Nå er jeg stolt :)

DeletedUser

Guest
Jeg syntes iallefall de kunne kjempet 1vs1 og ingen "feige triks" når de tross alt var 3 ganger større enn oss før krigen startet..

Selv om de har vunnet krigen så sier det ikke mye om hvor flinke yamato er..

Jeg tror yamato kommer til å tape big time så fort de kommer opp mot noen på sin egen størrelse, det sier jo litt at de er allierte med halve K55..
 

DeletedUser

Guest
Jeg syntes iallefall de kunne kjempet 1vs1 og ingen "feige triks" når de tross alt var 3 ganger større enn oss før krigen startet..

Selv om de har vunnet krigen så sier det ikke mye om hvor flinke yamato er..

Jeg tror yamato kommer til å tape big time så fort de kommer opp mot noen på sin egen størrelse, det sier jo litt at de er allierte med halve K55..

Hmm... Feige triks, hvordan tror du BOL vant over RoEm?:)

Speiding er en del av krigen my friend, get used to it.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
haalois halve k55 ehh de er alliert med 90% det som er merkelig er at faktisk så fikk de med seg de 10% som ikke var alliert også mot oss.
Men samme dlira hjalp de iaf mye. Det kan han være stolt av:p
 

DeletedUser

Guest
Fuzzball:
Du svarer bare på akkurat den delen av posten min som passer deg best du :rolleyes:


------------------------

Hvis du mener spionering er fair play, så greit..

Men det endrer ikke min oppfatning om at yamato kommer til å se ut som noen idioter når en stamme(eller allianse) på deres egen størrelse kommer og sparker dem i ræva..

Når de er allierte med halve K55, fikk hjelp av datterstammen(som i følge zanmato hadde fått beskjed om å ikke blande seg), fikk hjelp av flere andre store stammer og var 3 ganger så store som oss før krigen startet viser bare at de enten var redde for oss, eller er en gjeng med noobs og poenghorer..
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Og jeg er enig med Sorn kommer de i krig med noen på samme størrelse så får de problemer.
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde en god del respekt for deg Zanmato, men nå er det jammen ikke mye igjen av den!

Koselig:)

Jeg trodde det var på grunn av at dere var flinkere enn meg at dere klarte å adle meg, men så viser det seg at dere måtte spionere på oss i tilegg til at dere var 3 ganger større, allierte med over halve K55 og fikk hjelp av flere store stammer..Noobs

Hva prater du om? Har du voks i ørene? Jeg har sagt at vi aldri har hatt noen spioner hos dere og det er sannheten selv om du nekter for det.

Vi var ikke 3 ganger større enn dere når krigen startet.


Alliert med halve K55:confused: Nok en påstand som er tatt ut av løse lufta.

Tror jeg sender et adelstog på deg, så du må starte på nytt nok en gang...
 

DeletedUser

Guest
Fuzzball:
Du svarer bare på akkurat den delen av posten min som passer deg best du :rolleyes:


------------------------

Hvis du mener spionering er fair play, så greit..

Men det endrer ikke min oppfatning om at yamato kommer til å se ut som noen idioter når en stamme(eller allianse) på deres egen størrelse kommer og sparker dem i ræva..

Når de er allierte med halve K55, fikk hjelp av datterstammen(som i følge zanmato hadde fått beskjed om å ikke blande seg), fikk hjelp av flere andre store stammer og var 3 ganger så store som oss før krigen startet viser bare at de enten var redde for oss, eller er en gjeng med noobs og poenghorer..

Ifølge Zanmato, jeg stoler på denne fyren han er hard når det gjelder. Kan godt hende noen i yamato har sagt noe til akademiet, og de selv har besluttet å hjelpe til? Tenkt på det?

Jeg tviler på at Yamato har selv sagt til sine allierte at de skal hjelpe til i krigen, heller enkeltspillere som ligger nærme.
 

DeletedUser

Guest
Men det endrer ikke min oppfatning om at yamato kommer til å se ut som noen idioter når en stamme(eller allianse) på deres egen størrelse kommer og sparker dem i ræva..

Når de er allierte med halve K55, fikk hjelp av datterstammen(som i følge zanmato hadde fått beskjed om å ikke blande seg), fikk hjelp av flere andre store stammer og var 3 ganger så store som oss før krigen startet viser bare at de enten var redde for oss, eller er en gjeng med noobs og poenghorer..

De ga oss litt defensiv støtte, det var alt...


Hva snakker du om når du mener at vi fikk hjelp av andre store stammer? Hvor mange ganger må jeg si at jeg ALDRI har bedt noen andre stammer om hjelp. Dette har vært enkeltspillere som har gribbet til seg byer av dere når de skjønte at dere kom til å tape. Dette har faktisk irritert meg litt også.

