NY Topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Jaja, vi får prøve å holde denne ON-TOPIC denne gang;

1 L-13 Nesten dobbelt så store som nr. 2, og med slik størrelse følger flere stordriftsfordeler som INTERNADLING!
Reisverket klager ikke iallefall, og adler gratisbyer så fort en adelsmann spyttes ut :)
Allikevel er det hele 9 som har sluttet/ restartet på bare EN uke!!! Ser vi begynnelsen på slutten av ledelsen i V5?
2 PMS Stor stamme med 62 medlemmer, men alle virker AKTIVE og det er jo meget bra med en slik størrelse. Har nok en fremtid allikevel, selv om jeg til å begynne med var svært skeptisk.
3 SUN Det er bare å bøye seg i støvet for denne fremragende stammen :)
4 Rawr! GUttaboys har da endelig bestemt seg for å spille på V5 allikevel, og rykker raskt oppover på listen. Har fått troen på disse :)
5 *N* Ble store ved hjelp av merge, men virker jo harmløse da. De har sikkert allierte og IAP "over alt" siden det går mest i gråbyadling. Vil nok rykke ned på listene.
6 E=mc² Masserekrutteringsstamme uten fremtid, og på vei nedover.
7 B-g Premadestamme som rykker opp på listene. Blir nok å regne med.
8 VV Stammen er fortsatt ikke oppløst??? Facade restartet da han fikk 4 enslige rambukker mot seg...til andre siden av jorda, og lengst mulig vekk fra sin stamme han grunnla og ledet...det er vel egentlig bare å finne seg et nytt nick kort sagt for .NO generelt :)
9 ANR Fyllmasse som faller nedover
10 NWe Masserekruttering på vei ned og vekk fra alt.
11 BBB De har mistet nesten 40 spillere på 10 dager!!! Hva skjer der egentlig?
12 P-X Masserekruttering på vei ned og vekk fra alt.
13 Ice Tja, de rykker nå iallefall oppover på listene.
14 PREY JADA, nå er vi utrolig nok på en 14. plass, og det er vi veldig stolte av :)
15 K102SE Det er noe svenskt over navnet som gjør at det overhodet ikke eksisterer et fnugg av håp i et hengende snøre en gang-
16 CN Mafiastamme med en "Capo di Tutti Capi" og greier. Det er jo litt moro da, så skal følge med på disse :)
17 TiC-E Intet nytt fra vestfronten, eller noen som helst front egentlig. Her går det bare rett ned.
18 -HvM- Ubegripelig stammenavn som ønsker å fremstå som neandertalere...det verste er at de har rykket OPP til denne listen.
19 SSB Tvilsomt.
20 ~IBE~ Absolutt FAIL.
 
Sist redigert av en moderator:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
tar de 10 øverste siden det er de jeg vet/kan noe om.
1. L-13. en stamme som RV dannet etter litt krøll med den første stammen han var medlem i. øker fort som f... i poeng. men har mistet noen medlemmer i det siste. drar nytte av det, og internadler det de klarer. men jeg tviler ikke på at de blir en stund på toppen og sprer frykt blandt de andre rundt seg.

2. PMS. et snodig navn på en snodig gjeng. trodde ikke de skulle klare seg såpass lenge i toppen. men de kriger og står i såpass bra at de holder seg der.....en så lenge.

3. SUN. er bare glad jeg ikke er i veien for denne gjengen. satser på kvalitet forran kvantitet. blir nok en fryktet stamme om ikke noen gjør noe med dem.

4. RAWR! vil fremstå som et gjeng med Dinosaurer men virker og være lett og grei på foten. kan bli særs vanskelig og komme i veien for.

5. *N*. har vel merget seg opp til denne plassen. tror vi lar det bli med disse ordene....

6. E=MC. kunne sikkert skrevet mer her, men nøyer meg med og si at de har noen medlemmer som kan nå langt...og noen som ikke gjør det.

