Når burde julefreden starte, og hvor lenge burde den vare?

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Altså, det jeg ville fram til da...
Er at det ikke ser noen grunn til hvorfor dere i det hele tatt gidder å diskutere dette. Alle vet at det blir julefred, og da får det for pokker meg være opp til ledelsen (teamet) å bestemme når den skal være. Om dem ønsker deres mening og ber om deres mening her, ja først da ser jeg hvorfor dere diskuterer, men ser virkelig ingen steder noen admin har spurt noe angående dette...


Og hey, guess what, det er INNOGAMES som bestemmer om og når julefreden er....
 

DeletedUser

Guest
Altså, det jeg ville fram til da...
Er at det ikke ser noen grunn til hvorfor dere i det hele tatt gidder å diskutere dette. Alle vet at det blir julefred, og da får det for pokker meg være opp til ledelsen (teamet) å bestemme når den skal være. Om dem ønsker deres mening og ber om deres mening her, ja først da ser jeg hvorfor dere diskuterer, men ser virkelig ingen steder noen admin har spurt noe angående dette...


Og hey, guess what, det er INNOGAMES som bestemmer om og når julefreden er....


Man diskuterer været også, selv om man ikke kan gjøre noe med det.
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Den 24. kl 00:00 ;)

Da starter den natt til 1.juledag for oss, altså 25. Desember. Skal det være hele julaften for vår del, så måtte den ha starta 23. Desember 00:00.. Da du vet at når klokka blir 00:01, så blir det en ny dag.. Så 24.Desember blir da 25. Desember ett minutt over tolv.
 

DeletedUser

Guest
Da starter den natt til 1.juledag for oss, altså 25. Desember. Skal det være hele julaften for vår del, så måtte den ha starta 23. Desember 00:00.. Da du vet at når klokka blir 00:01, så blir det en ny dag.. Så 24.Desember blir da 25. Desember ett minutt over tolv.

Sikkert nokon som kan hjelpe deg med klokke og dato og slikt, har hørt at det er greit å kunne det når ein spelar tw ;)
 

DeletedUser

Guest
Da starter den natt til 1.juledag for oss, altså 25. Desember. Skal det være hele julaften for vår del, så måtte den ha starta 23. Desember 00:00.. Da du vet at når klokka blir 00:01, så blir det en ny dag.. Så 24.Desember blir da 25. Desember ett minutt over tolv.

Nei, det dommola sa var rett. Du tar feil.
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke bare å sende angrepene nå da, slik at de treffer midt i julemiddagen? :)
 

DeletedUser

Guest
nåja, jeg vet nå ikke jeg. men et år med fred, det er litt i å overdrive litt. jet tror det holder med 1 måned, kanskje til nød 2. men julefreden syns jeg skal være fra lille julaften fra kl 12:00 til 1. juledag kl 12:00 det blir 48 timer fred.
 

DeletedUser

Guest
Er nokk med noen dager med fred, men i begrenset lengde. Var kjedelig at det kom akuratt nå, holdt på å skulle adle en fyr :/
 

DeletedUser

Guest
nå er det utrolig rart at man kan støtte hverandre under julefreden.

Det er som å be angrepene vente fordi man skal bygge opp forsvaret sitt og få støtte.
Kommer til å ødelegge for mange aksjoner og bli en utfordring for de som har starta en offensiv.

Helt tåpelig spør du meg..
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hvorfor ikke bare stenge serveren helt for jula? Er jo det beste at ingen kan få gjort noen ting, så er man tilbake akkurat der man slapp når freden er over.
 
Topp