Offentlig svar på en invitasjon

DeletedUser

Guest
Hei kjære V11,

Jeg velger å svare offentlig på en invitasjon fra en stamme. Det fordi denne stammen rett og slett har sendt ut en invitasjon, uten noen tilhørende melding eller andre forsøk på kommunikasjon.

Hva slags stamme sender bare ut invitasjoner i vildens sky? Det stinker av desperasjon, og useriøse rekruteringsmetoder.

Nå skal det sies at den stammen har noe mer poeng enn den stammen jeg er i nå, men virkelig, hørt om lojalitet? Hvis det er slik at denne stammen baserer seg på å invitere inn medlemmer fra andre stammer, hvor motivasjonen kun er å følge den stammen som ser sterkest ut der og da... Vel, jeg lurer på hva som vil skje ved første tegn på motgang.

S-A-T, mitt svar til dere er nei. Jeg ønsker ikke å bli en del av deres stamme.

[spoil]
Emne Pysjamas Gutten har invitert deg til stammen 'Sick and Twisted'
Sendt 22.04.12 01:34:39
Pysjamas Gutten inviterer deg til stammen Sick and Twisted
[/spoil]

Mvh.
Grimlock
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Å da ble de PR av dette også Jaggu dette kan jo ikke bli gøyere. Alt vi gjør blir de jo Pr av :D
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Vil tru at S-A-T er forhåndsvis useriøs som stamme, med ett seriøst formål om å vinne.
Hørte forsåvidt rykter om at de inviterte hele topp 20, kun for artighet og se hvor mange som faktisk kom til å akseptere invitasjonen.

Men kan jo hende at jeg tar feil, og rekrutteringa de gjør er pga. de er redde for å miste topp ranken sin (giggle)
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Vil tru at S-A-T er forhåndsvis useriøs som stamme, med ett seriøst formål om å vinne.
Hørte forsåvidt rykter om at de inviterte hele topp 20, kun for artighet og se hvor mange som faktisk kom til å akseptere invitasjonen.

Men kan jo hende at jeg tar feil, og rekrutteringa de gjør er pga. de er redde for å miste topp ranken sin (giggle)



Bekklager dette stemmer ikke. Va op 30 (rofl)
 

DeletedUser

Guest
Ser at S-A-T har hatt masse kicking... Haff, alt i alt en useriøs stamme?:Neutral:
 

DeletedUser

Guest
Må si det er skuffende å gjøre sånt jeg. Ikke akkurat fair spilt.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, moro å se hvordan halve topp 30 gikk over til S-A-T for så bare bli kicka. Det som det skjedde med fikk hvertfall bevist hvor lite lojale de er og får vel nå litt vansker med å komme seg inn i stammen sin igjen.

Kan tenke meg at Ekans har det veldig moro nå med å kødde rundt omkring med alle sammen på verdenen, men likevel være på toppen (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Å da ble de PR av dette også Jaggu dette kan jo ikke bli gøyere. Alt vi gjør blir de jo Pr av :D

Ja, du veit, det er jo mye ved dere å gjøre narr av. For meg så sto det nå mellom denne invitasjonen eller det at du skryter av å være en av de mest erfarne på TW.no, med blant annet, ahem, heralf på V2 (rofl)

@Moloersøt: De som ble sparket ut av stammen sin er nok ikke de eneste som har vist seg som mindre pålitelige. S-A-T har nok også prestert å vise det.
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Tjaaa , Hva kan mann si er ikke tribalwars et spill mann skal ha de morro på ? Å de har jaggu eg de nå skal eg si dere. Også så viser de seg at ganske mange av top 30 er ikke til og stole på. Slik eg skrev i chatten og til andre. Stammen blir vel snart oppløst. og blir lakt en serriøs stamme eller joiner en annen stamme.
 

DeletedUser

Guest
@Moloersøt: De som ble sparket ut av stammen sin er nok ikke de eneste som har vist seg som mindre pålitelige. S-A-T har nok også prestert å vise det.