7. B-G. en premade stamme som har en plan med det de gjør. kommer ganske sikkert til og nå langt. om ikke medlemmene får for mye og gjøre i de andre verdnene som de spiller på. eneste "feilen" med dem, er at de ble ettablert i min bakgård. og de gjør meg litt nervøs. (noen i B-G som vil ha en PA??)

8. VV. disse bør vel strengt tatt oppløses, eller velge ny leder, siden han er på andre siden av verden. blir litt vanskelig med støtte til noen som er såpass langt unna.
og med tanke på noen av uttalelsene i dette forumet.......er han egentlig førermateriale???

9. ANR. min stamme. har noen spillere som kan bli svært ubehagelig ettersom de vokser. og med tanke på mange andre stammer, så har den et greit potensiale.

10. NWe. har lite peiling her. men de har noen medlemmer som holder stammen sammen. men om disse går over til en annen stamme.......
 

DeletedUser

Guest
eneste "feilen" med dem, er at de ble ettablert i min bakgård. og de gjør meg litt nervøs. (noen i B-G som vil ha en PA??)

Måtte bare kommentere denne. :D

Har ikke dette vært prøvd før? Men kan jo tenkes at du er heldigere enn andre, om så begge parter spiller med litt mer åpne kort :cool:
 

Phsykes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bare så en ting er sagt er det mye sketchy IAP'er ute å går her:)
Noen tilgrads "feige" kanskje? :).. syntes iallefall personlig at det blir småfeigt når de beste spillerene\stammene på denne verden kjører en iap ;)

Er jo mye morsomere å spille når man får litt konkuranse hele veien= )

Personlig ligger jeg midt i en hot-zone å trives med det ! :D
Er jo bare å se på noen av spillernes ODD.. og titte på hvilke naboer de har, så skjønner man at det er noe muffins : D.. Syntes det er rart at ikke noen gjør mer for å gi de gode spillerene på verdenen litt utfordringer: ) å at de gode spillerene selv velger å inngå iap med så mange spillere\stammer som mange av de har gjort : )
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bare så en ting er sagt er det mye sketchy IAP'er ute å går her:)
Noen tilgrads "feige" kanskje? :).. syntes iallefall personlig at det blir småfeigt når de beste spillerene\stammene på denne verden kjører en iap ;)

Er jo mye morsomere å spille når man får litt konkuranse hele veien= )

Personlig ligger jeg midt i en hot-zone å trives med det ! :D
Er jo bare å se på noen av spillernes ODD.. og titte på hvilke naboer de har, så skjønner man at det er noe muffins : D.. Syntes det er rart at ikke noen gjør mer for å gi de gode spillerene på verdenen litt utfordringer: ) å at de gode spillerene selv velger å inngå iap med så mange spillere\stammer som mange av de har gjort : )

Desverre så viser det seg at det er veldig mange av de som spiller her på .NO som velger den "lette" vei til suksess. Det du har sett til nå vil med stor sannsynlighet komme til å fortsette jo eldre V5 blir.
 

DeletedUser

Guest
Bare så en ting er sagt er det mye sketchy IAP'er ute å går her:)
Noen tilgrads "feige" kanskje? :).. syntes iallefall personlig at det blir småfeigt når de beste spillerene\stammene på denne verden kjører en iap ;)

Er jo mye morsomere å spille når man får litt konkuranse hele veien= )

Personlig ligger jeg midt i en hot-zone å trives med det ! :D
Er jo bare å se på noen av spillernes ODD.. og titte på hvilke naboer de har, så skjønner man at det er noe muffins : D.. Syntes det er rart at ikke noen gjør mer for å gi de gode spillerene på verdenen litt utfordringer: ) å at de gode spillerene selv velger å inngå iap med så mange spillere\stammer som mange av de har gjort : )


Litt vanskelig og vite/gjette hvilke/hvem du hinter til nå :rolleyes:

Undertegnede får feks ganske mange PM'er i posten, av ulik karakter riktignok, men også klager og spm om allianser osv. Det var derimot VELDIG få av de som kom med disse når vi var nede på 40+ plassene (selv om vi da også hadde et av de høyeste snittene pr spiller hva angår poeng). Når vi derimot har kjempet oss opp til der vi er nå så kommer dermot beskyldningene for at VI er feige osv, og det av ingen ringere enn de samme stammene som satt med ledelsen selv tidligere, men som da er blitt revet ned fra toppen de en gang lå på... Nå er ikke vi i SUN kjente for og være særlig rundhåndede på diplomatisiden, men ingen avtaler (om det er noen ) er inngått med noen stammer pga høy rangering.

