Nordic Masters - 3.oktober - NOR vs. FIN

DeletedUser

Guest
Utruleg dårleg. Svenskane var nok redd for å få juling om du var med... ;) Du får få nokon som har ein vpn-server til å gi deg tilgang. Evt kan du kan alltids få ein kompis elns til å sette opp. Feks her. Har aldri gjort det sjølv, men sikket nokon som kan hjelpe deg
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
VPN er ikke en proxy i teknisk forstand :)

Skal dere være så firkanta, så kan vel vi lese reglene like firkanta?


Alternativ RDP rett inn på en PC her. Da spiller han på en faktisk, norsk pc med norsk ip.
Logmein.com er gratis og du kan fjernstyre en kompis sin PC :) Mulighetene er uendelige.




Kan få bomme linja mi litt med VPN om du kommer unna med det.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
VPN er ikke en proxy i teknisk forstand :)

Skal dere være så firkanta, så kan vel vi lese reglene like firkanta?


Alternativ RDP rett inn på en PC her. Da spiller han på en faktisk, norsk pc med norsk ip.
Logmein.com er gratis og du kan fjernstyre en kompis sin PC :) Mulighetene er uendelige.




Kan få bomme linja mi litt med VPN om du kommer unna med det.

Du har sikkert ret, men hvis jeg forstår det rigtigt, så bruges begge dele til at skjule din virkelige lokation, som reglen egentlig sigter imod. Blandt andet fordi dual ikke er lov. Sådan helt firkantet så har en spiller en IP og ikke tilladelse til andet.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Står i grunn bare i reglene at man ikke kan ha utenlands IP adresse.

Ser ingen problemer med at man spiller på en annen person sin maskin. Det står ingenting i reglene mot dette.
Det er akkurat dette man gjør i settingen som jeg forklarte (forutenom VPN hvor man spiller på egen maskin over en norsk internettlinje, den er litt mer shady).

Tenk på miljøet hvis alle skulle flydd hjem for å spille!!! Fjernstying og remote applications er fremtiden vettu!
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Ja det vet jeg, men hvordan ser admin at det er dig der logger på fra en andens PC? og ikke din kompis?

Men det hele strander på det jeg sagde i starten om at det ikke er ordentligt forberedt. De kan så vidt jeg ved "kun" IP logge en bruger for at se om det er den samme forbindelse der logger ind. Hvis det er deres eneste måde at vide det er dig bag skærmen, hvad andet kan de da gjøre? Udover at fjerne reglen :D
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Nordic Masters 2012: Tvungen webcambruk for alle spillerne!!!!

Jeg hadde fnist.

Er ingen måte for dem å sjekke det, forutenom å banne utenlandske IP`er.

Men nå har vel aldri juks i TW sammenheng vært direkte vanskelig på noen verdener desverre. Sånn er bare nettspill.
 
Topp