Har aldri vært redd for dere. Og kalle meg oss for noobs og poenghorer er og blir å synke lavt. Dette hadde jeg aldri trodd om dere, vi har hatt en vennlig tone hele veien. Hva er vitsen med å senke seg ned på en unges nivå nå? Er dette en form for whining for å få sympati?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvorfor i helvete skaffet ikke dere noen allierte i krigen da?
Dummeste unnskyldning......

Og ja, selvfølgelig er alle kriger 1mot1, alle andre kriger er for noobs..... idioter...
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Blir jo tull dette, nå var jeg medlem i D-yato i noen timer i kveld, det var flere meldinger om støtte fra yamato til d-yato der inne. Det passet veldig godt med de angrep vi sendte mot yamato. Dlira la jo endel info om samtaler vi hadde i stammen, så han var muligens ikke spion men han ga dere samme info som en spion hadde kunnet gitt. I det tillfellet med Sorn var det 3 stammer + yamato og d-yato + spion info som ble brukt. Og ja jeg var inne å så allierte til yamato/d-yato i k55 og det er tribalHUGS, dere er jo alliert eller iap med alle som har over 50k poeng nesten. Og de andre snakket vi med før/ under krigen og ingen tørte å stille opp mot tribalHuGS. Jeg har hørt å sett nok til å fastholde på alle mine utsagn og anntagelser. Men dette blir igjen som store topics før, de som har flest medlemmer spammer ned og fakta kommer sjelden fram. Så får hver og en leve med sin innbilning av fairplay ære osv. her i denne TW verden. Men endel av dette ville jeg likt å sett blitt kalt fairplay å ære i den virkeligeverden.

Så nå er det bare å svare å si imot igjen på det man finner passer seg, og faktisk unngå det som virkelig skjer.

all yours
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Og til woia som har masse saklig å si. Å kalle folk sånt er voksent:p
Forventer ikke så mye av deg, men litt
 

DeletedUser

Guest
Blir jo tull dette, nå var jeg medlem i D-yato i noen timer i kveld, det var flere meldinger om støtte fra yamato til d-yato der inne. Det passet veldig godt med de angrep vi sendte mot yamato. Dlira la jo endel info om samtaler vi hadde i stammen, så han var muligens ikke spion men han ga dere samme info som en spion hadde kunnet gitt. I det tillfellet med Sorn var det 3 stammer + yamato og d-yato + spion info som ble brukt. Og ja jeg var inne å så allierte til yamato/d-yato i k55 og det er tribalHUGS, dere er jo alliert eller iap med alle som har over 50k poeng nesten. Og de andre snakket vi med før/ under krigen og ingen tørte å stille opp mot tribalHuGS. Jeg har hørt å sett nok til å fastholde på alle mine utsagn og anntagelser. Men dette blir igjen som store topics før, de som har flest medlemmer spammer ned og fakta kommer sjelden fram. Så får hver og en leve med sin innbilning av fairplay ære osv. her i denne TW verden. Men endel av dette ville jeg likt å sett blitt kalt fairplay å ære i den virkeligeverden.

Så nå er det bare å svare å si imot igjen på det man finner passer seg, og faktisk unngå det som virkelig skjer.

all yours

At du klarte å komme deg inn i Domo er en skandale av rekruttøren som også har fått sparken. Selvfølgelig skal enkeltspillere få lov til å spørre om støtte. Hva er ellers sammarbeid til for. Herregud, dette blir alt for dumt...

Jeg har ikke sendt noe tiggemail til andre stammer som du gjerne vil ha alle andre til å tro. Det der er basert på rent tøv fra din side.

D-Yato oppererer med fri diplomati. Det er for å gi ledelsen der erfaring med stammedrift. Mange av de allierte har ikke Yamato noe diplomatiske forbindelser med. Yamato har aldri trengt hjelp for å ta ut The Wolfs. Det er ikke spennende når andre gribber kaster seg over det sårede offeret.

Du og stammen din har tapt en krig og nå gjør du alt du kan for å vanære, ydmyke og krenke Yamato. Vi er lei av å høre på sytingen din. Jeg er fornøyd med Yamatos innsats men svært skuffet over deres holdninger etter at dere innså at dere ville tape krigen. Nå er det bare masse whining på forumet og jeg er sikker på at alle utenforstående er lei av å se på gnålingen deres. Svelg nederlaget på en skikkelig måte. La oss se på denne saken som avsluttet.