Hadde flere stammeledere rundt omkring satt seg ned og spådd litt mer riktig fremover hva fremtiden vil bringe ville de kanskje ikke valgt alliansepartnere i starten (som da var sterke i poeng og antall medlemmer), men som faktisk hindrer sine egne medlemmer og vokse fritt. Det er først på det stadiet vi er på nå at allianser begynner og gi effekt evt...
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
1 L-13 O hei det durer og går
2 PMS Må inrømme at jeg ikke hadde troa. Veldig mange fremragende spillere her med svært så profilerte navn. Hadde overhodet ikke troa, men jommin ser det ut til at de gjør det bra. Noen av de beste spillerne fra begge top stammene i V1 er her. Spennende.
3 SUN Min type stamme, liten stamme med gode spillere. Blir spennende hva som skjer etterhvert. Satser på å jekke dem ned litt utover i spillet, siden vi aldri fikk muligheten på V3 :p Alternativt de jekker oss ned, morro blir det uansett :)
4 Rawr! Ingen aning egentlig. De liker ikke fjåsing på forumet, ikke en stamme for meg med andre ord.
5 *N* Ingen aning
6 E=mc² Meh, crap
7 B-g Ingen aning
8 VV Kongestamme med en sterk leder som jobber i hæren med etterretning, og kan lese alle forum via sine kanaler der!
9 ANR ingen aning
10 NWe ingen aning.
11 BBB Disse har falt bra :O
12 P-X Bort med seg nå...shoosh shoosh
13 Ice Ingen aning
14 PREY Småimponert over et par av disse, ikke fult så imponert over andre. Har litt troa...faktisk.
15 K102SE Ingen aning
16 CN Ingen aning
17 TiC-E Who cares
18 -HvM- Crap.
19 SSB ingen aning
20 ~IBE~ hah
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
5 *N* Ble store ved hjelp av merge, men virker jo harmløse da. De har sikkert allierte og IAP "over alt" siden det går mest i gråbyadling. Vil nok rykke ned på listene.

IAP over alt? :eek: Det har i hvert fall ikke noe med adlinga og gjøre... Kaller du dem for gråbyhorer? :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
*N*'gutta er gråbyhorer etter hva jeg har fått med meg.
Hører rykter om at de fleste bonus/barbarbyene er låst via erobringsplanen.
 

DeletedUser

Guest
*N*'gutta er gråbyhorer etter hva jeg har fått med meg.
Hører rykter om at de fleste bonus/barbarbyene er låst via erobringsplanen.

hørt rykte om at å låse gråbyer/bonusbyer til erobringsplanen er en metode som brukes når man spiker byer.
 

DeletedUser

Guest
hørt rykte om at å låse gråbyer/bonusbyer til erobringsplanen er en metode som brukes når man spiker byer.

Skal ikke røpe for mye, men det er allerede to stk fra *N* som er igang med adling av mine farmer, noe som ikke er så overbevisende fra mitt syn. Så noen av de bruker den sikkert til ren adlingsplan, og andre til spike'ing.
 
Sist redigert av en moderator:

Phsykes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Litt vanskelig og vite/gjette hvilke/hvem du hinter til nå :rolleyes:

Det var litt av meningen:) I'm not a teller ;-)
Men jeg syntes det er ganske mye feige spillere ute å går på V5 :)
Klart det blir litt sånn, men utifra noen gode kilder jeg har er det MYE iap'er ute å går blandt de beste stammene (Snakker ikke best mht poeng, men de med rutinerte spillere som garantert vil holde ut lenge)
Syntes litt av morroa rett å slett forsvinner når det blir "russland mot norge" :D
 

DeletedUser

Guest
Det var da også ironi på at det var vanskelig og skjønne hvem du hinter til.. :rolleyes:

Synes det er synd du ikke tar med resten av posten jeg skrev her Phsykes, for jeg føler du skipper ut et par andre viktige poeng....

