Videresendt, Inno Notisblokk pr.by

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg satt og tenkte litt i dag morrest. Hva med å anskaffe en slags liten notisblokk pr.by.

Dvs:

Man er inne på en by og under der hvor angrep og alt slikt stæsh kommer opp så hadde det vært flott om man kunne legge til en liten kommentar som gjelder akkurat den byen.

f.eks:

Lage adlestog her. Ikke bruk opp ressurser. Alt fantasien kan bringe liksom.

Vet ikke om det bare er jeg som hadde syntes det hadde vært nyttig, men kom med deres synspunkter.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du kan jo lage grupper ?

f.eks.

  • Adelstog
  • Ikke Bruk Ressurs
  • Nuke





Må ha Preminum

Så støttes ikke,
 

DeletedUser

Guest
dette støttes absolutt!

Ja man kan lage grupper, men da trenger man også premium? :p
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Støttes hvis en kan legge inn merknader om Fiendenes byer også.... slik som OFF by eller DEF by...
 

DeletedUser

Guest
Støttes.

Ser for meg liksom Merknader for (velg): Alle Byer/001 DarkMoon/002 DarkMoon/003 DarkMoon osv.

Åså ha sånn vis alle lagrede merknader
 

DeletedUser

Guest
Dette kom jo nå på den nye updaten i dag, og det er jo bra!

Men må si at jeg ble skikkelig skuffet da jeg oppdaget at man kun kan lage merknader for egne byer... Skulle gjerne ha kunne skrevet noen notiser på fiendebyer og.. :(
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Dette kom jo nå på den nye updaten i dag, og det er jo bra!

Men må si at jeg ble skikkelig skuffet da jeg oppdaget at man kun kan lage merknader for egne byer... Skulle gjerne ha kunne skrevet noen notiser på fiendebyer og.. :(

Skikkelig skuffende ja, hva er det godt for å skrive i sine egne byer etter da.... BAHHHHHHHH
 

DeletedUser

Guest
Skikkelig skuffende ja, hva er det godt for å skrive i sine egne byer etter da.... BAHHHHHHHH

Skulle ha hatt det som du la ut i den andre posten (;))... Gikk utifra at det var opplagt at man skulle ha boksen der, men nei da :eek:

uhm, hvor kan man lage merknader?

Gå inn på byen (din egne by) - på oversikten der man ser alle bygningen, tropper osv.. Så ser man på høyreside, under der man kan endre grupper... Der står det "merknader"...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp