not gonna happen

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
why dont you have to worry ?
you dont know what ones are joining yet ;)

as i said, if they really want to play on a server which they dont understand the language at. if they really want to do that, it must be becouse they suck and figures that this might be the only possibility to reach like 1 mill before they get rimmed...
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke tilstrekkelig med Norsk til å spille dette spillet. kanskje jeg skal slutte?
 

DeletedUser

Guest
cmon now luke, i think ur doing a great job ;)

and, as you showed yesterday, when your norwegian skillz arent enough, you can always draw whats on your mind and post it :)
 

DeletedUser

Guest
cmon now luke, i think ur doing a great job ;)

and, as you showed yesterday, when your norwegian skillz arent enough, you can always draw whats on your mind and post it :)

Takk! :D

---


Erhm.. Er det ikke morsomt at dere skriver på Engelsk mens jeg skriver på Norsk?
 

DeletedUser

Guest
As this is the norwegian forums...

Triller bortover gulvet her og ruller nedover trappen av latter hihih ohoho hahaha huhuhu hyhyhyhy hæhæhæ høhøhø håhåhå
 

DeletedUser

Guest
Spent på Mario stammen. Tilhører den harde Nintendo gennerasjonen selv. Super Mario er sjef:)
 

nimbelwhite

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Supermario stammen kan gå veldig bra den ja, det blir spennende å se ;)

Er de like gode som spillene, så ser det ikke godt ut for oss andre :p
 

sir fingolfin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mario... Er kanskje litt dum nå, men lurer hvem som skjuler seg bak disse navnene :confused:

Er det noe alle vet, eller har alle andre også bare hørt vage rykter :confused:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har min tvil om de egentlig er så tøffe at de spilte Mario i gamle dager. De ignorerte spørsmålet mitt om det der Mario spillet på DS i tråden dems på off topic forumet :(

Altså, jeg hadde nok funnet det ut selv om det var min DS, men søsteren min greier ikke å finne ut ting selv.:(

Fingolfin: Rykter? Er det virkelig noen som har brydd seg enda? :p
 

DeletedUser

Guest
Me n' toad back in the old days:
CANE-TOAD.jpg
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp