Nygård søker medlemmer i K54

DeletedUser

Guest
Nedre Nygård Stammen søker spillere som er aktive, loyale, ha helst over 100 poeng og skal være i eller veldig nær K54.

Våre allierte er
~M_W~
Clan
=TBK=
SS
=NNU1=
=NN=
MoD

For tiden ingen IAP eller Krig.

Venligst kontakt iris1, torkildskaug eller meg.

Du kan også invitere venner.
 

DeletedUser

Guest
Fint med stammer som viser sine Allierte ^^, da slipper vi å plasere spioner der;)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Nygård

Vel

Nedre Nygård:eek: stammen er ikke så god akkuratt. Jeg hjalp en venn.

NorwegianHeroes helt nyaktig... Han var i den. Jeg skrev litt på stammeforum med litt tips fra "en pro^^":cool:

Da ble NorwegianHeroes kicket...:confused::mad:

Dårlig...:p
 

DeletedUser

Guest
hm

hvem faen legger ut sine allierte på et forum?sie rlitt om stammen
 

DeletedUser

Guest
At du trodde på "The bluebirds have landed, i repeat the bluebirds have landed" sier litt om deg og stammen din Sasuke.
 

DeletedUser

Guest
Lederen har skrevet ally på profilen da, så hvorfor ikke si det her ? Har bare vanlige rettigheter jeg, så stapp en banan i kjeften og hold kjeft ! :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
I følge profilen din er du 8, så du har vel ikke mye du skulle ha sagt :p

Helt enig med deg =) Ja men jeg må si meg skuffet av barn som er skuffet over seg selv. blir 15 på torsdag så 13+ = ungdom.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Helt enig med deg =) Ja men jeg må si meg skuffet av barn som er skuffet over seg selv. blir 15 på torsdag så 13+ = ungdom.

Gratulerer. Du er snart borte fra den est hata alderen som fins. Ikke noe er værre enn fjortiser.

PS: Jeg er fjorten.
 

DeletedUser

Guest
Vel

Nedre Nygård:eek: stammen er ikke så god akkuratt. Jeg hjalp en venn.

NorwegianHeroes helt nyaktig... Han var i den. Jeg skrev litt på stammeforum med litt tips fra "en pro^^":cool:

Da ble NorwegianHeroes kicket...:confused::mad:

Dårlig...:p

Da får jeg spørre hvor har du dette fra ??? Jeg så i hendelser og fant ingen NorwegianHeroes i den eller noe i nærheten. Våkn opp ! Få deg et liv ! Du må på sykehuset og sjekke hukommelsen !
 

DeletedUser

Guest
en ting til TrAnxZ, se på din egen stamme før du dømmer andres !!! Og poeng har av og til lite å gjøre med om vi er sterke eller svake. Vi er ikke poeng horer som dere er, tror jeg ihvertfall (jeg er ikke produserer tropper og baser i none stopp takket være mine naboer).
 
Topp