Når burde julefreden starte, og hvor lenge burde den vare?

DeletedUser

Guest
mener sånne "freder" blir en taktisk utfordring som er bra:D man starter ikke storoffansiver rett før jul vis han har noe utenfor Tw også:D
 

DeletedUser

Guest
hvis man kan støtte hverandre, skal man jo også kunne angripe hverandre.

Stenge serveren? Ser du ikke hele bildet eller? -_-
Men men... Alle tjener jo litt på det, så bedre å være positiv enn negativ.

god jul!
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Da blir vel folk som ikke feirer jul pissed, men det ville løse de problemene du snakka om ...
 

DeletedUser

Guest
Så mye tull det er med julefreden så kan de kutte ut hele freden og la oss spille TW.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Julefreden sku ha vert fra 24 desember klokken 18.00 til 1 januar klokken 18.00, i stedenfor og ha den på klokken 09. Så kunne den godt vært sammenhengedes, og lov til og angripe barbar landsbyer :).
 

DeletedUser

Guest
Eg er fortsatt nysgjerrig på kvifor dei som ikkje hadde premium fikk det, mens me som har premium ikkje får noko.
 

DeletedUser

Guest
ja vi tar jule fred ei uke påska fred ei uke fred under hele ramadan og fred på bursdagen til hver enkelt spiller og gir gratis PK til alle.


Skulle tro att hele hippie bevegelsen sitter på TW.no og spiller "krigs" spill.
 

DeletedUser

Guest
Har du sjekket om premiumen din ikke bare har blitt forlenget?
 

DeletedUser

Guest
Hadde du premium ifra før av, så ble denne forlenget med antall dager det er julefred. Ble iallefall slik hos meg.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hadde du premium ifra før av, så ble denne forlenget med antall dager det er julefred. Ble iallefall slik hos meg.

Den ble ikke det til meg.

Nå er jeg pissa redd for å pirke i ting blitt.. Men hadde det ikke vært greit å fortsette denne snakken i denne tråden?
 
Topp