Ny verden med innstillinger etter spillerenes ønsker?

Se innlegg

  • Ja

    Stemmer: 59 83,1%
  • Nei

    Stemmer: 12 16,9%

  • Totalt antall stemmer
    71

DeletedUser

Guest
Kan dere sette opp en verden som har innstillinger etter hva vi (spillerne) ønsker?
Hvis ikke, hvorfor ikke? Hva må vi gjøre for at dere kan gjøre det?

Regner med at mange vil ha svar på dette.
Takk på forhånd for svar! :)

Vil du ha en verden med innstillinger som vi har bestemt? Stem da vel! ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mener å huske at v4 ble formet etter våre stemmer, hadde satt pris på at det hadde blitt gjort igjen.
Dette emnet har riktignok kommet opp utallige ganger før, så tror ikke Innogames kommer til å gjøre noe mer selvom vi samler mange stemmer her.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Kunne godt ha fjernet nattbonus og kirke.

Nattbonus, fordi det er ikke alle som aktive på dagen, og heller benytter sjansen om natten. Respektløst mot dem..

Kirke, fordi det er plagsomt :p
 

DeletedUser

Guest
Nattbonus liker jeg ikke, sant nok, men ikke fordi jeg er mer aktiv om natten :p Men det kunne like gjerne være en skole/jobb-bonus, som det ikke er :rolleyes:

Kirken liker jeg ikke, den heller, rett og slett fordi jeg hater å måtte bekymre meg for kirkebonusen.

Ellers lurer jeg på om jeg skal prøve meg på en verden uten bue, eller en verden med flere forskningsnivå, men de finnes vel? :p
 

trade

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kunne tenke meg enn verden men:

Lik verden 2 men, Men mer frakt på tropper og hester, høgere hastighet osv

Mvh
TRADE
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kunne tenke meg enn verden men:

Lik verden 2 men, Men mer frakt på tropper og hester, høgere hastighet osv

Mvh
TRADE

icon14.gif
 

DeletedUser

Guest
Nå som v2 snart er slutt, kunne det være en idé å lage en verden som var helt lik, bare for å ha en? xD Kjekt å ha? :p
 

DeletedUser

Guest
jeg liker heller ikke nattbonusen. irriterende når man sende nuke og må sende dem på riktig tid på døgnet om det er litt avstand. kirke er bare irriterende og kjedelig. fakegrense er så tragisk. er bare v1 og 2 som ikke har det jo. alle verdene etter v1 og 2 har enten nattbonus, kirke, fakegrense eller alt. feks uten fakegrense er det jo mye vanskligere. mye mer skills å kunne forsvare seg mot 1000 angrep enn 300 reine nukes. uansett om det er en del fakes eller ikke. mye mer slit.

det er jo ikke akkurat noe håp om å få endra verden 7, men om det muligens er noe håp å gjøre litt forandring på v8 om den kommer. det kan jo være en av grunnene til at vi er så få spillere? at de fleste likte best en verden som v1 og 2.
 

DeletedUser

Guest
hehe, fant ut nå at det ikke er fakgrense på v7. men ville uansett vært godt uten noen av de tingene ;P
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns nattbonus er koselige for de som ikke kan være på om natten (er et spill for de som egentlig er rundt 13år) x)

Selv om det er ekstremt mange voksende folk på TW også, så er TW mest beregnet for folk mellom 13-15år :)

(Nei, jeg er ikke mellom 13-15år, men er det jeg får intrykk av at Innogames vil)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ser ikke helt hvordan nattbonusen kan virke mot sin hensikt - den gjør tapene større om man adler om natte, ikke sant? At man "tror man er trygge" om natta har vel strengt tatt lite å si. Vi må jo uansett sove. Litt. En gang i uka, kanskje.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Det er flere som er opptatt mellom 08.00 - 16.00 enn fra 00.00 - 08.00. Folk må få lov til å spille når de vil, uten å bli utsatt for forskjellsbehanding. Yes sir! :-D
 

DeletedUser

Guest
Det er flere som er opptatt mellom 08.00 - 16.00 enn fra 00.00 - 08.00. Folk må få lov til å spille når de vil, uten å bli utsatt for forskjellsbehanding. Yes sir! :-D

Kan hende dette stemmer for dere "veteraner", men nok en gang så tenker ikke dere på mindre og yngre spillere. De som faktisk er majoriteten av dette spillet.
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke helt hvordan nattbonusen kan virke mot sin hensikt - den gjør tapene større om man adler om natte, ikke sant? At man "tror man er trygge" om natta har vel strengt tatt lite å si. Vi må jo uansett sove. Litt. En gang i uka, kanskje.

Nattbonusen "tvinger" folk til å angripe om natten, for å treffe rett etter nattbonusen. Forsvareren ligger gjerne og sover, og står ikke opp før det er for sent.

På en måte er nattbonusen noliferens drøm - og trenger de virkelig flere fordeler?

Skuffer meg at du ikke vet dette. Har du aldri spilt en verden med nattbonus?
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Kan hende dette stemmer for dere "veteraner", men nok en gang så tenker ikke dere på mindre og yngre spillere. De som faktisk er majoriteten av dette spillet.
Hva med alle de yngre spillerne som går på skole? Majoriteten av de som spiller dette spillet går jo på skole, så da burde vel det legges til rette der også da?
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Beste hadde jo og laget to forskjellige verdner. Husker de gjorde det på .net en gang. Da lagde de en tradisjonell og gammeldag og en med de nye innstillingene. Eller, i hvert fall laget to nokså forskjellige verdner. Dét hadde vært godt.
 

DeletedUser

Guest
Beste hadde jo og laget to forskjellige verdner. Husker de gjorde det på .net en gang. Da lagde de en tradisjonell og gammeldag og en med de nye innstillingene. Eller, i hvert fall laget to nokså forskjellige verdner. Dét hadde vært godt.

Vi har nok ikke mange nok spillere på .no til å stare opp to verdener samtidig :(
 
Topp