Ny topp-20 for stammer

spiffers

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Topp 20 adla byer

Fra de siste 7 dagene
Rang Stamme Erobret
1 BoS 119
2 BoS* 69
3 Action 57
4 VE-E 53
5 HZ 51
6 -=SR=- 44
7 Yakuza 42
8 Ghetto 36
9 R.ART 35
10 TDH 32
11 32
12 Rebels 32
13 ~VK~ 30
14 KMH 30
15 UNI 29
16 H-Ks 29
17 CHAOS 27
18 PALS 26
19 LnD 23
20 H-KJ 22

Dette gjelder erobringer, hentet fra TWstats ;)
 

DeletedUser

Guest
1 BoS -Har for mange fiender og kommer til å gå under tror jeg.

2 -=SR=- -Veldig stille fra denne gjengen, men har vel en del gode spillere. Neos er ihvertfall god, spesielt i forsvar.

3 Action -Vokser i et veldig tempo og har nå 7 spillere på topp-15 i poeng.

4 BoS* Det samme som BoS

5 HZ -Dersom denne stammen opprettholder aktivitet har disse sjanse til å vinne V3 tror jeg.

6 Yakuza -Har holdt ut lenge mot BoS og nå går det rette veien for dem.

7 TDH -Mange spillere fra SFF/Renegades fra V1 i denne stammen. Kan komme langt.

8 LnD -Har flere gode spillere fra V1.

9 CHAOS -En av de hurtigst voksenede stammene på V3.

10 VE-E -H.V.E fra V1? Har god kontroll på k64.

11 Rebels -Gjør det godt i krigen mot BoS.

12 UNI -Har veldig god kontroll over k34.

13 H-Ks ?

14 Ghetto -Er på vei ut av topp-20.

15 ER -Grenser med -=SR=-. Kommer snart til å forsvinne.

16 R.ART -?

17 24/7 -?

18 USENS -Dårligste stammen på topp-20.

19 KMH -?

20 Akitty -Jazcan sin stamme.
 

DeletedUser

Guest
20 Akitty -Jazcan sin stamme.

Hvorfor sier alle bare Jazcan sin stamme ? xD

Til nå er omtrent det eneste å lese om stammen:

Jazcan sin stamme
eller
Vet lite om den.

Vel det er kansje ikke så mye å si om den ennå men Jazcan har tydeligvis satt navnet sitt på kartet for mange:)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor sier alle bare Jazcan sin stamme ? xD

Til nå er omtrent det eneste å lese om stammen:

Jazcan sin stamme
eller
Vet lite om den.

Vel det er kansje ikke så mye å si om den ennå men Jazcan har tydeligvis satt navnet sitt på kartet for mange:)

Vel, alle har vel lagt merke til Jazcan sine innlegg og utdypende kommentarer til alle stammer og div annet.
Jeg tror rett og slett at alle har lagt positivt merke til Jazcan og respekterer ham så høyt som bare det ;)
Selv har jeg voldsom respekt for den mannen og hans innlegg ;)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Vel, alle har vel lagt merke til Jazcan sine innlegg og utdypende kommentarer til alle stammer og div annet.
Jeg tror rett og slett at alle har lagt positivt merke til Jazcan og respekterer ham så høyt som bare det ;)
Selv har jeg voldsom respekt for den mannen og hans innlegg ;)

klem til deg :eek:, hmz kanskje sende en ingame :rolleyes:

Jeg har nylig hatt lit inaktiv periode, men har bestemt meg for å komme tilbake å leke istedet for å avslutte...

Vi i AKitty er alle en del av stammen, men desverre så senkes medlemsantallet vårt litt med litt, men vi kommer nok sterkt tilbake :D

AKitty står for "kalashnikitty" som er katt med AK (kalashnikov) og er frykta rundt om i verden av slike osm "hello kitty". AKitty vil komme tilbake for å regjere østkanten!

