Ny topp-20 for stammer

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Så vegarado utalelse skal låse/binde HZ/TDH/Rbels fra å merge mener du.
Selv om han ikke spiller lengre.
Ja det virker jo rimelig.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Så vegarado utalelse skal låse/binde HZ/TDH/Rbels fra å merge mener du.
Selv om han ikke spiller lengre.
Ja det virker jo rimelig.
Det har eg vel aldri sagt.

er det ikke det du sier her da?

Men Vegarado var i HZ når han ga det løfte, på vegne av HZ, "lille venn".
aldri betyr aldri, eller kva?

Hvis du mener HZ er så fæle fordi dem motsier seg selv, så hvorfor gjør du det samme?
 
Reaksjonspoeng
3
For å få slutt på denne desperat kjedelige diskusjonen, og for å skape noen diskusjoner som kanskje kan være interresante for andre enn de det gjelder så skriver jeg en liste med mine personlige meninger. Så dere det folkens? Jeg la vekt på personlige.
Anyways:

1.
DOGZ
Med 23 mill poeng har vi suverent flest poeng etter mergen. De fleste her inne mener vel sikkert at det var utrolig teit og ukult at vi merget, men den eneste forskjellen nå og før mergen, er at vi har luket bort de inaktiveten som plaget spessielt Rebels og vi slipper å ha 8 rekker med subforum for å kunne kommunisere skikkelig.(Nå er det bare 4 rekker) Vi er i aktiv krig med 4-5 stammer i tillegg til noen vi er i u-aktiv krig med, men det blåser ikke altfor hardt på toppen. Enda... Men det fikser vel vår cocky innstilling på 1,2,3.

2.
EE
Gamle SR. Etter at ledelsen fant ut at de ville slutte, har de tydeligvis lagt ann en litt mer offensiv stil. Profilen deres er ikke veldig imponerende, men man skal vel ikke skue hunden på hårene? Jeg tror dette er en mye mer aktiv og mye bedre stamme enn det SR var. I tillegg har de rekrutert et par CHAOS-spillere, og de som ikke ble rekrutert har sluttet eller viser minimal motstand. I følge en jeg snakket med i CHAOS, så ga SR folkene i CHAOS et ultimatum; enten ble de med i SR eller så ble de knust. Danny Viper, Zilda, balex, mosby og ScoutTard valgte tydeligvis "The coward way out". I motsetning til SR har EE sitt hovedsete i k64, som ikke er et av midtkontinentene, noe som er litt overraskende for en så stor stamme.

3.
BoS
Halt utrolig at de fortsatt er levende. Eller kanskje ikke? BoS* er jo borte. I tillegg så har BoS rekrutert spillere i k66, 56, 64, 46, 34 og 33. I tillegg til at de vokser lengre og lengre ut mot rimmen i k43. Veldig enkelt for enhver som tar seg en tur innom TW-Statskartene å se at BoS ikke er en stamme å regne med. Alle som har tatt en by av BoS vet hvor langt ut i "gi opp-verdenen" de er. De skal ha credz for at de har så høy OD da. Men om 2 måneder vil BoS, om ikke være glemt så ihvertfall ikke på topp 5.

4.
NN
En ekte Underdogz, selv om de tar skuffende mange gråbyer. (59 stykker den siste uken:eek:) Angrepsskillzene deres vet jeg lite om, men ifølge TW-Stats er ODAen deres under moderat vil jeg si. Litt for mange lettjente byer, og liitt for lenge uten noen reelle utfordringer? Kanskje det, men de vil nok bli satt på prøve de neste månedene, og spillere med over 200 byer er skumle uansett hvor dårlige de er:eek: Dette er nok en stamme å regne med, men de har ikke blitt satt på en ordentlig prøve enda, så bare tiden vil vise om de virkelig er av det materiale de ser ut til å være lagd av.

5.
Yakuza
I motsettning til NN har disse virkelig vist hva de er lagd av. Men nå kan de ikke leve på fordums storhet lenger. Da blir det vel EE next da? Eller har de andre planer? Alternativet er val NN eller DOGZ, men akkurat nå tror jeg EE er det beste alternativet for dem. En god stamme med gode spillere. En av de få stammene på topp 10 som har hatt samme navn og den samme kjernen hele veien. En stamme å regne med.

6.
DOF
Som de fleste kanskje har fått med seg så erklærte de krig mot oss pga noe jeg ikke helt fikk med meg:rolleyes:, men nå har de nå erklært krig mot oss, og det vil bli deres bane:cool:. Foreløpig leder vi 7-36, og som sagt så er det ikke de vi fokuserer mest på, så denne krigen er nok ikke så veldig aktiv fra noen av sidene.

