Nå er jeg stolt :)

DeletedUser

Guest
Dette er desperate menn/damers rop etter hjelp...

Nå kan dere angre på at dere dumpet oss sm allierte i sin tid da dere var større og trodde dere kunne herse med oss, som sagt nå kan dere angre nå....
 

DeletedUser

Guest
Prøv å hold deg litt mer saklig Zanmato..blir for dumt at du bortforklarer fakta når jeg har sett med egne øyne hva Dlira sendte dere..han var fremdeles i TW når den informasjonen ble sendt.
 

DeletedUser

Guest
Det er dere som kommer med en del fakta som ikke stemmer. Diira avhørte jeg når han tokk overgangen til Yamato.

Det er D-Yato som står for innformasjonen, det er en stamme som oppererer ganske fritt.
 
Reaksjonspoeng
3
Han ga meg noen opplysninger da han kom til D-Yato. Men mens krigen raste som verst så var det ingen spioner i stammen deres.

Så fint at han valgte å spionere i D-Yato da. For der står det overhode ikke mye relevant informasjon til Yamato. D-Yato har fått lov til å opperere på egen hånd uten så mye innflytelse fra Yamato. Så de fungerer som en sammarbeidspartner.

Jeg vet også at dere hylte til Elite om å støtte dere i krigen. Så ikke kom med det preiket om at det er feigt når det ikke er en 1 vs 1 krig. Dere gjorde det dere kunne for å få alle mot Yamato. Er bare å spørre samtlige stammer da.

"ooh Yamato er så slemme, de er så stygge! De skal eurobre oss og K55" vi har blandt annet en tett allianse med Disa E og jeg snakker med lederne dems så og si hver dag. Kunne aldri drømt om å backstabbe dem, noe dere gjerne vil påstå.:rolleyes:


Vi har aldri hylt til noen og jeg blir bare sint når du rakker ned på vår stamme på den måten. Vi spurte Elite om hjelp fordi vi var allierte med dem, men de brøt alliansen på grunn av for dårlig dialog, noe jeg for så vidt skjønner. Og vi har aldri ønsket noe 1vs1 krig for da kom vi til å tape uansett. Men du har påstått hele tiden at det har vært en 1vs1 krig, men det har vi bevist at det ikke har vært.

Vi har aldri sagt at dere er stygge og slemme.
Og dere skal erobre oss og k55. Det er opplagt at en eller annen gang så må en så stor stamme som dere overta et kontinent.

Når vi spurte samtlige stammer i k55 om hjelp, da var vi desperate, for det var da vi skjønta at denne krigen kom til å føre til total utslettelse av stammen vår og siden vi ikke fikk hjelp av Elite så måtte vi få hjelpå fra et annet hold. Og den uttalelsen om at dere skulle overta hele k55, kommer fra en Yamato spiller som hvis jeg husker rett var Twixiz.

Nå er vi ikke desperate lenger, for vi har for lenge siden innsett krigen som tapt.
 
Reaksjonspoeng
3
Dette er desperate menn/damers rop etter hjelp...

Nå kan dere angre på at dere dumpet oss sm allierte i sin tid da dere var større og trodde dere kunne herse med oss, som sagt nå kan dere angre nå....

Vi brøt aliansen fordi vi hadde for mange, og vi satt dere heller opp på IAP. Det var ikke noe problem med det. Ingen av våre stammer hadde noensinne bedt hverandre om hjelp, bortsett fra den gangen dere ba oss hjelpe dere med å ta DNY, men da var vi allerede gått i gang. Den alliansen hadde ikke bringt inn noe for oss, og funket rett og slett som en IAP.

Dessuten startet krigen på grunn av plax, fra vår side, og planer om å angripe oss fra deres side, så ikke kom her å si at vi startet krigen fordi vi trodde vi kunne herse med dere:mad:
 

DeletedUser

Guest
Når sa jeg at dere startet krigen.

Og det om at vi skal overta hele K55 mente jeg jo selvfølgelig med allierte vi respekterer våre allierte.
 
Reaksjonspoeng
3
Når sa jeg at dere startet krigen.

Og det om at vi skal overta hele K55 mente jeg jo selvfølgelig med allierte vi respekterer våre allierte.

Det å si at vi dumpet dere sopm allierte og herset med dere er jevngodt med å si at vi begynte krigen. Og btw så hadde vi IAP, men så nektet dere å kaste ut en flyktning, og da respekterte dere ikke en IAP. Dere respekterer allianser,men ikke IAP.
 

