Nytt liv til v3

Reaksjonspoeng
3
Følte at det var på sin plass med en liten forumpost her nå. Så jeg får ta meg fri fra snipingen littegranne for å skrive et par velvalgte ord til v3, de som måtte finne interresse av v3, men mest av alt til UNI.

For å begynne litt forsiktig vil jeg si at jeg beklager til kvænangen og UNI for å bruke den kontoen dere lot meg få til noe så forferdelig som kriging. Vet jo at hippiene i UNI ikke er så glade i det.
79909d1249954441-un-motivational-posters-language-warning-hippies.jpg


UNI-familien. I know. Sad but true.

Men selv om ingen har gjort noen forsøk på å utrydde dem de siste 40 årene, så har deres tid også kommet. For det er kommet en ny bad-guy til v3. Han går under nicket kvænangen, men egentlig er han en sau i ulveklær.
one-cool-dog.jpg


Denne gamle dogen er også kjent som forskningsprosjekt 001, og vil med sikkerhet pisse på UNI som han pleier å gjøre med lyktestolpene i nabolaget.
Dere liker kanskje ikke måten dette blir gjort på? Men jeg spiller ikke dette spillet for å vinne respekt. jeg spiller dette spillet for å ha det gøy. Og jeg, i motsetning til UNI, synes ikke det er gøy å adle inaktive spillere og gråbyer.

For dere som er interresert i å følge med på krigen så er det et kart HER
Og stillingen foreløpig? 2-0 til meg :)

Kos med litt aktivitet på v3 igjen? Håper det. For jeg er kommet for å bli.:cool:
 

DeletedUser

Guest
flinke hunden, vis UNI hvorfor man aldri kødder med dogza :cool:
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Min gammle voffse venn, må jo si at du ikke er alene om å krige i v3.
Var vel noen stammer som er klærte uni krig for en stund tilbake.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
virker litt rart at du bruker det nicket her kongen=)
Men tror nok Forsk får problemer alene mot den største stammen inc/familien.
 

DeletedUser

Guest
Gikk ikke så bra dette her, forsk 001? Ut i fra første posten din virket det jo som om UNI var barnemat for en skilla "dog" som deg? :) Du drar vel "innaktivitetskortet" nå da? Sånn som man pleier når man innser at det ikke var så lett likevel.

Side 1:
Tribes: UNI UNI-XP
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Kvænangen

Timeframe: 14/06/2010 01:07:00til16/06/2010 20:14:46

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 51
Side 2: 1
Forskjell: 50

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 480,602
Side 2: 9,579
Forskjell: 471,023

chart
 
Reaksjonspoeng
3
Du trodde vel helt seriøst ikke at jeg hadde en sjanse? :p jeg skal ikke dra inaktivitetskortet :p Jeg drar "jeg-spiller-tøff-så-lenge-jeg-kan-kortet".
jeg hadde aldri noen forhåpninger om å klare å overleve mer enn en måned :p Men nå skal jeg begynne å snipe tog igjen. Eksamenskarakterene blir satt imorgen, så da har jeg endelig litt tid til å begynne med snipingen ;)

jeg vurderte å fortsette å spille tøff litt mer, men når jeg logget på nå isted og så at jeg har under 2000 tropper i snitt i hver by, så fant jeg ut at det ikke var noen vits :D

men jeg oppnådde det jeg ville ihvertfall :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hehe, så lenge du innrømmer at du drar "jeg-spiller-tøff-så-lenge-jeg-kan-kortet" så går det bra ^^ Lykke til med snipingen da :)
 
Reaksjonspoeng
3
Er ikke akkurat så lurt å snipe når byen blir ødelagt :p

Byen blir ødelagt uansett. Når absolutt alle byene mine har 3 incs hver og ingen av dem er fake, da er det ingen vits å prøve å stå imot angrepene :p Jeg dodger så lenge jeg er pålogget. iom at jeg ikke har bært det i det siste så har jeg ikke mer tropper igjen :D
 

DeletedUser

Guest
Bare du og sweeper som klarer å finne på å gjøre ting som dette forskningsprosjekt 001;)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
ok håper jeg slipper å bli pirket på at jeg ikke kan skrive.

men easy come easy go.

forsk gjør vel litt for å drepe kjedsomheten.
 
Topp