Bare for å informere litt om hvor jeg har vært. :p
~Jazcan~
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Ja, for å ikke dra oss offtopic igjen, noen som kan opplyse meg vedrørende hva som har skjedd rundt om topp 20 stammene mens jeg har vært fraværende fra TW :D

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Er vel egentlig ikke skjedd så mye. Noen klatrer litt, andre faller litt. Men alt i alt, ingen store forandringer.
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 - BOS
Har enda ikke kriget noe mot akkurat denne stammen, men etter søsterstammen å bedømme burde det bli lite vanskelig.

2 - SR
Gode folk. Litt kjennskap til de har jeg, og det lille jeg har sett slår meg som god rutine blandet med skills.

3 - Action
Gode folk, ingen tvil. De er faktisk nesten mer cocky enn vi er, noe som er en bragd alene. Sliter faktisk litt mot tdh etter statsen å bedømme, og alle rapportene :)

4 - BoS*
For å være ærlig, jeg er lite imponert. Det har vært overkjøring så langt, når er de dere skal dra fram sverdene?

5 - HZ
Er imponert over veksten i egen stamme for tiden. Vi spiser byer som aldri før, og de fleste innad i stammen har ganske sexy vekstgrafer (undertegnede spesiellt :cool:)

6 - Yakuza
Flinke med en god leder. Var litt i tvil om de skulle holde løpet ut, men de har bevist at de er verdige plassen sin utallige ganger nå.

7 - LnD
Samme som SR egentlig. Det lille jeg har sett ser bra ut, flinke folk.

8 - TDH
Krigerske, forumhorer og de har rocket.. Trenger jeg si mer?

9 - Ve-E
Who?

10 - Chaos
Imponerende klatring. Utenom det vet jeg lite, men en stamme å se opp for.

11 - Rebels
Våre første allierte. De holder kjøret i k55, har opplevd god vekst etter at de startet mot CMK og har gjort en god jobb generellt. Stolt av å ha en såpass god alliert.

12 - Uni
Who?

13 - H-ks
Who?

14 - Ghetto
Disse var vel ranket over oss en lang periode. Ser jo hvordan det gikk når de absolutt skulle krige.

15 - ER
Who?

16 - R.ART
Who?

17 - 24/7
Imponerende klatring.

18 - KMH
Who?

19 - Akitty
Jazcan <3 Forumhora på felles. De andre spillerene vet jeg lite om, men de har vokst mye, noe som tyder på kvalitet.

20 - USENS
Noobs.
 

DeletedUser

Guest
Selv er jeg litt lei av folk som skal lage topp 20 lister over stammer. Halvparten av alle stammene er jo vet ikke/who.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kunne ikke lage det der. Se på det som konstruktiv kritikk , og folk kan da alltids spørre folk om hvordan det går med dem isteden for å ikke spør og bare skrive vet ikke.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kunne ikke lage det der. Se på det som konstruktiv kritikk , og folk kan da alltids spørre folk om hvordan det går med dem isteden for å ikke spør og bare skrive vet ikke.

tar til meg din "konstuktive" kritikk og ser så absolutt poenget ditt.... men i slike lister skal man jo også på et vis fremme litt av sine egne meninger og oppfattninger... da vil det alltid være enkelte stammer man ikke vet så mye om....
 

DeletedUser

Guest
Holdt meg til topp 10 denne gangen jeg.... Mest for å slippe å måtte si "jeg vet ikke noe disse" så mye...:D

____________________________________
1 BoS

Har den senere tid vært utsatt for hardt press, iallefall på forumet. Ingame så er de den stammen som taper flest byer.
Men til gjengjeld så har de også adlet flest byer. Så alt i alt så har de gått i pluss på anntall byer.
På medlemmssiden så har de ikke de sunket så smått. Vil si at tiltross for gjentatte lovnader om at de skal forsvinne
så ser det ikke ut til å ha slått helt ut ennå. Det har i all hovedsak vært enten Yakuza eller LnD som har tatt byer fra dem.
Men det virker for meg som om de holder bra stand foreløpig. Men nå som store deler av verden 3 har lagt dem for hat så er
det vell kun et tidsspørmål før dem må gi tapt. Dem sitter på en rimelig overlegen 1. plass på OD-D rankingen og på OD-A
rankingen ligger dem også på 1. men der er HZ snart i helene på dem. Blir spennende å følge den videre utviklingen her.
Jeg spår at de blir stående lengre enn hva folk kansje tror.
____________________________________
2 -=SR=-

