Haha, med denne hovne tonen deres, så håper dere fortsatt at folk skal gidde å bruke tid på å forsøke å slå et innspilt lag i noe så meningsløst som speed. Jaja, lykke til med å rekruttere mer motstand med denne holdningen.. Må være noe av det minst smarte rekrutteringsforsøket jeg har sett på .no noensinne, og det inkluderer Sondrekul sine evigvarende forsøk på premades og snodige rekrutteringsmetoder.
Spilte du denne kampen? For personlig syns jeg nå at selve greia med å leie en server var morsomt. Jeg hadde faktisk trodd vi kom til å tape. Så, når det er snakk om våres "hovne tone" - hvor morsomt hadde det ikke vært å slått oss? Nå endte det slik at vi vant, og når man først vinner, syns jeg det er helt klart at man skal
vinne med stil! Kritikken får også lov til å stå deretter. Det er helt klart en del av greia!
Når det kommer til våres image som et markedsføringsmiddel, så har vi ihvertfall til en viss grad lykkes. At det finnes andre måter å håndtere forskjellige saker på er det jo ikke tvil om, og at alle har et forbedringspotensiale, helt klart! Men nå skal det sies at vi har klart å hatt spillere i et "aktivt" speedteam i 3 år. Er det noen andre som har klart dette på .no? Nei. Selv om vi rullerer minst mulig, så krever dette rekrutering, og det har vi lykkes med.
Og litt flere hard facts mot det du sier: Etter runden er det blitt engasjement rundt å starte enda et speedteam i Norge blant enkelte spillere som spilte i mot oss. Det er også flere som ønsker å ha meg med på flere runder av forskjellige grunner. Enten at de ikke klarte å vise seg fra sin beste side, fordi de vil lære (Jeg er veldig åpen for å lære bort mest mulig) eller fordi de har interesse av å spille mere speeds. Ville folk vært interiserte om det vi gjorde var tidenes dårligste rekrutering? Neppe.
Jeg skjønner at det ikke er mulig å fylle rundene til mer enn 20 spillere pr runde, men det luktet ikke veldig WySoSe vs alle av denne kampen. Synd motsanderne ikke klarte å fylle laget til 15 spillere en gang.
Det blir dessverre vanskelig å få til en runde mot "alle", så det var litt som et image. Men nå jobba jeg mye, og mere enn det, for at motstanderlaget skulle ha flest mulig spillere for å gjøre dette vanskeligst mulig for oss. Vi starta også mest mulig spredd for å sette enkeltprestasjonene våres på spissen. Dette gjør også at vi blir et mye lettere mål å ta, mener nå jeg. Skulle vi satt i gang noe en gang til, skulle vi leid server for 30. Problemet er derimot, som du såvidt nevner, å få med nok som faktisk spiller.
kanskje kjøre blanda lag neste gang?
For eksempel! En eller annen vri på det hadde vært morsomt. Jeg mener nå fortsatt at "WySoSe vs Alle" konseptet også er morsomt i prinsippet. Dessverre ble det, som MissSwag sier, for få av motstanderene som spilte aktivt. Det blir også veldig vanskelig for meg å planlegge når det er så mange som ikke spiller for å spille. Litt skuffet over akkurat det, men fantastisk av alle som sto på til siste stund!