Nytt liv til v3

DeletedUser

Guest
Byen blir ødelagt uansett. Når absolutt alle byene mine har 3 incs hver og ingen av dem er fake, da er det ingen vits å prøve å stå imot angrepene :p Jeg dodger så lenge jeg er pålogget. iom at jeg ikke har bært det i det siste så har jeg ikke mer tropper igjen :D

tropper er for pyser! pro's sniper tog med ren badass-ness!!
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
fint dere er store mot forskn. men ser jo sammtidig at statsen mot TD blir dårligere denne uken. Så dere må nok klare å ha mere enn EN spiller i hodet til enhver tid:)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Statistikken mot ~TD~ kommer er da mellom den stammen og en konto som har sommerferie. Sommerferie ftw !! :D
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
haha den var morsom, skylde på sommerferie. passer dårlig når dere er i krig med TD.
Trodde meningen med stamme var å hjelpe hverandre???
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Nå skylder jeg da ikke på sommerferie. Jeg opplyste da bare at jeg har tatt sommerferie, omg :mad:
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Forskjellen er vel rimelig stor da Kongenavverden3 er en annen bruker. Og denne brukeren bruker nesten identisk nick med bare: . forran nicket sitt.

men offtopic sikkert.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Har vel ikke noe med å være pirkete, forskjellen er en kopycat og en som har ett nick som inneholder en dyreart.
Og det kan man jo ikke ha???

Men dere vil ikke forstå og det er greit, er ikke så viktig så lenge andre er klar over at han ikke er den opprinnelige Kongenavverden3.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nå vet nå alle at det ikke er han så er ikke noe serlig mase om :cool:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
At jeg eier dere:cool: Fordi jeg er tøff. Og har mur igjen i 3 av byene mine:cool:

Tusen takk din tøffe slask :) På tide og få topic på rett kjør nå da..
Du har nesten falt ned 50% i poeng, og gitt min kjære venn en fin ODD rank ;) Var bare det som manglet.

Hva tenker du ang. støtten som hanwind prøver og få satt inn?.. Han burde da vite at den ikke gjør noe forskjell.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Er flere Dogz igjen i V3 og fort så er det flere, en stamme mot en dogz. Blir jo det samme som TD vs Dommola. Så dette synes jeg er en fin sammenligning.
I tillegg så kan jo resten av Dogza med venner henge seg på dette og da blir det fort litt jevnere.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Er flere Dogz igjen i V3 og fort så er det flere, en stamme mot en dogz. Blir jo det samme som TD vs Dommola. Så dette synes jeg er en fin sammenligning.
I tillegg så kan jo resten av Dogza med venner henge seg på dette og da blir det fort litt jevnere.

Forskern har ikke en gang prøvd og gjøre noe vettig innen forsvar. Jeg mener da at og sammenligne hans "selvmordsoppdrag" ikke kan sammenlignes med hva dommola kontoen blir utsatt for.
Og hva er det med at Yakuza skal ta byene til TD ? :eek: Kan dere ikke la dem gjøre ferdig sitt opplegg...
 

DeletedUser

Guest
De tør ikke å gå mot folk som ikke har 200 angrep på seg fra før av :cool:
 
Topp