Ny Topp 10 liste

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
1 VARG - Hvem blir den neste stammen som dere merger med?

Sjekk medlems-antallet, før du skriker neste gang da ;)
Vi er nå nede i et antall, som er nest lavest av topp 6 stammene.
Kun UnderD er mindre medlemmer enn VARG der.
Ellers trenger vi vel ingen merge i første omgang, da vi klarer oss bra mot de 4 neste stammene på listen. (dvs nr 2 til og med nr5)
Dette er vel også noe som tyder på at det vi har gjort sålangt har vært gode løsninger ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe, vel, vi i mid styrer rundt og roter, rart vi er så ukjente blant folk som vi er, men slikt skjer :)
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Sjekk medlems-antallet, før du skriker neste gang da ;)
Vi er nå nede i et antall, som er nest lavest av topp 6 stammene.
Kun UnderD er mindre medlemmer enn VARG der.
Ellers trenger vi vel ingen merge i første omgang, da vi klarer oss bra mot de 4 neste stammene på listen. (dvs nr 2 til og med nr5)
Dette er vel også noe som tyder på at det vi har gjort sålangt har vært gode løsninger ;)



Bra og bra;) Ikke så bra som vk gjorde en gang i tiden, men nå kan dere føle hvordan det er å sloss mot 4 stammer, og vi var da ei den som lå på topp når dere + 3 andre stammer sloss mot oss, og dere er ei omringet på alle kanter som det vk var engang i tiden;)

Vi har forresten tatt 10 byer fra madder de siste 2 dagene, og det er deres beste spiller som sitter kontovakt der (unknown solider). Han skal forsåvidt ha ros for en kjempe god jobb, hadde det vært madder selv som satt der, så regner jeg med at mange flere hadde falt;) så cred til han.

Alexi lalas
 

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bra og bra;) Ikke så bra som vk gjorde en gang i tiden, men nå kan dere føle hvordan det er å sloss mot 4 stammer, og vi var da ei den som lå på topp når dere + 3 andre stammer sloss mot oss, og dere er ei omringet på alle kanter som det vk var engang i tiden;)

Vi har forresten tatt 10 byer fra madder de siste 2 dagene, og det er deres beste spiller som sitter kontovakt der (unknown solider). Han skal forsåvidt ha ros for en kjempe god jobb, hadde det vært madder selv som satt der, så regner jeg med at mange flere hadde falt;) så cred til han.

Alexi lalas

Hvordan måler du hvem som er best i dette spillet?
 

DeletedUser

Guest
Bra og bra;) Ikke så bra som vk gjorde en gang i tiden, men nå kan dere føle hvordan det er å sloss mot 4 stammer, og vi var da ei den som lå på topp når dere + 3 andre stammer sloss mot oss, og dere er ei omringet på alle kanter som det vk var engang i tiden;)
Alexi lalas

uhm sist jeg sjekket var Varg sine statestikker positive, noe VK sine aldri var mens jeg spillte :0

skal vel også nevnes at det å mase om at man banker en konto som har sitter er rimelig rart, ettersom samme hvor god spilleren er skal det mye til å stå imot samlede angrep på en konto man ikke selv har organisert etter egne preferanser..
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
uhm sist jeg sjekket var Varg sine statestikker positive, noe VK sine aldri var mens jeg spillte :0

skal vel også nevnes at det å mase om at man banker en konto som har sitter er rimelig rart, ettersom samme hvor god spilleren er skal det mye til å stå imot samlede angrep på en konto man ikke selv har organisert etter egne preferanser..

da får du sjekke stats engang til da:eek: siste mnd f.eks. mine stats i begynnelsen a verden 4 var bra de, men jeg tar ikk de med nå, da det er nåtid som teller ikk, hva som skjedde for 5 mnd siden.

og jeg skjønner ikk hva du ref til her egentlig. har du lest mitt innlegg? Jeg gir han cred for god jobb, sier ikk at vi har banket noen jeg. gjør jeg? Ble faktisk posetivt overrasket over hva han klarte å få til, og det skriver jeg jo her, samt at vi snakket på pm hvor vi hadde en god tone, og hvor jeg oxo sa at han ha gjort en strålende jobb.

Ikke snakk om ting du ikk vet no om;) det sa min mor til meg når jeg var liten..;)

Alexi lalas
 

DeletedUser

Guest
Vi har forresten tatt 10 byer fra madder de siste 2 dagene, og det er deres beste spiller som sitter kontovakt der (unknown solider). Han skal forsåvidt ha ros for en kjempe god jobb, hadde det vært madder selv som satt der, så regner jeg med at mange flere hadde falt;) så cred til han.

