Mytteristammen ec

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
fikk så lyst på is ....kan du bytte nick:))
Dere får ta dette ut IG, funker best det
 

DeletedUser

Guest
Iskrem, fordi at vi har demokrati og noen bedre spillere en dere så betyr liksom det at vi adler dere :eek:
 

DeletedUser

Guest
Du hadde ikke kommet inn i USENS hadde det ikke vært for meg, men bare kos deg med en tyrann som leder. Vi kan kanskje (lite sannsynlig) bli adlet, men det kommer USENS også til å bli (garantert). USENS mangler en effektiv ledelse.

dette var ikke fint sagt....men ledelsen jeg har satt opp nå er myyyyyyyyye bedre enn da dere var ledere
 

DeletedUser

Guest
@ jugenissen: Skjønner ikke egentlig hvorfor du bryr deg med denne stammen... De er jo så latterlig spredd utover kartet at de umulig kan utgjøre noen trussel? :confused: med mindre du er max n00b? :D
 

DeletedUser

Guest
Iskrem, fordi at vi har demokrati og noen bedre spillere en dere så betyr liksom det at vi adler dere :eek:

Grunnen til at vi forlot dere var nettopp fordi USENS ikke har demokrati. Jugenissen gikk imot hele Ledelsen (ca 6 stk?) og truet og lekte storslagen strateg og verdenshersker. Dette varte selvfølgelig helt frem til vi sluttet og jugenissen bestemte seg for å syte på offentlig forum om hvor teite vi som dannet EC er. Du whiner ikke akkurat om ILR-desertørene (de som gikk over til ILR?). Kanskje du skal si hva du føler om dem, eller har du ikke motet til det?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har motet men jeg kommer til å få grævla mange infractions hvis jeg sier det på Offentlig forum.....
 

DeletedUser

Guest
Ledelsen i USENS jobbet faktisk mot en merg med J.F.F før EC ble til. Vi ser på dette som noe positivt for både oss og J.F.F.
 

DeletedUser

Guest
Ledelsen i USENS jobbet faktisk mot en merg med J.F.F før EC ble til. Vi ser på dette som noe positivt for både oss og J.F.F.

ledelsen stakk til ec da jeg satt ned en veto mot merging... så jeg tviler på at dette er positivt for deres del slik jeg ser det..... og jeg har alltid rett, gringoen er en historie snart
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor det? Vi omtaler oss ikke som EC lengre, men J.F.F. J.F.F har faktisk IAP med USENS, men det var ikke grunnen til at vi stakk.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp