Ny Topp 10 liste

DeletedUser

Guest
1 VARG
2 PALS
3 ~VK~
4 UnderD
5 MID
6 Celest
7 ~SA~
8 BBQ
9 EASY
10 TEOD
 

DeletedUser

Guest
Ingen er da vel interessert i de 10 øverste? As I thought:)
 

DeletedUser

Guest
Kjedelig liste når dere ikke engang går ned til 12. plass.. :p
 

DeletedUser

Guest
1 VARG
En i ledelsen har sluttet, og en annen lider store tap.
2 PALS
Dyktig ledelse. Litt for stor stamme etter min smak, og jeg tror de ville ha gjort det bedre om de slanket inn litt. Ellers vil jeg si at de har gjort noen strategisk gode valg.
3 ~VK~
Imponert over at de er på 3. plass etter at ledende stammer har ønsket å fått de bort. Har vel v4s tetteste cluster?
4 UnderD
Min egen stamme - ingen kommentar.
5 MID
Kjenner ikke til så godt. Vet bare at det er noen spillere der fra DRA som var innom PALS under et døgn såvidt jeg husker.
6 Celest
Hvor passer de inn i puslespillet?
7 ~SA~
Ny ledelse? Etter hva jeg har hørt er det usikkerhet innad i stammen på hvilken vei dette vil gå. Vil storebror VARG passe på de nå som nofjon er borte, eller vil de gå nye veier?
8 BBQ
??
9 EASY
????
10 TEOD
??????
 

DeletedUser

Guest
7 ~SA~
Ny ledelse? Etter hva jeg har hørt er det usikkerhet innad i stammen på hvilken vei dette vil gå. Vil storebror VARG passe på de nå som nofjon er borte, eller vil de gå nye veier?


~SA~ har fått ny ledelse...Jeg var med i starten men ble kicket av en gal baron og det er ikke et gammelst stammemedlemm igjen^^ de nekter dessuten å ta inn gammle spillere, men stakkar cloudscape:(
 

DeletedUser

Guest
~SA~ har fått ny ledelse...Jeg var med i starten men ble kicket av en gal baron og det er ikke et gammelst stammemedlemm igjen^^ de nekter dessuten å ta inn gammle spillere, men stakkar cloudscape:(


Hehe, men flere av de gamle medlemmene følger fortsatt med. Bra at stammen har kommet på riktig spor. Da jeg var i ledelsen var det stort sett kun halvgode spillere i ledelsen.
 

DeletedUser

Guest
Tutix4 bør vel få mye av æren for snuoperasjonen i ~SA~?
Det er det vel ikke mye tvil om.

Stammen har et potensiale, også nå etter at hun har sluttet, men det krever at ledelsen er aktiv, og fordeler oppgavene seg i mellom.

Jeg håper samarbeidet med Varg fortsetter. Strategisk har det mange fordeler, men samarbeidet må fra begge hold bygges videre via diplomatiet.
 

DeletedUser

Guest
så du er altså halv god :D?

På den tiden var jeg definitivt ikke bedre enn halvgod ;) Men jeg prøvde i hvertfall å se problemene vi hadde fra flere sider. Det gjorde ikke mange i ledelsen Så derfor valgte jeg heller å troppe ned. Spilte heller i .net der jeg forøvrig er i en stamme som nettopp heter ~SA~. Der jeg tok navnet fra.

Sluttet på ca samme tid som da The ghost forlot stammen og Tutix kom inn =)
 

DeletedUser

Guest
vel då sluttet du vel igrunn ganske tidlig då.... har skjedd mye i ~SA~ etter den tid, og i tiden etter eg forlot stammen..... stammen lever i beste velgående enda, og eg har troen på at den fortsatt kan gjøre det fremover.. time will show ;)
 

DeletedUser

Guest
LoL !

~SA~ har potensiale ja, men når de holder på sånne noobs som Nattønsket og Andreask(stakk fo kort tid siden), så går jo alt det derre i dass. Har speida flere av Nattønskes byer, fult av blandings byer :p
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Blandings byer er vel det beste da man er mye mer fleksibel uansett hva som skjer rundt en..

Anbefaler dette til dere alle ;)
 

teletubi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 VARG - Hvem blir den neste stammen som dere merger med?
2 PALS - God og solid stamme i sør-øst
3 ~VK~ - Klart seg bedre enn forventet her i v4! Bra jobbet ;)
4 UnderD - Folk med skillz :cool:
5 Celest - Min stamme
6 MID - Ukjente. Noen ord på forum snart?
7 ~SA~ - Kommer til å miste byer snart :cool:
8 TEOD - Hvem er disse?
9 EASY - Bra ledelse! Kanskje på tide å adle litt mer?
10 NWe - Stor nukerne ;) Nuker oss i Celest med 1/2 nukes :cool:
 
Topp