Jeg blir derfor tydeligvis nødt til og minne deg og dine på at i slutten av mars hadde dere allianse med SSB (og Myth?), og var dermed ganske så store i forhold til andre stammer i samme kontinent (K44). Nå er dermot situasjonen snudd, og dere har ikke den samme suverene dominansen dere engang hadde, og hva er det som skjer da?
Jo, da begynner du og klage på at de andre er feige?? :rolleyes:

Du ga meg også en åpning jeg ikke så desverre Phsykes, men all takk til Battlesheep for og gjøre meg oppmerksom på den og gi meg fine kommentarer jeg kunne bruke;)


Du sier at det er feigt med "russland mot norge", og det skjønner jeg jo... Men jeg antar at du da kaller oss for "norge (heretter kalt N)" og at dere er "russland ( heretter kalt R)".

Grunnene kan jeg jo liste opp noen av her:

Stort antall befolkning = R = E=Mc2
Mistillit med styresystemet = R = E=Mc2
Noen få gode individer, resten bare en av massen = R = E=Mc2
Ledere ofrer fotfolkene sine for og redde "toppen" (selv om de snakker om likhet) = R = E=Mc2
----------------------------------------------------------------------------------------
Liten befolkning, (få og stolte) = N = SUN
Styresystemer fungerer = N = SUN
Gode individer, ingen "masse" = N = SUN
Ingen ofres ("samfunnet" passer på) = N = SUN



Så enkelt kan det sees på

-S-
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Svært så selv sikker du var simpli. Det finnes flere stammer en SUN som har gode medlemmer.:D
 

DeletedUser

Guest
jo, men regner med de og svarer for sine stammer når de leser Phsykes sine mindre velbegrunnede uttalelser.... :rolleyes:

Nå skal det også sies at om man ser på Phsykes posisjon er det 2 stammer i nærheten som ligger der; og det er oss - og det er B-gjengen. Jeg har allerede skrytt av de før som stamme og spillere, så jeg kunne like gjerne ha puttet de bak SUN / istedet for SUN, men da det ville frekt av meg og uttale meg på vegne av B-gjengen lar jeg ledelsen der gjøre det selv :cool:


Så enkelt er det

-S-
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skal ikke kalle det feigt da man kan velge selv hvem man vil ha som alliert osv.

Men å kunne si at veldig mange her er livredde for å miste noe som helst er vel ganske sant. Er vel derfor vi ser at det er så mange PA som blir dannet med de nermeste naboene. Tidligere så har vi sett at de største stammene er veldig vennlig sinnet mot hverandre i forhold til hva de er med mindre stammer til tross for at det geografisk ikke hadde vært det mest hensiktsmessige.

Men dette er noe vi på .NO må lære å leve med, desverre så vil så altfor mange kruse igjennom i stedet for å møte stor motstand og vel så det.
 

DeletedUser

Guest
Joda, synes vel egentlig ikke det er en stor vits med diplomati enda.. Om man ikke har tenkt å ta ut den største stammen i sitt kontinent, for så å ta ut hverandre..:mad:
 

DeletedUser

Guest
kunne noen venligst lage en ny liste med top 20 stammer? har skjedd mye siden siste blei lagd, personlig veit jeg lite om de andre stammen, i motsetning til dere som kanskje er litt mere oppdaterte på stammene.
 

DeletedUser

Guest
1 L-13
2 PMS
3 SUN
4 *N*
5 E=mc²
6 CN
7 B-g
8 Rawr!
9 NWe
10 KOS
11 P-X
12 PREY
13 Ice
14 VALHAL
15 K102SE
16 TRK
17 -HvM-
18 TEK
19 PC
20 SSB
 
Topp