Natt bonus

Hustler

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Nattbonusen er på.
Og ja at de vil ha 100% nattbonus stemmer.
Tiden er 00:00 - 08:00 mellom da burde det være mørkt i landsbyene.

Hva er dette slags tøv?! :mad: Skulle jo vært til fordel for angriperen at han slår til iløpet av natten. Da er det jo like greit å slå av serveren iløpet av natten.
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skulle jo vært til fordel for angriperen at han slår til iløpet av natten. Da er det jo like greit å slå av serveren iløpet av natten.

Tjoo, men det startede jo på de tyske servere fordi innogames indså at et browserspil, til en vis grad, favoriseres af de mere casual spillere, som derfor ikke nødvendigvis vælger at sidde oppe hele natten :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis jeg sender et angrep før 0000, men angrepet kommer frem f.eks 0002, vil nattbonusen da være aktivert?
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis jeg sender et angrep før 0000, men angrepet kommer frem f.eks 0002, vil nattbonusen da være aktivert?

Ja, paa den maade er det lidt a la christmas breaket paa .net serverne (da jeg ved du spiller det). Du kan sende alle de angreb du vil, men hvis de rammer i tidsrummet 00:00-08:00 server tid, saa faar modstanderen bonussen.

Saa er der jo ikke noget der forhindrer dig i at sende angrebet klokken 6 om morgenen saa det lander klokken 08:00:00:133 server tid ;)
 

DeletedUser

Guest
Tilbake til temaet... nattbonus er akkurat blitt slått av.

Tenker kansje og kjøre en undersøkelse på det i spillet.
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bare perfekt :rolleyes: :eek:

Hvordan skal jeg nu få min nattesøvn?

Hele ideen med nattebonusen er jo at fordi det er en norsk server, så ved de fleste spillere hvornår de andre spillere sover og derfor ikke er i stand til at lægge mærke til et angreb, så hvorfor slå det fra? :confused:
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ser nå helst at den nattbonusen slåes på igjen da... men kanskje ikke fra 00:00 til 08:00, men fra 01:00 til 07:00 som den er på .nl-serveren...
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil og at dern skal være på, slik at jeg slipper å importere nattsittere.
 
Topp