7.
UNI
En av disse stammene som har ligget mellom topp 30 og topp 10 hele veien, uten å bevise eller vise noe som helst. Disse har en dårlig ODA-rangering og flesteparten av byene de tar har under 9000 poeng noe som tyder på at de bare tar ut små spillere og barbarbyer. Jeg tviler på at disse blir en stamme å regne med, men jeg tviler også på at de kommer til å forsvinne den nærmeste fremtid(pga plasseringen) Har også en understamme(UNI-XP).

8.
KMH
Dette er en stamme i samme sjanger som UNI. De ligger trygt til ute ved rimmen, har vært der hele tiden uten å vise seg, har lav ODA og en god del medlemmer som foretrekker små spillere fremfor en krig. Ikke mye mer jeg kan si om dem.

9.
PALS
En av de få rim-stammene som vi har hørt litt fra på forum. De ligger altfor spredt til at de kan ha en fremtid med mindre de deler seg opp og merger inn i forskjellige stammer. De har en HQ i k34, og en HQ i k43, og omtrent ingen byer imellom, så hvorfor disse spillerne er én stamme og ikke to, skjønner jeg ikke. Ellers er det ikke mye og å si om disse, bortsett fra at de er i samme gruppe som KMH og UNI.

10.
~VK-E~
Den største stammen av to i en familiestamme. Det er tydelig at understammen bare er en akademistamme siden alle spillerene i ~VK~ ligger spredt rundt i de områdene ~VK-E~ ligger i. En ekte rim-stamme som har rekrutert langs hele den østlige delen av rimmen i tillegg til en liten klynge i vest-rimmen. Hvorfor de har gjort det må du spørre gudene om.

11.
TWK
En gjeng spillere som tydeligvis spiller mye etter Action sin ideologi. Adle alt som kommer i veien for deg, enten det er grått, lyserødt eller rødt. Grunnleggerene var gamle NNer, og de har derfor et godt forhold til NN, men vil de slenge seg på med NN mot alphadogzene, eller vil de fortsette å kjøre sitt eget løp. Dette er en gjeng med gode spillere som kan bli jokere dersom det blir en to-sidig verdenskrig.

Resten av stammene kan jeg ikke noe mer om enn det TW-Stats sier og jeg gidder ikke mene noe mer i dag, så da legger jeg resten på is. Håper det kan skape litt liv på forumet at noen skriver litt utfyllende topp-20 stammer igjen.
 

DeletedUser

Guest
2.
EE
Gamle SR. Etter at ledelsen fant ut at de ville slutte, har de tydeligvis lagt ann en litt mer offensiv stil. Profilen deres er ikke veldig imponerende, men man skal vel ikke skue hunden på hårene? Jeg tror dette er en mye mer aktiv og mye bedre stamme enn det SR var. I tillegg har de rekrutert et par CHAOS-spillere, og de som ikke ble rekrutert har sluttet eller viser minimal motstand. I følge en jeg snakket med i CHAOS, så ga SR folkene i CHAOS et ultimatum; enten ble de med i SR eller så ble de knust. Danny Viper, Zilda, balex, mosby og ScoutTard valgte tydeligvis "The coward way out". I motsetning til SR har EE sitt hovedsete i k64, som ikke er et av midtkontinentene, noe som er litt overraskende for en så stor stamme.


Hm, vet ikke hva du annser som minimal motstand, er det "overkjøring" fra deres side, ingen innkommende fra vekommende eller hva mener du egentlig?
Nå skal det vel sies at jeg "nesten" har avsluttet, og ikke har sendt noen angrep grunnet minimalt med aktivitet, men jeg har da ei heller sett noen angrep komme mot meg, til tross for min "fine" plassering på kartet.
Jeg vil tørre å påstå at jeg ligger "hakket" bedre/verre :)p) plassert enn spillere jeg vet har blitt angrepet. Vet ikke om DOGZ ønsker å bare fylle opp ODD-sekken til enkelte i EE, men av det jeg har sett så har DOGZ virkelig tatt på seg "spanderskoene".

Og angående det "ultimatiumet" - kilde? Jeg kan ikke huske å ha sett noe slikt ultimatium, det var såvidt jeg husker et tilbud. :confused: Og nå er strengt talt ikke EE noe "gammle SR" heller da, selv om hovedkjernen av spillerne kom derfra.
 
Reaksjonspoeng
3
Hm, vet ikke hva du annser som minimal motstand, er det "overkjøring" fra deres side, ingen innkommende fra vekommende eller hva mener du egentlig?.

