Nye tider, ny intervjuer

DeletedUser

Guest
Skal nok godt gjøres å få tak i Alive... Du må nok gi det opp et par måneder.
 

DeletedUser

Guest
Intervju om hvordan dere klarte å miste så mange byer så fort? :O
 

DeletedUser

Guest
skulle sett du kunne gjort det bedre med et par hundre INK og ingen tropper og en konto du ikke kjenner:D
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
skulle sett du kunne gjort det bedre med et par hundre INK og ingen tropper og en konto du ikke kjenner:D

Vet hvordan du har det. Satt èn natt KV for Deisa (v2), som var nesten dobbelt så stor konto som jeg har vært på før, og det var ikke lett spesielt da det mer eller mindre var tomt for tropper :mad: Men jeg prøvde å gjøre noe, jeg chilla ikke noe da XD
 

DeletedUser

Guest
Vet hvordan du har det. Satt èn natt KV for Deisa (v2), som var nesten dobbelt så stor konto som jeg har vært på før, og det var ikke lett spesielt da det mer eller mindre var tomt for tropper :mad: Men jeg prøvde å gjøre noe, jeg chilla ikke noe da XD

han har jeg suttet KV for 10 ganger he he:D ja husker han ble angrpet:D
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ja, nok "skit snakk"..

Hva med å ta intervju med vår kjære Bambam. Kanskje en stille person til tider, ikke bli sur:p, men veldig kul spiller. Vet det vil bli artig med et intervju med han.
 

DeletedUser

Guest
hadde vært morsomt med et intervju med bambam selv om jeg mener han er en inkompetet leder:mad:
kicka meg uten grunn:p
 

DeletedUser

Guest
Dommola
Kongen av verden 3
Jazcan
Vidvandre
Geronimo
Vifle
Danny Viper
Ravencraft
RadioGlobus
Madder
Holmorama
Rommel

Var kanskje litt mange det :p
 

DeletedUser

Guest
Geronimo har blitt påmint, og er nok ikke så altfor lenge til at du får se et svar fra han til deg forskning :)
 
Reaksjonspoeng
3
Dommola
Kongen av verden 3
Jazcan
Vidvandre
Geronimo
Vifle
Danny Viper
Ravencraft
RadioGlobus
Madder
Holmorama
Rommel

Var kanskje litt mange det :p

Dommola har det så travelt for tiden :( Han har ikke tid til meg :/
kongen av verden 3... En mulighet det ja...
Jazcan og vidvandre kunne vært en ide, men siden de ligger i området med dommola så må det bli en god stund etter at jeg har intervjuet dommola. Men jeg skal huske på de.
Geronimo jobbes med og vifle er vel en ide, men jeg tenker at det skal gå en liten stund mellom hver gang jeg intervjuer folk i samme stamme.
Danny Viper skal jeg tenke på
Ravencraft har jeg ingen anelse om hvordan jeg skal få tak i... Og resten er jeg usikker på om er verdt det :p Kanskje når jeg har tatt de som er spennende.
 
Topp