I motsetning til BoS så har disse et meget stabilt medlemmsanntall. De har de siste ukene sunket med 2 spillere eller
noe slikt. De holder foreløpig bra på 2. plassen selv om Action har vist fremragende vekst i det siste.
På OD fronten så får har dem grei OD-A mens OD-D ikke beviser noe særlig ennå. De holder en meget lav profil her
på forumet. Har det i det hele tatt vært noe som helt propaganda fra disse? Virker ikke som om de er i noe
krig for øyeblikket. Om så ikke er tilfell så er det eventuellt kriger mot litt mindre stammer. Jeg kan
ikke, etter en raskt titt på de seneste adlingen, se noe klart mønster på enkelt stammer som dem kan være i krig med.
De har om jeg ikke tar helt feil en form for avtale med LnD om en heller fredlig stemmning mellom hverandre
i K54? Men alt lagt til side så har de over lengre tid vist stabilt godt spill og jeg vil derfor
tørre å påstå at de om de vil kansje ta 1. plassen fra BoS etterhvert.
____________________________________
3 Action

Har vist fremragende vekst den senere perioden. Det er vell som dem sier at de tar de byene som ligger best til
for seg selv stortsett. Har vært en del snakk om disse byene de har mistet til TDH, jeg vet ikke hvordan det er mellom
disse stammene. Men det har vell gått tapt flest byer fra Larsal. Tidliger hadde disse vell en IAP? Hva som er status
på den vet jeg ingenting om. Blir spennende å se om TDH tar flere byer i dagene som kommer. Ellers så må jeg si
at det håpes på mer aggresiv propaganda fra disse fremover, dette tiltross for at de er med i mang en diskusjon her.
Det som mangler er litt ren propaganda startet av en Action spiller.
____________________________________
4 BoS*

På adlingfronten er det som med BoS. De tar mest men mister også mest. Har mistet mange spillere, til og med Scarborough
har forlatt dem? De har vell måtte tåle mesteparten av offansiven fra "underdog-alliansen" grunnet sin plassering.
Fremtiden ser ikke så veldig lys ut for BoS*. Har ikke noe innsyn i hvor gode dem er til å forsvare seg. Men i all
hovedsak er det vell desverre det som kommer til å ha mest betydning fremover?
____________________________________
5 HZ

Så absolutt en av adels-vinnerne de siste dagene. Adler i høy fart og mister ikke et betydelig anntall byer.
Har gått mye i BoS*, CMK og Ghetto byer i det siste. Så det er vell slik som dem sa det. Har vist en
upåklagelig OD til tross for sitt medlemmsanntall. Nå har dem mistet Vegardo og er nede i 12 spillere.
Om vi skal tro tidliger uttalelser og handlinger så vil dem ikke rekrutere noe særlig fremover.
____________________________________
6 Yakuza

Yakuza ser ut til å ha hatt litt lekegrind med BoS den senere tid, og har idag tatt noen byer fra XACRIA. De har
holdt seg stabilt på medlemmssiden og synes å ha lykkes bra med dette. Har til gangs bevist sin forsvarsstyrke.
De har heller ikke lagt noe mellom på angrepsfronten. Er i likhet med HZ en av de absolutte adels-vinnerne
de siste dagen. Har de nå som mage flere stammer har lagt press på BoS kunnet konsentrere seg ennå mer
om adling enn tidligere?
____________________________________
7 TDH

Har de siste dagen tatt byer fra Action, og dermed vell kansje brutt IAP'en som de hadde. Om de fortsetter
med å ta byer fra Action blir spennende å se. Ellers så holder dem koken oppe og tar byer nok til å kunne
være fornøyd. Har klart å forsvare seg bra ved angrep på egne byer og har mistet utrolig få byer. Når
de da også har klart å ta såpass med byer som de har så fortjener de en plass på topp 20. De har i
likhet med mange andre "underdogs" stammer en stabil stammetropp, og har bevist at man ikke må
rekrutere seg opp til topp 20.
____________________________________
8 LnD

