Og vi tar en til - TOPP 20 noen mnd etter....

Reaksjonspoeng
1
Mener fortsatt det er teit å kalle stammer som Headhunterz, Actionpatruljen, Yakuza og TDH for underdogs når de ligger på top 20 og betydelig bedre ranket enn mange stammer som ikke er "underdogs". Egentlig en veldig liten bagatell, men det irriterer meg :p
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mener fortsatt det er teit å kalle stammer som Headhunterz, Actionpatruljen, Yakuza og TDH for underdogs når de ligger på top 20 og betydelig bedre ranket enn mange stammer som ikke er "underdogs". Egentlig en veldig liten bagatell, men det irriterer meg :p

Kan vel si at begrepet har blitt litt forvrengt. Mistet sin opprinnelig mening, og fått en ny...
 

DeletedUser

Guest
Hva er underdogs da? Stammer som er dårligere enn topp 40?

Isåfall ikke verdt å nevne engang, og dere finner nok ikke så mange av dem her på forumet ;)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje man kan kalle det "Topp-dawg-stammer"?

Viktig å uttalle dette med HZ-gangstah-uttale...
 

DeletedUser

Guest
Mener fortsatt det er teit å kalle stammer som Headhunterz, Actionpatruljen, Yakuza og TDH for underdogs når de ligger på top 20 og betydelig bedre ranket enn mange stammer som ikke er "underdogs". Egentlig en veldig liten bagatell, men det irriterer meg :p

Mener da dere er det jeg, på den måten at dere er under 25 medlemmer og slikt. Det at dere er topp 20 har for meg ingenting å si, jeg ser på dere som drittgode underdogs jeg ;)

Uansett så tror jeg tittelen "Underdogs" av en eller annen grunn kommer til å følge dere LEEEENGE da folk har vent seg til å kalle dere det, og at dere mest sannsynlig ikke kommer til å rekrutere så stort i fremtiden.
TDH er jo en stamme med Donaldfolk, om de starter å rekrutere blir jo navnet helt feil. Actionpatruljen er en stamme som er få, men gode, med den suksessen de har hatt hitill vil de nok fortsette langs veien med få medlemmer.
Det samme gjelder HZ.

Yakuza er jeg litt mer usikker på, de vil nok bli kalt underdogs en del fremmover, men jeg tenker, av en eller annen grunn at disse kommer til å rekrutere seg til godt over 30 medlemmer.

Anyways, dere er alle fremdeles underdogs om man ser på medlemsantall. Ser man poeng er dere definitivt ikke underdogs.

Jeg ser selv mest på medlemmer, hvor 10 medlemmer for meg betyr underdogs...
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Kan si at jeg muligens har vridd ordet "UnderDogs" om litt inni mine egne poster.

Min definasjon på "UnderDogs":

Dette startet med Yakuza, som kjempet som tydelig fremtidig taper mot US - United Swords. Eventuelt så kan man sammenligne det med at Yakuza var 22 vs 250+.

Dette førte til at jeg og andre førte ordet "UnderDogs" videre til alle stammer som hadde 25 eller mindre medlemmer i stammen sin. En annen måte å definere "UnderDogs" på er også at man har mindretall i noe, og her blir det mest definert etter stamme-medlemmer.

Det er definitivt endret mening innen for tribalwars, noe flere ord ender opp med å ha endret mening.

Se ikke på det som en fornærmelse, tvert imot. Ta det som ros for at dere er få og imponerer stadig. (noe du kan lese om i Top10 "UnderDogs")

Eller som Veta sier: Utrolig gode underdogs

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Yakuza er jeg litt mer usikker på, de vil nok bli kalt underdogs en del fremmover, men jeg tenker, av en eller annen grunn at disse kommer til å rekrutere seg til godt over 30 medlemmer.

Kan berolige deg med at det er meget lite sannsynnelig for at det blir flere medlemmer her nå. Kan komme til å skade stammesystemet, trivselen samt at det kan komme møkkaspion. Om det blir noe rekruttering i Yakuza, så skal folk her kjenne vedkommende meget godt eller at noen i Yakuza slutter;)
 

DeletedUser

Guest
Kan berolige deg med at det er meget lite sannsynnelig for at det blir flere medlemmer her nå. Kan komme til å skade stammesystemet, trivselen samt at det kan komme møkkaspion. Om det blir noe rekruttering i Yakuza, så skal folk her kjenne vedkommende meget godt eller at noen i Yakuza slutter;)

Da trekker jeg den tanken ;)
 

DeletedUser

Guest
Hva er underdogs da? Stammer som er dårligere enn topp 40?

Isåfall ikke verdt å nevne engang, og dere finner nok ikke så mange av dem her på forumet ;)

UnderDogs

Del orde i to og du får under hunder. Tror ikke at noen her er hunder så da er vel egentlig ingen UnderDogs. Hvorfor bruker dem Dogs istedet for players eller humans? Hunder biter fra seg ;-) Ergo må en underdog ha skillz. Ellers biter de ikke fra seg.

Min oppfatning:

UnderDogs er spillere/stammer som er underlegne i en hvis situasjon eller sammenheng.

Underdogs i krig er stammer med færre medlemmer, færre byer og færre poeng som sloss mot en større fiende, som statistisk sett skulle slått dem. Likevel blir de ikke slått.

Eks:
v2 i desember var The Wolfs (under 40 medlemmer) imot DISA fam, Yamato og Samurai Warriors. Disse hadde 4 ganger mer poeng og hvertfall 5 ganger mer medlemmer. Vi beit fra oss og holdt ut en stund

Underdogs i fred er stammer som har færre medlemmer. Da er det ikke en gitt situasjon en kan ta utgangspunkt i.
 

Larsal

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
An underdog is a person or group in a competition, frequently in electoral politics, sports and creative works, who is popularly expected to lose. The party, team or individual expected to win is called the favourite or top dog. In the rare case where an underdog wins, the outcome is an upset. These terms are commonly used in sports betting.
 

DeletedUser

Guest
*Kremt* On-topic nå...

1 BoS
2 K44
3 BBN
4 -=SR=-
5 Ghetto
6 XACRIA
7 HZ
8 CMK
9 Action
10 LnD
11 DISA E
12 USENS
13 Yakuza
14 TCF
15 Rebels
16 TDH
17 TLMS
18 DISA
19 ~TUW~
20 XO
 
Reaksjonspoeng
1
An underdog is a person or group in a competition, frequently in electoral politics, sports and creative works, who is popularly expected to lose. The party, team or individual expected to win is called the favourite or top dog. In the rare case where an underdog wins, the outcome is an upset. These terms are commonly used in sports betting.

Da er jo vi top dogs? ;)
edit: shitsapitsa, sorry dobbeltpost
 
Topp