DeletedUser

Guest
Du kan spørre en hvilken som helst iap vi har nå og høre om avtalen blir respektert. kommer til å si ja.

Deres syn på hva en flyknning og hva som ikke er en flykning har vi diskutert før...
 
Reaksjonspoeng
3
Du kan spørre en hvilken som helst iap vi har nå og høre om avtalen blir respektert. kommer til å si ja.

Deres syn på hva en flyknning og hva som ikke er en flykning har vi diskutert før...

Dere respekterte vår IAP helt til dere lot være å kaste ut plax. Og hvis jeg spør en IAP om dere respekterer IAP-en så svarer de helt opplagt ja. Alle IAP´er blir respektert helt til de ikke er IAP´er lenger...:rolleyes:

Og anngående flyktningsynet deres så er det ganske forskjellig med når flyktningen hadde mindre poeng:

Samtale mellom meg og Lofotlam:

Lofotlam på 20.07. kl 10:49Bare hyggelig:)
forskningsprosjekt 001 på 20.07. kl 10:49takk for hjelpen
Lofotlam på 20.07. kl 10:48Sånt som skjer. Tror deg nå du sier det. Skal få sjefen til å lempe han ut. Lyke til med farminga;)
forskningsprosjekt 001 på 20.07. kl 10:46Jeg vil bare si at dere har tatt med en flyktning i stammen. -Daredevil- er en flyktning som jeg farmer. Jeg kan gi dere bevis hvis dere sier når han ble med i stammen, så skal jeg videresende den siste rapporten før han ble med i stammen. Siden vi er allierte regner jeg med hjelp.

Takk på forhånd

mvh forskningsprosjekt 001
 

DeletedUser

Guest
Hvor mange ganger må jeg si det?

Plax spurde aldri om støtte, dere hadde aldri begynt å angripe han. Altså ingen flykning!
 
Reaksjonspoeng
3
Hvor mange ganger må jeg si det?

Plax spurde aldri om støtte, dere hadde aldri begynt å angripe han. Altså ingen flykning!

RDI-rsr fremmet joet bevis i en av trådene for noen uker siden.

Men poenget er at når spileren som jeg ønsket kastet ut ikke hadde 100k poeng, så gikk dere med på å kaste ham ut uten noe mas!
 

DeletedUser

Guest
Det er noe annet å bli farmet og angripet daglig enn at en stamme sier de kommer til å angripe den etter at den spilleren har kommet med i en stamme, akkurat som Tyskerne under WW1 da de startet krig fordi de mente at de andre landene kom til å angripe Tyskland senere...
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
mulig, men jeg la frem rapporter om 2 første angrep fra meg som ble sendt når han var stammeløs;) Svar jeg fikk var: at jeg hadde forfalsket rapportene. Så her er jeg enig med forskningsprosjekt. Dette var nytt for meg men viser forskjell på hva en flyktning er ettersom antall poeng.
Vi sluttet tvert å sende tropper mot han da han kom til dere siden dere hadde iap med oss på det tidspunktet.
 

DeletedUser

Guest
De rapportene tapte du om jeg ikke husker feil og man er vel ikke flykting hvis man vinner over angriperen? Det blir jo bare tåpelig.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
tull han kom inn til dere mens angrepene var på vei jeg var på den tiden samme størrelse som han så han forsto hva som var på gang å dere tok han inn pga poeng som forskn,,, viser over.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ps om jeg tapte eller ei er vel ikke poenget han forsto at det komtil å komme flere fra hele stammen vår å da hadde han vert ferdig. Så enkelt er det.
 
Reaksjonspoeng
3
Man vinner ikke over angriperen ved å slå to angrep:eek:

Og for å bruke sammenligninger fra RL så drar ikke flyktninger til Norge fordi de blir torturert, men fordi de er redd for å bli torturert

Og hvis tyskerne startet krig fordi de var redde for å angripe så er vel det det samme som å flykte fordi du er redd for å bli angrepet.
Du taler min sak:p
 

DeletedUser

Guest
De var ikke redde for å angripe, men de angrep for de de mente at de andre landene kom til å angripe.

Tilbake til Plax-saken igjen....
Han har ikke spurt om støtte en eneste gang så dere kan da ikke ha virket så farlige fra hans side...
 
Topp