Disse har adlet bra, men det må sies at det har vært en del "dobbelt" adlinger. Eller så ligger de jo rimelig nærme
-=SR=- men har vell en avtale med dem. Disse har også holdt seg på et stabilt medlemmsanntall og det bevitner at
de må være rimelig god kvalitet på disse. Disse var vell en av de første stammene som på BoS. Dette har
dem forsatt med og tar byer fra BoS. Blir artig å se hva som skjer nor/om BoS forsvinner. Hvem vil da
oppta hovedfokuset til disse og de andre som er mest offensive mot BoS?
____________________________________
9 VE-E

Virker ikke som om folk vet så mye om disse. Det bunner vell ut i at de ikke har satt fra seg noe særlig spor
på forumet, bortsett fra enkelte komentarer. Også ingame er dem forholdsvis anonyme. Det ser ut som om de
liker seg godt i K64 hvor dem har meget bra kontroll. Så vidt jeg vet så har dem foreløpig ikke vært
utsatt for voldsomt stort press, men hva som skjer når/om -=SR=- ønsker seg nedover blir spennende å se.
Det nå kun disse og Bos/BoS* som har mer enn 40 medlemmer på topp 10. Om det er possetivt eller ikke
gjenstår å se.
____________________________________
10 CHAOS

Vil igjen avstå fra å komentere egen stamme.
____________________________________

Fraskriver meg eventuelle feil som forekommer i listen....:p Men diskuter gjerne og kom med deres meninger om de forskjellige....
 

DeletedUser

Guest
...3 Action

Har vist fremragende vekst den senere perioden. Det er vell som dem sier at de tar de byene som ligger best til
for seg selv stortsett. Har vært en del snakk om disse byene de har mistet til TDH, jeg vet ikke hvordan det er mellom
disse stammene. Men det har vell gått tapt flest byer fra Larsal. Tidliger hadde disse vell en IAP? Hva som er status
på den vet jeg ingenting om. Blir spennende å se om TDH tar flere byer i dagene som kommer. Ellers så må jeg si
at det håpes på mer aggresiv propaganda fra disse fremover, dette tiltross for at de er med i mang en diskusjon her.
Det som mangler er litt ren propaganda startet av en Action spiller.
____________________________________

Hehe, vel, all den tid det var adelsfest på Larsal sine byer, og det uten et pip fra Larsal, så ble vel vi i Action litt forsiktige med å si noe som helst før Larsal i det minste var tilbake igjen. Han hadde visst blitt nødt til å reise i full fart til Sverige på jobb viste det seg senere-

Larsal er i dag kommet tilbake, og overraskelseselementet til TDH nå over. Det kom aldri noen erklæring om at IAP ble opphevet, så det tok oss litt på sengen (meg iallefall). Larsal hadde visst hatt litt moro med TDH rett før han reiste...men hadde ikke angrepet noen i TDH da, bare køddet litt med dem.

Vi skulle vel strengt tatt ha adlet noen byer, så det må berømmes TDH når t.o.m. adelstog på et halvt sekund snipes. Meget bra jobbet, og jeg kan love det har skapt frustrasjon. Kommer ikke til å vare da, så vi skal vel snart ta dere igjen på statistikken tenker jeg :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 BoS Flink stamme som deltar aktivt på forumet. Har hatt gode stunder med å lese alt som er skrevet. Inngame har jeg lite å gjort med de, da de ligger langt unna vår stamme.

2 -=SR=- En god stamme, med dyktige enkelt spillere. Blir nok ikke lenge til vi ser de på toppen her på listen. Kriger litt med VE-E og ER.

3 Action Kjenner lite til de siden vi ikke ligger i nærheten av hverandre, men de fortjener respekt av å ligge på 3. plass med kun 13 medlemmer ;)

4 BoS* Samme som BOS*

5 HZ Kjenner lite til de siden vi ikke ligger i nærheten av hverandre, men de fortjener respekt av å ligge på 5. plass med kun 12 medlemmer ;)

6 Yakuza Kjenner lite til de siden vi ikke ligger i nærheten av hverandre,

7 TDH Kjenner lite til de.

8 LnD Allierte med SR? Sikkert en bra stamme :)

9 VE-E God og voksen ledelse. Har endel rask blant medlemmene, men og endel dyktige spillere. Ruler nok i K64

10 CHAOS Dyktig stamme med god ledelse. Ruler i K65.

11 Rebels Kjenner lite til de.

12 UNI Kjenner lite til de.

13 H-Ks Kjenner lite til de.

14 Ghetto Daler ned..? Vil de overleve etter angrep fra flere større stammer?

15 ER Naboer med oss i flere kontinenter. Noen dyktige spillere, mens endel mindre bra. Flink diplomat. Spennende å se hva som skjer med denne stammen....

16 R.ART Hører lite om de.

17 24/7 Kjenner lite til de..

18 KMH Kjenner lite til de..

19 AKitty Kjenner lite til de..

20 USENS Daler ned i bra fart. Har ikke hatt godt av krigingen. Hyggelige spillere de jeg har vært borti :)

Det ble endel "Vet ikke" på min liste og, men slik er det vel å starte litt etter dere andre, og ikke høre til de første kontinentene :)

Mvh

johvij
{TVG} på 25. plass p.d.d. ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hehe, vel, all den tid det var adelsfest på Larsal sine byer, og det uten et pip fra Larsal, så ble vel vi i Action litt forsiktige med å si noe som helst før Larsal i det minste var tilbake igjen. Han hadde visst blitt nødt til å reise i full fart til Sverige på jobb viste det seg senere-

Larsal er i dag kommet tilbake, og overraskelseselementet til TDH nå over. Det kom aldri noen erklæring om at IAP ble opphevet, så det tok oss litt på sengen (meg iallefall). Larsal hadde visst hatt litt moro med TDH rett før han reiste...men hadde ikke angrepet noen i TDH da, bare køddet litt med dem.

Vi skulle vel strengt tatt ha adlet noen byer, så det må berømmes TDH når t.o.m. adelstog på et halvt sekund snipes. Meget bra jobbet, og jeg kan love det har skapt frustrasjon. Kommer ikke til å vare da, så vi skal vel snart ta dere igjen på statistikken tenker jeg :)

Nja, Larsal adlet en av mine Habla-knabba gråbyer og stacket den. Det er angrep godt nok.

Og fins værre ting enn å bli angrepet. Å bli angrepet respekterer jeg.

Lyving, bakvasking, frekkheter, falskt spill for eksempel. fysj!

Dere hadde forøvrig KV på han hele veien så ikke prøv å vri sannheten :)


Og regner med dere kjører adelsnukes snart ja :) Men vi har våre metoder for det også vettu. Itno stress ;)

Lykke til :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nja, Larsal adlet en av mine Habla-knabba gråbyer og stacket den. Det er angrep godt nok.

Og fins værre ting enn å bli angrepet. Å bli angrepet respekterer jeg.

Lyving, bakvasking, frekkheter, falskt spill for eksempel. fysj!

Dere hadde forøvrig KV på han hele veien så ikke prøv å vri sannheten :)


Og regner med dere kjører adelsnukes snart ja :) Men vi har våre metoder for det også vettu. Itno stress ;)

Lykke til :)


Aner vi starten på litt småknuffng her eller....?? Da får vi se om dere fortsetter å ta byer av Action eller om de gir dere en liten fik...:p
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Aner vi starten på litt småknuffng her eller....?? Da får vi se om dere fortsetter å ta byer av Action eller om de gir dere en liten fik...:p

Hah, ikke noe fik her i gården :D

De har tunge kanoner.

Men tunge kanoner hjelper ikke en dritt mot finessespillere som TDH`ere ;)
(utenom Rocket da, rocket er....rocket) :D


ps: Ojoj. Der glemte jeg å gi creds til stammen med baller store som murstein men av børstet stål.
H-Ks har gjort en uvuderlig jobb med å trekke støtte til seg før vi gønna på og adels og fakes og hele pakka. Vi har adlet mang en Larsal by med støtte ved dem. Fabu!
 
Sist redigert:
Topp