Norske invasjonen!

DeletedUser

Guest
http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?p=204045#post204045

Her ber jeg ALLE bli med, selv har jeg ikke tid til mye spilling før til fredagen, men om vi har mange nok norske, så kanskje innogames ser verdien også i det norske markedet!

Men siden vi kan lage litt leven når vi først skal inn dit så tenker jeg at det kan være fint å sammarbeide, ALLE NORDMENN! La oss lage dette til en folkefest større enn VM ALLE START på speed uansett om det koster noen premiumpoeng. Det må vi greie å ta om vi vil ha speed til norge!

Derfor: Alle som tenkt å satse litt kan sende en mld på meg til skype "osbada" er skypen. Så kan vi organisere oss litt!

ALLE BLI MED!

//Dr. McQueen
 

DeletedUser

Guest
Om jeg ikke hadde blitt overlesset med så mye lekser som jeg har pluss min fars 50-årsdag, hadde jeg deltatt....
Men nå har det seg slik at det er nettopp det jeg har blitt, men jeg støtter speed her på .no.com.
 

DeletedUser

Guest
Er vi garantert plass fra Norge eller må vi stå i kø og være tidlig ute her?

1000 gratisplasser er tilgjengelig. Og antageligvis så kommer det ikke til å være 1000 spillere på serveren så ja man er garantert gratisplass. ;)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
1000 gratisplasser er tilgjengelig. Og antageligvis så kommer det ikke til å være 1000 spillere på serveren så ja man er garantert gratisplass. ;)


hvordan måler de antall nordmenn på dette og blir det gjort?? Har mine sterkeste tvil på dette her... Blir vel at vi nordmenn er med og opprettholder .se sin speed server.
 

DeletedUser

Guest
hvordan måler de antall nordmenn på dette og blir det gjort?? Har mine sterkeste tvil på dette her... Blir vel at vi nordmenn er med og opprettholder .se sin speed server.

Hvordan, antageligvis via IP adresser. Du må ikke se på sverige som den store stygge ulven, de ønsker bare å hjelpe oss. Hva får deg til å tru at de prøver å få oss opprettholde den svenske serveren når de var så snille og økte gratisplassene fra 100 til 1000?
 

DeletedUser

Guest
De gir da vel blanke i oss... alt de vil er at svensk speed skal bli mere brukt... Norge har alt, vi er selvforsynt med olje, vi er rike. Og for å få spilt speed må vi til sverige eller til spania eller frankrike eller bulgaria for den saks skyld. Det er ikke artig å speede på en verden hvor du ikke forstår noe som helst av språket.
 
Sist redigert av en moderator:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
De gir da vel blanke i oss... alt de vil er at svensk speed skal bli mere brukt... Norge har alt, vi er selvforsynt med olje, vi er rike. Og for å få spilt speed må vi til sverige eller til spania eller frankrike eller bulgaria for den saks skyld. Det er ikke artig å speede på en verden hvor du ikke forstår noe som helst av språket.


Tja, vet ikke helt det, de har jo åpnet opp en skau med verdener på .no slik at spillerne er spredd utover mange verdener og absolutt alle er kjedelige, på tide å få ned antallet verdener på .no snart?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Joiner jeg og, ikke det at jeg har så tid til å spille der. Men bare for å få en ekstra nordmann med så ser dere meg der :)
Minner du meg på det Ola?
 

DeletedUser

Guest
umm, Så speeden er på svensk server elller norsk server :D

GLEDER MEG, JEG VIL HA SPEED <3
 
Topp