Neste-by-knapp

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Forleden dag så satt jeg og sendte fakes på to-tre spillere, med et par millioner poeng hver, og jeg kunne jo ikke sende fakes fra samme byen, så da måtte jeg bytte til en annen by fra tid til tid. Hittil er det greit, siden vi som har premium lett kan bytte byer fra den siden vi er på. Men da jeg skulle sende nye fakes, så visste jeg jo ikke hvilke byer jeg allerede hadde sendt på.
Forslaget mitt er altså at det skal være en knapp når er inne på byen til en spiller hvor du kan bytte til spillerens neste by. Da kan vi som har premium sjekke om vi allerede har sendt fakes på spilleren. Hvis det viser seg at vi allerede har gjort det, så kan vi bare trykke på knappen/pilen, så er vi på spillerens neste by :)
 
Sist redigert:

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Seriøst, var det et så dårlig forslag? :( Hadde gjort hverdagen min såå mye lettere :-D
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville foretrekke et angrepssymbol i fiendens byliste, på samme måte som du får et ikon ved dine egne byer når de blir angrepet. Så du får se hvilke byer du angriper..
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Jeg ville foretrekke et angrepssymbol i fiendens byliste, på samme måte som du får et ikon ved dine egne byer når de blir angrepet. Så du får se hvilke byer du angriper..
Det hadde også vært digg!
Men det er godt å bare kunne trykke neste istedetfor å gå tilbake til bylisten for hver nye by man skal angripe.

Eller godkjenning av f.eks. dette scriptet :rolleyes: ?
Du er så lat :rolleyes:
 
Sist redigert:

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg ville foretrekke et angrepssymbol i fiendens byliste, på samme måte som du får et ikon ved dine egne byer når de blir angrepet. Så du får se hvilke byer du angriper..

Må si dette er ett ganske godt forslag, noe som ville gjort min tw-hverdag mye enklere.

Men om dette er mulig å gjøre, vil det også kunne vært mulig å vise ett støttesymbol på byer du støtter i kartet? Eller er dette mulig fra før?
 
Topp