Alexi lalas

Det er et godt og veldig relevant argument Eyoh kommer med. Jeg er rimelig sikker på at hvis Madder hadde kontoen. Ville dere(~vk~) tatt minimalt med byer.

Innsatsen til ~VK~ kan det ikke klages på. De involverte i operasjonen mot Madder satt, og sendte angrep til rundt 04:00 tiden.

Angrepene derimot var så som så. Alexi Lalas var nok den mest stabile angrepspilleren. Men støtte som kommer flere timer etterpå, eller ikke i det hele tatt. I tillegg til adelstog på flere sekunder, og andre ting. Gjør at en spiller som kjenner kontoen godt ville ikke hatt det verste problemet med å forsvare den.
 

DeletedUser

Guest
det var da for 5 mnd siden dere hadde 4 stammer mot dere? den siste måneden har dere vel egentlig etter de stats jeg finner ikke vært imot veldig mange, ettersom det for det meste virker som det er Varg mot resten av top 5 :0 og hvis det er nåtiden som gjelder, hvorfor skal det da være viktig om du hadde bra stats i starten av V4?

Vi har forresten tatt 10 byer fra madder de siste 2 dagene, og det er deres beste spiller som sitter kontovakt der (unknown solider). Han skal forsåvidt ha ros for en kjempe god jobb, hadde det vært madder selv som satt der, så regner jeg med at mange flere hadde falt;) så cred til han.

Alexi lalas

her er det jeg referer til, selvom "banket" kanskje ikke er det beste ordet å bruke, så virker det ihvertfall som dere er rimelig stolte over å ha tatt byer fra madder, og påpeker samtidig spesielt at det er Varg sin "beste" spiller som sitter på kontoen.

og lær deg å skrive ordentlig, det sa mora mi når jeg var liten ;)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Bra og bra;) Ikke så bra som vk gjorde en gang i tiden, men nå kan dere føle hvordan det er å sloss mot 4 stammer, og vi var da ei den som lå på topp når dere + 3 andre stammer sloss mot oss, og dere er ei omringet på alle kanter som det vk var engang i tiden;)

Vi har forresten tatt 10 byer fra madder de siste 2 dagene, og det er deres beste spiller som sitter kontovakt der (unknown solider). Han skal forsåvidt ha ros for en kjempe god jobb, hadde det vært madder selv som satt der, så regner jeg med at mange flere hadde falt;) så cred til han.

Alexi lalas

Siden vi ikke har gjort det så bra etter din mening, så poster jeg antall adlede byer for hver topp-10 stamme :)

Fra de siste 7 dagene
Rang Stamme Erobret
1 VARG 345
2 ~VK~ 154
3 MID 151
4 ~SA~ 134
5 NWe 120
6 EASY 113
7 Celest 110
8 PALS 108
9 TEOD 91
10 UnderD 57

Har du endret mening nå?
 

DeletedUser

Guest
Dere er fire stammar ;) Aces, AREA, Outlaw og SKYGGE. Slik er det ;)
 

DeletedUser

Guest
1 VARG - Huffa, det er ikke BoS2, for de eksisterte på V3. Men hadde navnet vært ledig så hadde de nok vært det. Litt bedre spillere som er fanget her enn det var i BoS.. Men de blir nok lei etterhvert disse også.
2 PALS - Stanger og stanger mot Arnold og VARG, hørt mye blandet om disse også. Men det er kanskje bare propagandaen til Noffe som snakker? ;)
3 ~VK~ - Om disse har jeg hørt alt i fra at de er grusomme gråbyhorer og noobs, til at de har ekstremt samlede clustere og bra samhold, uansett stå på og flå VARG! :D
4 UnderD - The only mighty underdogs of V4 :)
5 MID - Midgard? wtf. for ett navn^^. Allikevel, Bicycle Repairman (tup).
6 ~SA~ - Assasins Creed? 0.o
7 TEOD - Hahahaha :D Når to spillere herfra med en samlet poengsum på 1 mio poeng, ikke greier å adle en spiller med 26k poeng, uten premium og som ikke har mottatt støtte. Ja, da er det virkelig noe galt. Angrep under nattbonus, halve nukes og nukes uten rams er hverdagskost for disse :)
8 -FD- - Underdogs.. Med eller uten skillz, varierer nok fra spiller til spiller der.
9 EASY - En stamme med potensiale!
10 NWe - Vet itsj :p
 
Topp