Offentlig svar på en invitasjon

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Vi er alle forskjellige. Men dette stuntet er bare feil. sikkert gøy for dere I SAT, alle syns det var kjempe gøy! now lets move on.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er tilbake i diskusjonen for å gjøre Grim lykkelig. :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Når folk som ligger høyt på rankingen får en invitasjon fra #1 stammen så er du overrasket over at de går over? Det tror jeg ikke - jeg vil heller tro du var fullt klar over at det var meget sannsynlig at mange kom til å si ja. Kanskje fordi du hadde gjort det selv i samme situasjonen.

Akkurat på dette utsagnet vil jeg forsvare Morten. V10 har både ham og andre blitt invitert til stammen som dominerer på poeng, men fornuftig som Morten er valgte han å si nei.

Personlig er jeg en stor tilhenger av fyll, fanteri og rølp, og synes det er festlig at Morten bedriver to av tingene. De dagen han tar flasken fatt og blir han ikke god å ha med å gjøre :-D
 

DeletedUser

Guest
Akkurat på dette utsagnet vil jeg forsvare Morten. V10 har både ham og andre blitt invitert til stammen som dominerer på poeng, men fornuftig som Morten er valgte han å si nei.

Hmm, ja, du kan ha et poeng der. La meg endre på utsagnet fra "Når folk som ligger høyt på rankingen får en invitasjon fra #1 stammen" til "Når folk som ligger høyt på rankingen veldig tidlig i spillet får en invitasjon fra stammen som leder med en kraftig margin".

Slike situasjoner blir jo veldig avhengig av situasjonen på den aktuelle verdenen, så jeg skal vel holde meg unna for kraftige generaliseringer.
 
Topp