist for den slags skyld.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg bestemte ikke navnet. Jeg var bare første (utenom grunnlegger) som ble med.
 

DeletedUser

Guest
Kan du ikke komme med noe bedre?

vel det gjelder å spare på kruttet inntil du har nok krutt til å skremme de fleste :D


ps jeg begynner å adle igjen i helgen så dere får stacke opp byene til de som er rundt meg slik at det blir lettere for spillere rundt om å adle dere ned hohohoho :D
 
Reaksjonspoeng
3
caaareface.

For å si det slik. ec er en så liten stamme at 70% av topp 100 kunne tatt de ned alene, så denne tråden er ganske... hva skal man si... unødvendig. :p
 
Topp