Nye tider, ny intervjuer

DeletedUser

Guest
Dommola har det så travelt for tiden :( Han har ikke tid til meg :/
kongen av verden 3... En mulighet det ja...
Jazcan og vidvandre kunne vært en ide, men siden de ligger i området med dommola så må det bli en god stund etter at jeg har intervjuet dommola. Men jeg skal huske på de.
Geronimo jobbes med og vifle er vel en ide, men jeg tenker at det skal gå en liten stund mellom hver gang jeg intervjuer folk i samme stamme.
Danny Viper skal jeg tenke på
Ravencraft har jeg ingen anelse om hvordan jeg skal få tak i... Og resten er jeg usikker på om er verdt det :p Kanskje når jeg har tatt de som er spennende.

Gleder meg ;)
 

DeletedUser

Guest
Dommola
Kongen av verden 3
Jazcan
Vidvandre
Geronimo
Vifle
Danny Viper
Ravencraft
RadioGlobus
Madder
Holmorama
Rommel

Var kanskje litt mange det :p

Hvorfor vil alle alltid ha intervjuer med Raven? Det eneste han utretter er å være først til 100.000 for så å slutte. Jaja
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor vil alle alltid ha intervjuer med Raven? Det eneste han utretter er å være først til 100.000 for så å slutte. Jaja

I starten gikk han one on one mot OHKO.
Det er sikkert artig lesestoff, selvom Raven ble eid da :p
 

DeletedUser

Guest
ya.. derfor det var han som var først til 100k og OHKO som var først til.. uhm... *host*
 

DeletedUser

Guest
uff når samtalen sprer seg over flere dager er det vanskelig å huske slikt, gikk utifra at du var en av OHKO sin fan gjeng som på en eller annen merkelig måte dukker opp vær gang man nevner navnet hans o_O
 
Reaksjonspoeng
3
Ok. Dette ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg.

Nå som jeg og resten av dogz slutter på v3 slutter jeg også som intervjuer uten å ha satt merkverdige spor etter meg. Vil vel ta en god del av skylden selv. De siste to månedene har jeg såvidt logget på kontoen min for å lese stammeforumet. Ikke har jeg produsert tropper engang...

Men jeg vil ikke ta all skylden selv. I en verden der den beste, mest arrogante og mest omdiskuterte stammen slutter uten at noen løfter et øyenbryn er det ikke veldig lett å få tak i intervjuobjekter som svarer deg. Har vel ikke fått et eneste svar på et eneste av spørsmålene mine. Uansett. Noen andre får ta over jobben og så får vi se om det bare var latskapen min som gjorde at det ikke ble noen svar :D

Uansett. Jeg sier farvel til den minst aktive verdenen siden... for alltid. God natt.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Hey Hey, godt folk :)

Her om dagen tok jeg til meg motet, og sendte en melding til Antonie ang. Intervjuer for v3. Tilbakemeldinga jeg fikk var positiv. Jeg fikk jobben som intervjuer for denne verden, v3.

Dette blir noe helt nytt for meg, men jeg skal gjøre litt research og lage en liten plan for hvordan jeg skal gjøre dette.
Skal komme med informasjon når jeg vet noe mer ;)

Kommer nok til og bruke ønsker i fra denne posten, men skal få litt variasjon, slik at det ikke bare er medlemmer i fra f.eks. Yakuza.

Over og ut for denne gangen, mvh Kvæna..
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Gratulerer med jobben og lykke til :) Stafettpinnen har funnet sin nye eier, så håper vi den blir hos deg en stund ;) Skap litt liv her på v3!
 

DeletedUser

Guest
Hey Hey, godt folk :)

Her om dagen tok jeg til meg motet, og sendte en melding til Antonie ang. Intervjuer for v3. Tilbakemeldinga jeg fikk var positiv. Jeg fikk jobben som intervjuer for denne verden, v3.

Dette blir noe helt nytt for meg, men jeg skal gjøre litt research og lage en liten plan for hvordan jeg skal gjøre dette.
Skal komme med informasjon når jeg vet noe mer ;)

Kommer nok til og bruke ønsker i fra denne posten, men skal få litt variasjon, slik at det ikke bare er medlemmer i fra f.eks. Yakuza.

Over og ut for denne gangen, mvh Kvæna..


Gratulerer så mye...

Hadde jo vært kjekt med ihvertfall 1 intervju fra Yakuza ettersom det ikke er der ennå. Tror Forksningsprosjekt kanskje sitter på noe info da han holdt på og intervjue Geronimo (i den grad du vil spare deg selv for noe arbeid :)
 
Topp