Tør jeg spørre hvordan de har prestert å vise det?

Alt de gjør er å kødde rundt, jeg ville nok gjort cirka det samme om jeg var i ekans sin situasjon (rofl)
 

DeletedUser

Guest
Tjaaa , Hva kan mann si er ikke tribalwars et spill mann skal ha de morro på ? Å de har jaggu eg de nå skal eg si dere. Også så viser de seg at ganske mange av top 30 er ikke til og stole på. Slik eg skrev i chatten og til andre. Stammen blir vel snart oppløst. og blir lakt en serriøs stamme eller joiner en annen stamme.

Det er ingen selvmotsigelse å ha det gøy samtidig som man viser at man ikke er helt til å stole på i en del situasjoner.

Tør jeg spørre hvordan de har prestert å vise det?

Alt de gjør er å kødde rundt, jeg ville nok gjort cirka det samme om jeg var i ekans sin situasjon (rofl)

Jeg vet ikke om du våger å spørre, men jeg kan svare deg uansett. Jeg har hørt at jeg kan være en skummel person, så jeg har full forståelse for at du er litt nølende med å spørre.

Dersom de ønsker å fortsette stammen, hvorfor skal noen føle seg trygge på at de ikke bare vil bli sparket ut av stammen uten noen annen grunn enn at det var for morros skyld? De har allerede vist at de ikke lider noen kvaler med å bedra folk angående rekrutering. At det blir en del stammehopping så tidlig i spillet er ikke direkte uvanlig, så de som faktisk gikk inn i S-A-T har ikke gjort noe annet enn hva veldig mange andre har gjort.
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Det er ingen selvmotsigelse å ha det gøy samtidig som man viser at man ikke er helt til å stole på i en del situasjoner.



Jeg vet ikke om du våger å spørre, men jeg kan svare deg uansett. Jeg har hørt at jeg kan være en skummel person, så jeg har full forståelse for at du er litt nølende med å spørre.

Dersom de ønsker å fortsette stammen, hvorfor skal noen føle seg trygge på at de ikke bare vil bli sparket ut av stammen uten noen annen grunn enn at det var for morros skyld? De har allerede vist at de ikke lider noen kvaler med å bedra folk angående rekrutering. At det blir en del stammehopping så tidlig i spillet er ikke direkte uvanlig, så de som faktisk gikk inn i S-A-T har ikke gjort noe annet enn hva veldig mange andre har gjort.


Når folk får en inv helt reandom. Og de står på profilen vi ikke rekkuterer før mandag. Og slikt da bør dem kansje høre med meg først hvorfor eg tar dem in. Noe du gjor la de ut på Ofenligt forum får å prøve å få sat oss ned i et dårligt lys. Som eg skrev i chatten




[21.04.2012 18:09:35] Morten----> Trygdaren: Skal vi invitere top 20 bare får morro ?

[21.04.2012 18:16:40] Morten----> Trygdaren: top 30 fåt inv
[21.04.2012 18:16:47] Morten----> Trygdaren: lurer på hvor mange som har joint
[21.04.2012 18:16:49] Morten----> Trygdaren: til eg komer hjem


Så skrev eg i en annen chat. De går som PR bare for morro.
 

DeletedUser

Guest
Det er ingen selvmotsigelse å ha det gøy samtidig som man viser at man ikke er helt til å stole på i en del situasjoner.



Jeg vet ikke om du våger å spørre, men jeg kan svare deg uansett. Jeg har hørt at jeg kan være en skummel person, så jeg har full forståelse for at du er litt nølende med å spørre.

Dersom de ønsker å fortsette stammen, hvorfor skal noen føle seg trygge på at de ikke bare vil bli sparket ut av stammen uten noen annen grunn enn at det var for morros skyld? De har allerede vist at de ikke lider noen kvaler med å bedra folk angående rekrutering. At det blir en del stammehopping så tidlig i spillet er ikke direkte uvanlig, så de som faktisk gikk inn i S-A-T har ikke gjort noe annet enn hva veldig mange andre har gjort.

