Norske invasjonen!

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Joiner jeg og, ikke det at jeg har så tid til å spille der. Men bare for å få en ekstra nordmann med så ser dere meg der :)
Minner du meg på det Ola?

Skal minne deg på det jeg :)

Selvsagt skal ejg være med. Selv om en uke speed ikke passer i det hele tatt for meg (4 timers speeder osv er mer tingen for en busy mann).

Slutt å whine gutter. Et stort antall folk som melder seg med og vår CM og admins har noe å vise til når det gjelder til å søke på speed på .no. Å tro dette er jug og fanteri for å få flere spillere på .se høre vel, paranoid ut :p

Er jo til og med gratis.....
 

DeletedUser

Guest
Skal minne deg på det jeg :)

Selvsagt skal ejg være med. Selv om en uke speed ikke passer i det hele tatt for meg (4 timers speeder osv er mer tingen for en busy mann).

Slutt å whine gutter. Et stort antall folk som melder seg med og vår CM og admins har noe å vise til når det gjelder til å søke på speed på .no. Å tro dette er jug og fanteri for å få flere spillere på .se høre vel, paranoid ut :p

Er jo til og med gratis.....

Hvis du er kjapp nok er det gratis. Hvis ikke. Uansett. Det ser lyst ut, men det er også den mulighet for at det ikke blir uansett.
Jeg blir i vertfall ikke overassket hvis det ikke blir. Men krysser fingrene og håper på det beste.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Er vel ikke mange speeder det har vært 1k spillere :eek:
Sikkert et engangstilfelle for å vise hva vi vil.
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. Får vel gjør ett lite forsøk I guess. Kommer til å gå straka vegen nedenunder :D
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Du klarer deg nok fint fizzy ;)
Får vel heller starte når eg kommer hjem og, for å gjøre masekråkene i BERM fornøyd :rolleyes:
 
Topp