Å kalle DOGZ vs CHAOS en krig blir litt dumt. Men nå har 60% av CHAOS dradd til EE, 30% har sluttet og resten har dradd til nye stammer, og de få spillerne jeg har angrepet har det verken komt angrep tilbake, eller vært så mye troppeforflyttning i byene. Men "overkjøring" blir feil ord å bruke. For det er ikke nok aktivitet til at det kan være overkjøring. Men enveiskjøring er et mer riktig ord å bruke. Vet ikke helt om du trodde jeg snakket om EE, men akkurat når jeg sa at det var minimal motstand så snakket jeg om CHAOS.

"Kilden" er vel en litt irritert fiende(fra CHAOS), som klagde på den feige taktikken til SR. Bare en liten brevutveksling med en fiende. Ingen spion eller noe.

Angående det du sier om at EE ikke er SR, så var det ikke det jeg mente, og det var derfor jeg sammenlignet EE med SR som om de var to forskjellige stammer; "I motsetning til SR har EE sitt hovedsete i k64." Men når en stamme oppløses og kjernen danner en ny stamme som vokser opp fra fotsporene til den gamle stammen, så er det vanlig å assosiere de to stammene.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil nok heller ikke kalle DOGZ vs CHAOS for noen krig, aldri vært det og vil nok heller aldri bli det. Men å si at de yter minimal motstand uten å ha sett verken angrep på eller fra dem blir vel å sette det hele litt på spissen? Så lenge man ikke sier "de jeg har støtt på" før man sier det da, bare for å sette det litt på spissen. :eek:

Jeg skal ærlig si at jeg ikke har ytt noen motstand foreløpig, ei heller sikker på om jeg noen gang vil. Men kan rimelig trygt si at det har ikke dere heller gjort overfor meg, så kan jeg da si at DOGZ har vist minimal motstand? :rolleyes:

Og når jeg sa at EE ikke er "gamle SR" så reffererte jeg til det du skrev helt i starten om EE: "Gamle SR." Virker det kjent? ;)
 

DeletedUser

Guest
ugh det er mange gammle SR medlemmer der, den eneste forskjellen er at EE har flyttet hovedsete sitt lengre vekk fra dogz, EE= gamle SR, akuratt som du kan kalle dogz gamle HZ/TDH/Rebels og.... gikk tom for eksempler, men dere skjønner poenget :/
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg vil nok heller ikke kalle DOGZ vs CHAOS for noen krig, aldri vært det og vil nok heller aldri bli det. Men å si at de yter minimal motstand uten å ha sett verken angrep på eller fra dem blir vel å sette det hele litt på spissen? Så lenge man ikke sier "de jeg har støtt på" før man sier det da, bare for å sette det litt på spissen. :eek:

Jeg skal ærlig si at jeg ikke har ytt noen motstand foreløpig, ei heller sikker på om jeg noen gang vil. Men kan rimelig trygt si at det har ikke dere heller gjort overfor meg, så kan jeg da si at DOGZ har vist minimal motstand? :rolleyes:

Og når jeg sa at EE ikke er "gamle SR" så reffererte jeg til det du skrev helt i starten om EE: "Gamle SR." Virker det kjent? ;)

Når noen sier "CHAOS" så betyr ikke det at de mener bare deg. Det er faktisk andre i den stammen også;) Kan hende det var de jeg refererte til. Gidder ikke legge inn noen stats her. Men CHAOS var fiender hos oss, og jeg regner med vi var fiender hos CHAOS også, og under den krigen eller hva pokker du vil kalle det, så var det enveiskjøring fra DOGZ sin side. Fakta.

Og vi diskuterer fortsatt om EE er SR? Vel... Jeg kan også ta en setning ut av kontekst i dine poster og klage på din banalitet. Men etter jeg sa det du henviste til, så sa jeg også at EE ikke var SR, men 99% av de som spiller v3 vil assosiere EE med SR. Derfor sa jeg at de var gamle SR. Fordi de er kjernen fra SR pluss noen spillere til, og den stammen oppsto i fotsporene til SR.
 

DeletedUser

Guest
Eyoh:
Eh, det blir vel litt selvmotsigende. Det bli som å si at dersom halvparten av Norges befolkning lager en koloni en plass så blir den kolonien "gamle Norge", såfremt Norge bli okkupert og faller inn under herredømme av et annet land? :confused:
Neida, jeg ser poenget ditt og kan nesten si meg enig. Men når man oppretter en stamme med helt ny ledelse og innhenter nye impulser blir det strengt talt ikke "samme" stammen.

Vel uansett så var ikke det hovedpoenget i min første post kjære "Eyoh technology". :eek:


Forskning:
Hadde du ment meg ville du nok sagt det, men fremdeles så legger du i det at samtlige tidligere medlemmer av CHAOS, som ikke er i EE, ikke viser motstand, eller minmialt av det. Det er her det skarter, men dersom du mener at det å ikke sende angrep på dere er å ikke vise motstand så blir det en riktig uttalelse fra din side, derfor jeg spurte, for å finne ut om du mente det slik eller ikke.