The end...
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
f driter vel i om vi taper krigen, er jo ett spill. Poenget er at du sier en ting og sier noe annet senere. Og jeg har ikke sagt at du har tigget om hjelp fra andre, selv om de i d-yato trodde at disaE og -h-h- skulle hjelpe dem å ta oss men de har ikke sendt noen angrep. Men at plax har bedt venner utenfor stammen om hjelp det er sikkert samme med hexnuts han ba en annen om hjelp for å ta ned forsvaret. Dette får de stammene så for selv, har ikke noe særlig med dette å gjøre. Wining kan godt være men er dritt kjedelig med folk som ikke vil akseptere fakta og fordreier det, bortforklarer og endrer viktige punkter i en sak.
 

DeletedUser

Guest
Du som ikke vil se fakta.

Hva synes du at jeg skal si til at en venn av en ven til en venn i stammen angriper din stamme? Jeg kan ikke nekte stammen å komunisere med folk utenfra heller.

Jeg håper denne tråden blir stengt snart. øhh... geshclossen eller no sånt:p
 

DeletedUser

Guest
Hmm... Feige triks, hvordan tror du BOL vant over RoEm?:)

Det var 3 ting som felte RoEm på V1:

-Deres spioner.
-Sommerferie, altså innaktivitet og nesten ikke lederskap.
-Nofjons geniale timing i å starte den krigen.

Men nok om det.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
ikke det jeg sa, og dette har egentlig aldrig vert poenget. Det vet du for vi snakket om poenget i starten privat. Dette har bare kommet senere som ett spørsmål sammen med endel andre spørsmål, som tildels er vanskelig å tro på da alt tyder i motsatt retning. At man trekker alt i tvil er jo en reaksjon men jeg er ikke med på det.

Jeg er iaf stolt av hele stammen som gikk ned med flagget til topps.(unntatt en som ble spion)
 
Reaksjonspoeng
3
Koselig:)



Hva prater du om? Har du voks i ørene? Jeg har sagt at vi aldri har hatt noen spioner hos dere og det er sannheten selv om du nekter for det.

Vi var ikke 3 ganger større enn dere når krigen startet.


Alliert med halve K55:confused: Nok en påstand som er tatt ut av løse lufta.

Tror jeg sender et adelstog på deg, så du må starte på nytt nok en gang...

Litt opp her så har du nettopp vært stolt over at dere hadde en spion i stammen vår:


Nei vel da. Dere var bare dobbelt så store:eek: Big deal? Neppe:eek:

Den påstanden ble ikke tatt ut av løse luften men fra et spiontokt i understammen deres. Greit nok at det er fei, men det blir feil å si at vi har tatt den påstanden ut av løse luften...


Du som ikke vil se fakta.

Hva synes du at jeg skal si til at en venn av en ven til en venn i stammen angriper din stamme? Jeg kan ikke nekte stammen å komunisere med folk utenfra heller.

Jeg håper denne tråden blir stengt snart. øhh... geshclossen eller no sånt

Du kan ikke si at det er en krig 1vs1 når det er flere som angriper uansett hvor mange som ikke har fått beskjed om å hjelpe til.


Du og stammen din har tapt en krig og nå gjør du alt du kan for å vanære, ydmyke og krenke Yamato. Vi er lei av å høre på sytingen din. Jeg er fornøyd med Yamatos innsats men svært skuffet over deres holdninger etter at dere innså at dere ville tape krigen. Nå er det bare masse whining på forumet og jeg er sikker på at alle utenforstående er lei av å se på gnålingen deres. Svelg nederlaget på en skikkelig måte. La oss se på denne saken som avsluttet.

Vi har tapt krigen, men dere har ennå ikke klart å ta alla landsbyene, og vi har ikke gitt opp, og kommer ikke til å gjøre det før alle byene våre er tatt. Jeg skjønner ikke hva som er så dårlig med den holdningen:confused:

Og vi innså at vi kom til å tape krigen for lenge siden, men det er først nå at denne diskusjonen har fått noe å bygges opp på, nemlig spionasjen til RDI-rsr.
 

DeletedUser

Guest
Han ga meg noen opplysninger da han kom til D-Yato. Men mens krigen raste som verst så var det ingen spioner i stammen deres.

Så fint at han valgte å spionere i D-Yato da. For der står det overhode ikke mye relevant informasjon til Yamato. D-Yato har fått lov til å opperere på egen hånd uten så mye innflytelse fra Yamato. Så de fungerer som en sammarbeidspartner.

Jeg vet også at dere hylte til Elite om å støtte dere i krigen. Så ikke kom med det preiket om at det er feigt når det ikke er en 1 vs 1 krig. Dere gjorde det dere kunne for å få alle mot Yamato. Er bare å spørre samtlige stammer da.

"ooh Yamato er så slemme, de er så stygge! De skal eurobre oss og K55" vi har blandt annet en tett allianse med Disa E og jeg snakker med lederne dems så og si hver dag. Kunne aldri drømt om å backstabbe dem, noe dere gjerne vil påstå.:rolleyes:
 
Topp