Norges bidrag i speedchampionsip

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
bIXxKPp.gif

Hei alle speedspillere på .no,

Dakapo annonserte nylig et verdensomfattende mesterskap som fikk oss, entusiastene for speed, til å hoppe opp i stolen. Som vi flere ganger tidligere har ønsket her på forum, vil det bli arrangert et speedmesterskap kalt «Speedchampionship».

Jørn og jeg tok sammen på oss denne rollen som ledere for det norske laget. Grunnen til at vi gjorde dette er fordi vi ser potensialet i den Norske stallen vi i år har mulighet til å få. Norge har ikke prestert for bra tidligere, men med internasjonale prestasjoner vi har opplevd siste året og fremgangen vi har sett blant våre speedspillere og mange nye «up and coming».

Det vil komme et litt mere presist informasjonsskriv med datoer og annen viktig informasjon om rundene senere, så nå vil jeg hovedsakelig oppnå to ting: Få en oversikt over hvem som kan være interesserte og tiltro til oss som ledere og laget vi vil sette sammen.


nordlys4.jpg


Kort om hvem vi er:
Jørn og jeg er to spillere som har mye erfaring innenfor det meste på Tribalwars. Vi vant nylig classic 12 under navnet Magna Carta. Vi har begge flere individuelle prestasjoner som speedspillere og på vanlig servere, der vi begge har vunnet opptil flere sesonger på «Tribalwars Ladder» på .fr, som er en rangering for speedspillere på .fr.

WySoSe er også et kjent, men mye omstridt navn innenfor speed. Jeg personlig er grunnlegger av denne gruppen speedspillere og leder denne fine og sosiale gruppen tett om side med Jørn. Vi har derfor erfaringen med hverandres samarbeid og ikke minst organisering innenfor raske servere.

Til sist er det vært å nevne at jeg ledet det norske laget under forrige speedmesterskap, der Norge presterte godt mot land som .net. Adrian, som ledet .net og er kjent som «Tw Champion» på .net, skrøt Norge til skys etter denne runden, grunnet gode taktiske valg og bra kommunikasjon. Det var flere Norske spillere som var med på det internasjonale laget til .net, men disse har vi allerede passet på at skal spille med oss under årets mesteskap


giphy.gif




Hva vi vet om mesterskapet så langt:
  • Jørn og Ruben plukker ut laget, da det tidligere har vært rotete ved at man kjører kvalifikasjoner
  • Det er ingen fastsatt dato på når rundene vil starte, men det vi vet er at enkelte land ønsker kvalifikasjonsrunder før mesterskapet skal starte, som gjør at det enda kan ta litt tid. Vi oppdaterer dere med en gang vi har noe informasjon!
  • Det vil være 10 spillere som spiller hver runde. Vi vil ha flere reserver som stepper inn når det måtte trenges. Vi forventer at det vil være stort behov for reserver, så vi setter pris på interesse!
  • Norge stiller sterkt, og vi ønsker DITT bidrag.


For spørsmål eller interesse av å være med ta kontakt med Jørn eller Ruben på skype:
Jørn – Selfins93
Ruben – ruby0444

blue-mountain-state-04-coach-marty-daniels.jpg

Vi er her for dere og er åpne for alle henvedelser. Vi biter ikke (Så lenge du holder fingrene borte fra Jørn sin munn).

Mvh,
Ruben og Jørn
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Folk som ønsker å utfordre seg selv og samtidig ha det gøy oppfordres å melde seg på. Speedturneringer er gøy!
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Prøver på et comeback takket være Ruben og coach Daniels! Satse på at det går bedre denne gangen :razz:
 

DeletedUser

Guest
Jeg er med, godt å se at etter alle forumpostene jeg har skrivd rundt omkring gir det endelig avkastning ^^
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg er med tom 1 juli, etter det er jeg på en sykkeltur fra Nordkapp Til Kristiansand, og kan ikke :3
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Bra respons!

Jeg minner om at det vil være varierende hvem som kan spille og ikke på de forskjellige rundene, og lagene vi stiller med vil bli satt opp til hver enkelt runde utifra dette. Det vil si at det er plass til alle. Er du usikker på om du er god nok? Ta kontakt da, vel!

Vi har fortsatt ikke fått noen dato på når det vil ta sted, dessverre, men vi er i god gang med planlegging og tror dette kan bli bra. Enkelte .net spillere utnevner oss også som en vinnerkandidat, med flere utsagn à la: "So winner is probably Norway!". Det er bare for oss å vise hvem vi er!

tumblr_mugmfpLHQY1sjvnm3o1_500.gif
 

Erdem

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Your first match will be at july 1st. And as far as I know you have to determine a 15 players team before the tournament starts. Within those 15, 10 players will play each round. You may not have more than 1 round since you are facing experienced teams in your first round. (My team, and Czech team). I suggest you make practice or qualification trials to choose your best and participate at best.
 
Topp