Ny topp-20 for stammer

DeletedUser

Guest
He he he regner med att detta blir en heit start på året ja hadde blitt *fjernet* fustrert hvis jeg jobba så mye for det og bare blei ignorert.

har du jule ferie enda dommola så skal ikke jeg sende adel mot deg før ny året viktig med skikkelig rekrasjon når man vil ha det.

Trenger vel litt søvn selv og så passer bra.

Gleder meg til og ta opp igjenn tråden på nyåret og håper alle koser seg så lenge.

Om eg ikkje hadde hatt ferie så hadde de ikkje tatt byar av meg må vite ;)

Eg meinte ikkje at de skulle stoppe angrepa, var berre for å unnskylde at eg ikkje har fått angripe tilbake slik som eg burde :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gi oss hvor leser du det?

venter da til du går for fult dommola har det ikke travelt vet du hadde gjort det samme.
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
ref: 28.12 kl 16

:/vi har bare starta er jo bare inne i andre døgnet med seriøse angrep ......../..
??? å så gir man opp ???
 

DeletedUser

Guest
Da er du dårlig innformert det du hennviser til er att vi bare så vidt har startet angrepa mot dogz i området vårt.

Att jeg da ikke angriper dommola før han er klar er ikke og gi opp det er og spille med ære.

Angriper da Fitz og andre i dogz i dag det er ikke bare dommola i stammen deres. he he he

Tror ikke dere liker postinga mi for dere raporterer alt og noen modratorer følger dere faktisk dette er smålig.


He he he he må bare le av dere.
 

DeletedUser

Guest
ref: 28.12 kl 16

:/vi har bare starta er jo bare inne i andre døgnet med seriøse angrep ......../..
??? å så gir man opp ???

uglesuppe den 28.12. klokken 16:41
ja gode spillere så regner med det.
MaaadSkillz den 28.12. klokken 16:38
de har nok full kontroll skal du se.
uglesuppe den 28.12. klokken 16:37
vi har bare starta er jo bare inne i andre døgnet med seriøse angrep første uka var speiding flere som hiver seg med etterhvert så vekk folka deres borti her.
MaaadSkillz den 28.12. klokken 16:31
oki ikke hørt at det var såå hett, men mulig du har rett
uglesuppe den 28.12. klokken 15:35
ja skjønner du må trekke den.

Går det bra om dagen? godt og se att ikke dommola drar lasset aleine er litt hett om dagen borti her.


Her er litt av samtala du refererer til når du mener vi har gitt opp hvordan du kan tolke det som att vi har gitt opp er over min begripelse. he he he
 

DeletedUser

Guest
Da er du dårlig innformert det du hennviser til er att vi bare så vidt har startet angrepa mot dogz i området vårt.

Att jeg da ikke angriper dommola før han er klar er ikke og gi opp det er og spille med ære.

Angriper da Fitz og andre i dogz i dag det er ikke bare dommola i stammen deres. he he he

Tror ikke dere liker postinga mi for dere raporterer alt og noen modratorer følger dere faktisk dette er smålig.


He he he he må bare le av dere.

Hehe, yusuf, dette høres litt ut som ein dårlig unnskylding for å la vere å angripe meg no når eg har fått inn litt støtte ;)
Har da sagt at eg ikkje vil ha noko særbehandling. På den andre sida så er sikkert fitz. glad for å få vere med på moroa han og :)

Peace
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Rapportert?? hakke gjort noe, syns for å svare på spørsmålet om å gi oss pause.
Så var jo den samtalen om at dere såvidt hadde begynt med speiding og angrep, så blir det snakk om her at dere skal gi oss en pause.
Vi har jo julepause så dobbel pause kan bli mye selv for en dog som trenger 16 timer søvn i døgnet mer eller mindre. Er ikke plass til så mye pause.
Romjula skal jo fylles med fest, litt sossialt liv er greit i jula.

SkøØl
 

DeletedUser

Guest
Signerer den! Følte jeg måtte, siden jeg sjelden er enig med deg RDI.

Jaså... Er ikke så mye fred og få fra deg og Krinkokranko gitt... ;)
Har tikket inn angrep i 2 døgn nå på en konto dere har valgt og plage i romjula :D
 

DeletedUser

Guest
Rapportert?? hakke gjort noe, syns for å svare på spørsmålet om å gi oss pause.
Så var jo den samtalen om at dere såvidt hadde begynt med speiding og angrep, så blir det snakk om her at dere skal gi oss en pause.
Vi har jo julepause så dobbel pause kan bli mye selv for en dog som trenger 16 timer søvn i døgnet mer eller mindre. Er ikke plass til så mye pause.
Romjula skal jo fylles med fest, litt sossialt liv er greit i jula.

SkøØl

Har ikke vert snakk om og gi dere pause hvor leser du det?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hehe, yusuf, dette høres litt ut som ein dårlig unnskylding for å la vere å angripe meg no når eg har fått inn litt støtte ;)
Har da sagt at eg ikkje vil ha noko særbehandling. På den andre sida så er sikkert fitz. glad for å få vere med på moroa han og :)

Peace


He he he ja er enig i det når jeg så hvor mye du hadde stakka i dag så var heldig att jeg drepte adlene oppi der i går og begynte på fitz.

Men dårlig unnskyldning var det faktisk ikke akkurat som det sikkert ikke var en dårlig unnskyldning att du hadde ferie da vi tok bya dine som enkelte hevder.


Måtte bare editere litt til etter og ha lest litt nøyere på hva dommola skreiv blei litt nyskjerrig på hvem som bir annsett som min side tror jeg har 3-4 stykker her inne som jeg stoler på og de er jeg ikke i stamme med så har ingen moderatorer blant de i hvert fall.
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Er greit at dere er glade for 3 byer av dommola, men 6 mill odd for 3 byer så spørs det vel hvem som kommer best ut av denne runden.
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jaså... Er ikke så mye fred og få fra deg og Krinkokranko gitt... ;)
Har tikket inn angrep i 2 døgn nå på en konto dere har valgt og plage i romjula :D

Men litt fest og moro har det jo vært, allikevel :D

Men Rollover tåler en runde til virker det som. Mye røde rapporter :(
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
jo sant en by er en by, men at våre byer er så lette å ta som noen skulle ha det til.....
Er jo bare å sløse tropper som bare D for min del, vi har mye igjen.
 

DeletedUser

Guest
Håper Gynekologen til dogz er sparsom på glidemiddelet neste gang.. .... puha! h o ho ho ohoh
 

DeletedUser

Guest
Rollover kontoen tåler rikelig med juling til ja, så det er lov og fortsette om dere ønsker;)

I'm not going anywhere :D
 
Topp