Nytt debatthjørne!

DeletedUser

Guest
Alle grunner er gode nok. (Utenom "Jeg slutter for å begynne med Travian.")
Æren ja, man får vel beholde den.
BARE SE PÅ MEG :cool::D:):p:rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er ett spill og mange har problemer irl :rolleyes:

Serriøst så har jeg vurdert å slutte mange ganger . pga inc... av en eller annen grunn blir jeg alltid adlet. tror jeg må switche taktikk :rolleyes::cool:

nei du blir adlet bort forde de som adler deg er bedre en seg som spiller.

jeg blir enten adlet bort av inaktivitet, men nå blir ikke jeg ofte adlet bort :D
 

DeletedUser

Guest
Det spørs jo også helt om du i det hele tatt har noe ære. Mange som slutter etter å såvidt ha startet :)
Eller hvis man dolker en stamme, spiller eller venner i ryggen før man drar, så kan man ikke vente seg en hyggelig reaksjon.

Men for å bevare æren i det man slutter, kan man da si at alt man har gjort og hva som har vært bra.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Gir da blanke, baah anette, jeg vil banne...., om hva andre sier eller mener.

Så lenge DU som slutter føler DU har oppnåd de måla DU selv satt for DEG selv. Og om DU selv er fornøyd med de avgjørelsene DU selv har gjort. Den største avgjørelsen DU selv må ta er mixupen mellom hvor mye tid du selv vil bruke på et online spill enn DIGG eget IRL! Enkelte tar dette spillet way to serious og lar det gå utover IRL, djeeez guys, get a psykolog!

Summa summarum, en god nok grunn legges til grunne av DIN egen mening og DIN egen oppveiing av tid.
 

DeletedUser

Guest
Er vell egentlig vinnerne som klarer å slite seg løs fra tw :)

Når du sev kjenner du er lei, er det god nokk grunn, uansett om det er fordi du blir angrepet eller ikke angrepet..
 

DeletedUser

Guest
Ukens spørsmål:

Det har vært flere diskusjoner om hva definisjonen på en dyktig TW-spiller er. Noen mener det er viktigst å kunne sende 1-sek tog, snipe 1-sek tog og ha en generell kunnskap om spillet. Andre påstår det viktigste er aktivitet, kontakter, diplomatiske ferdigheter, kreativitet eller at man kan måle dyktigheten til en spiller ved å studere OD-a/OD-d ranken. I den anledning åpner jeg for en diskusjon rundt dette. Kort og godt;

- Hva mener du er definisjonen på en eksepsjonelt dyktig TW-spiller, og hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
Litt av alt er vel det en god TW spiller trenger+mye humor og glimt i øyet:D
 

DeletedUser

Guest
Viktigste er jo å kunne det grunnlegende + ms tog osvosv, er jo det som gjør en spiller god.
Men for å komme seg til topps må du ha aktiviteten :)

Men man trenger ikek være aktiv for å være dyktig
 

DeletedUser

Guest
Tar jo ikke lange tida å bli god på f.eks. tog og sniping i løpet av ms. Jeg mener en svært god forståelse av spillet og det å være god taktisk, er det som kan få deg ut av en kamp som seierherren. tenker da på f.eks. teknikker i angrep og forsvar som gjør at motstanderen mister betydelig fler tropper og byer enn du selv gjør :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener at diplomatiske ferdigheter, kunne de grunnleggende tingene i spillet samt å mestre angrep/forsvar er med på å definere deg som en god spiller.

Men det jeg kanskje setter høyest blandt spillerne her på TW er nok ærlighet og ære
Dette er det ikke så mye av her på TW. Har truffet noen spillere som har disse "ferdighetene" men de er nok desverre en minoritet her.

Jeg synes ikke en spiller er god hvis han/hun snur kappen etter vinden, for å redde sin egen rumpe.
Hvis du står sammen med dine medspillere i tykt og tynt. Ofrer deg for din stamme og dine venner og gjør ditt ytterste for å skape samhold og samarbeid og LYKKES med dette. DA er du en god spiller.
 

DeletedUser

Guest
Min definisjon på den ultimate Twspiller er evnen til å suge til seg kunnskap.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Evnen til å være under kraftig inc, forsvare seg bra mot dette og samtidig kjøre på tilbake på en tilfredsstillende måte. Er ikke mange som klarer det.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Gode samarbeidsegenskaper, taktisk god, Utholdenhet og ikke minst kunne organisere kontoen skikkelig slik at den alltid er klar for inc. og kan raskt organisere disse.

gi faen til tider... ;-)

Skills/Teknisk?? nja, mindre viktig men en fordel sef.
 

DeletedUser

Guest
Evnen til å forutsi hva som kommer til å skje. Når man har den evnen at man kan hjelpe sine frender samtidig ved at man optimaliserer sin egen konto, f.eks. hvis man er under angrep og holder seg rolig og avslappet. Og da samtidig klarer deg selv pluss at man er med å hjelpe de andre i stammen hvis de trenger noe, som støtte eller veiledning.

Vite hva som er viktig og hva man kan gi opp for å komme sterkere tilbake. Kommunisere med de man er sammen med og danne et godt nettverk i stammen man er i.

Er selvfølgelig mange faktorer som er med, men det som er mest viktig, er kommunikasjon. Man klarer seg uten hjelp en stund ja, men ikke evig.
 

DeletedUser

Guest
Ukens spørsmål:

Xano tok opp et viktig spørsmål tidligere, og jeg ønsker å vie temaet mer oppmerksomhet. Så, noen av oss har nå spilt v1 omtrent 2 år. Det jeg lurer på er hvorfor du er i den stammen du er. Hva ser du etter i en stamme på TW? Og for dem som har sluttet underveis; Hva fikk deg til å slutte med TW?
 

steptrack

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Nja, jeg så vell etter en stamme der jeg kunne trives, og jeg fant jo RNG til slutt :)
Jeg søkte vell også delvis etter ''familieskap'' der jeg skulle holde til og har hatt det supert :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er i K102NY siden jeg liker stammen og føler at jeg trives godt der
+ Jeg har mange venner og bekjente der som er veldig hygelige mot meg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eg er i den stammen eg e i no pga kontakter. RNG er jo mine gamle fiender, men av ein eller an grunn så ville eg prøve å sjå kossn den stammen fungerte. Så der er eg den dag i dag og trives veldig godt der.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor jeg sluttet..
Mjeh.. Lå laaaaaaaaaaaaaaangt unna fiender, tilogmed jeg trenger noen å angripe iblandt. (monkeyslut)
 
Topp