Videresendt, Inno Noen random forslag

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Jeg vil gjerne komme med noen forslag :)

  • En funksjon på kontoadmin for å oppgradere i smiene. Dette hovedsakelig for verdener med 3 nivåer i smia. Hvis det faktisk finnes en sånn funksjon, så er min unnskyldning at jeg kun har brukt kontoadmin på W2.net, og det bare de siste par dagene.
  • En egen funksjon for meg, som automatisk sniper eller dreper alle tog sendt på meg. Dette skjer allikevel, så hvorfor ikke legge det inn i spillet? Denne funksjonen vil selvfølgelig bare være tilgjengelig for meg.
  • En funksjon i spillet for å få BB koder fra spillere uten å bruke skript eller gå på TWStats, gjerne med flere alternativer.
  • For å bygge på forrige punktet, en funksjon for å få BB kodene til en spesifisert type byer enten innenfor en viss sirkel eller firkant. Selv om dette kanskje er mer relevant for TWStats. Dette burde det være enkelt å implementere i TWStats - er egentlig overrasket over at det ikke finnes allerede.
  • Mulighet til å se nøyaktig når en spiller ble gul/rød. Det samme også for spillere utenfor stammen.
  • En mulighet i simulatoren for å sjekke hvor mange nukes som kreves for å renske en by. Nyttig for veldig stackede byer.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Flotte forslag, med noen fine humoristiske innslag :) Enig med alle sammen og støttes!
 

DeletedUser

Guest
Spørsmål til den nest siste der... Mener du at det skal være mulig å se når hvem som helst blir inaktiv? I hvert fall virker det slik når du sier "også spiller utenfor stammen" :eek: I så fall støtter jeg ikke den der, men saken blir en annen dersom det bare er stammemedlemmer dette gjelder for :)

Resten av forslagene er kjempegode, støttes (spesielt nr. 2 :jfornøyd:)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
@Winterweird: Oi, litt usikker på hvordan jeg greide å skrive det. Det siste der blir jo åpenbart teit. Tipper jeg surret med at jeg tenkte det kunne vært greit å se nøyaktig når noen utenfor stammen gikk grå.
 

DeletedUser

Guest
Da så :) Tja, ser ikke helt hvor nyttig det hadde vært, men nåja ^^ Men det er helt klart nyttig for stammeledere, for eksempel, å vite akkurat når noen ble inaktiv, så denne støttes klart :)

(Nummer 2, FTW! :D)
 
Topp