Og jeg fjernet ikke noen setning ut fra noen kontekst jeg, det var en setning du åpnet ditt "skriv" om EE med. Det er en fullverdig setning og blir ikke støttet av andre setninger, dersom du ønsker å gi den en tilknyttning til andre setninger vil jeg foreslå at du minsker avstanden mellom de setningene.
Når du åpner noe med "gamle ....." så sier du jo at de er det, ingenting kan legges til eller trekkes fra såfremt du avslutter setningen slik som du gjorde, nemlig med punktum og ikke et komma der du videre forklarer situasjonen, men nok om det. For min del kan du bare kalle EE for "gamle SR", jeg bare er vanskelig og påpeker at det strengt talt ikke stemmer. :p
 

DeletedUser

Guest



er det ikke det du sier her da?




Hvis du mener HZ er så fæle fordi dem motsier seg selv, så hvorfor gjør du det samme?

Unnskyld meg, men du gløymte å sitere posten der eg skrev at dei er låst fra å merge. Du veit, posten som skulle framheve poenget ditt?
 
Reaksjonspoeng
1
4.
NN
En ekte Underdogz, selv om de tar skuffende mange gråbyer. (59 stykker den siste uken:eek:) Angrepsskillzene deres vet jeg lite om, men ifølge TW-Stats er ODAen deres under moderat vil jeg si. Litt for mange lettjente byer, og liitt for lenge uten noen reelle utfordringer? Kanskje det, men de vil nok bli satt på prøve de neste månedene, og spillere med over 200 byer er skumle uansett hvor dårlige de er:eek: Dette er nok en stamme å regne med, men de har ikke blitt satt på en ordentlig prøve enda, så bare tiden vil vise om de virkelig er av det materiale de ser ut til å være lagd av.
Der sa du nettopp at DOGZ suger til å forsvare seg.
 

DeletedUser

Guest
sjokk at du må sie noe sånt :O

btw når er 13 års dagen din a?
 

DeletedUser

Guest
Der sa du nettopp at DOGZ suger til å forsvare seg.
Djeesus MaM, kan du ikke gi deg med den sutringa di, og evige hakkinga på DOGZ ved hver eneste anledning du har? Enten den er reell, eller bare noe du kan tolke annerledes. Tror ikke det bare er jeg som er lei av å høre på det.



Side 1:
Tribes: DOGZ
Players:

Side 2:
Tribes: NN
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 41
Side 2: 17
Forskjell: 24

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 389,840
Side 2: 161,917
Forskjell: 227,923

image.php







40k poeng, så har Yakuza passert BoS for første gang i V3 historien i antall poeng! :cool:

3 BoS 12.896.462 13.340.189 56 238.218 1584 8.422
4 Yakuza 12.856.079 12.856.079 23 558.960 1392 9.236
5 NN 12.692.949 12.692.949 19 668.050 1360 9.333
 
Sist redigert av en moderator:

eskarse

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så tar vi stats fra den tiden "krigen" har pågått, der vi har blitt satt på prøve


Side 1:
Tribes: DOGZ
Players:

Side 2:
Tribes: NN
Players:

Timeframe: Siste måned



Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 5
Side 2: 16
Forskjell: 11

image.php



Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 47,190
Side 2: 152,471
Forskjell: 105,281

image.php



God natt..
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg sa vel ikke at de hadde tatt mye lettjente byer den siste måneden? Jeg sa vel heller at opp gjennom tidene er det mange i den stammen som har tatt litt for mange gråbyer og litt for mange stammeløse byer. Enhver som går inn på twstats kan finne ut av dette selv;)

Men nå som jeg har tatt over en litt mer sentral konto, kan jeg få kjenne angrepskillzene til NN på kroppen. Jeg forhåndsdømmer kanskje litt, men jeg har ikke sagt at NN er dårlige. For det tror jeg nemlig de ikke er.
 

DeletedUser

Guest
1 DOGZ
2 EE
3 Yakuza -Passert BoS, dette har jeg sett frem til lenge...
4 BoS - Utrolig digg å se dem i fritt fall. På vei ned til stedet hvor sola aldri skinner;)
5 NN
6 UNI
7 DOF
8 ~VK-E~
9 PALS
10 TWK
11 USENS
12 {TVG}
13 R.ART
14 UNI-XP
15 H-INC
16 CtP
17 KMH
18 TRV
19 CoN
20 TLR


Mitt i pausen på jobben. Dette var alt jeg rakk for denne gang:)
 
Topp