Som morten har prøvd å si før var det et ekspriment med å se hvor mange på top 30 som var illojale, han kicka bare ut de han sendte invite random på top 30 ;)

Det har ikke noe med upålitelighet det, litt morro på en ellers daff søndag kan ikke skade.


Og jeg kan forresten bekrefte at du ikke er så skummel :)
 

DeletedUser

Guest
At man får invitasjon uten "tilhørende melding eller andre forsøk på kommunikasjon", er vel på samme linje som at man får kick uten mer informasjon. Så man kan jo si at alle de som fikk random invitasjon av S-A-T egentlig burde sett dette komme? I hvertfall ikke forventet noe seriøst.

Og det å konkludere med at S-A-T/ledelsen i S-A-T er upålitelige kun på bakgrunn av dette, vil jeg si er ganske latterlig. Dårlig forsøk på propaganda eller? :p
 

DeletedUser

Guest
Når folk får en inv helt reandom. Og de står på profilen vi ikke rekkuterer før mandag. Og slikt da bør dem kansje høre med meg først hvorfor eg tar dem in. Noe du gjor la de ut på Ofenligt forum får å prøve å få sat oss ned i et dårligt lys. Som eg skrev i chatten




[21.04.2012 18:09:35] Morten----> Trygdaren: Skal vi invitere top 20 bare får morro ?

[21.04.2012 18:16:40] Morten----> Trygdaren: top 30 fåt inv
[21.04.2012 18:16:47] Morten----> Trygdaren: lurer på hvor mange som har joint
[21.04.2012 18:16:49] Morten----> Trygdaren: til eg komer hjem


Så skrev eg i en annen chat. De går som PR bare for morro.

Når folk som ligger høyt på rankingen får en invitasjon fra #1 stammen så er du overrasket over at de går over? Det tror jeg ikke - jeg vil heller tro du var fullt klar over at det var meget sannsynlig at mange kom til å si ja. Kanskje fordi du hadde gjort det selv i samme situasjonen.

Selvfølgelig, jeg har ikke sagt noe på at det ikke var morsomt for dere - det tviler jeg ikke på at det var. Det er heller ikke relevant for hvorvidt dere som en stamme er pålitelig.

Men når du sier at dere sendte invitasjon til topp 30... Du er selvfølgelig klar over at jeg ikke var en av de som fikk en invitasjon da? Jeg fikk en invitasjon 8-9 timer etter det som står i skypeloggen din der. Invitasjonen fikk jeg også fra Pysjamas Gutten ( aka Sondrekul, om jeg ikke tar helt feil ), og ikke deg. Hmm?

Som morten har prøvd å si før var det et ekspriment med å se hvor mange på top 30 som var illojale, han kicka bare ut de han sendte invite random på top 30 ;)

Det har ikke noe med upålitelighet det, litt morro på en ellers daff søndag kan ikke skade.


Og jeg kan forresten bekrefte at du ikke er så skummel :)

Som tidligere nevnt, hvorvidt det var morro for dere har ikke noe med deres pålitelighet å gjøre.

Men som du igjen sier så var det han som sendte tilfeldige invitasjoner til topp 30. Jeg faller tydeligvis ikke inn under den kategorien, som det jo er godt å vite.

@Nolaw: Det er din oppfatning. Med samme logikk så vil det si at samtlige som noensinne har blitt rekrutert uten noe mer kommunikasjon ikke fortjener noen begrunnelse for å bli sparket ut av stammen?
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa det var på samme linje, det betyr ikke at du kan skjære alle tilfeller av rekruttering uten noe mer kommunikasjon over en kam. Det finnes nok mange tilfeller der rekruttering har skjedd uten mer kommunikasjon, der jeg hadde vært enig i ditt syn i at det er urimelig å bli kicket uten noe begrunnelse. Men ikke her :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke her, på grunn av at motivasjonen var for å gjøre det for morros skyld? Eller noe annet?
 
Topp